Reissufiilistelijoiden Whatsapp-ryhma

(Luettu 1933 kertaa)

Jookoskookos

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Reissufiilistelijoiden Whatsapp-ryhma
« : 03.09.2019, 21:36:11 »
Iltaa arvoisat Pallislaiset,

Tuli tassa viskihoyryissa mieleen olisiko jengilla innostusta jonkinlaisen Whatsapp -fiilistelyketjun perustamiseen. Olen itse hardcore-fiilistelija mutta koska aika moni reissukaveri on saanut lahiaikoina muksun niin fiilistelyt jaaneet lahinna Aurinkomatkat vai Tjareborg Fuge vai Bena -tasolle. Reissuja on suunnitteilla kymmenia ja monta varattunakin ja naista olisi kiva jutella ja fiilistella ja miksei jaella ihan hyodyllisia vinkkejakin.

Mita mielta ihmiset?  :)

Jabdah

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Reissufiilistelijoiden Whatsapp-ryhma
« Vastaus #1 : 04.09.2019, 09:03:51 »
Yleensäkin kun eri paikoissa outojen ihmisten kanssa luodaan pikaviestiryhmiä, kannattaa suosia sovelluksia, joissa puhelinnumero ei näy suoraan toisille. Whatsapp on tässä suhteessa huono vaihtoehto. Omissa jutuissa olen käyttänyt Telegramia, joka on ajanut hyvin asiansa.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 04.09.2019, 17:45:37 »
Huonoja alustoja siksi, että tieto katoaa nopeasti. Etenkin, jos ryhmä on suuri. Pinnalliseen ja ajankohtaiseen viestintään sopii kyllä. Ehkä sellaisella pääsisi samaan kuin Palliksen asian vierus oli reilut 10 vuotta sitten.

Telegram mieluummin kyllä. Itse haluan pysyä useimmille anomuumina, ainakin siihen asti kun joku tunnistaa Väinönkadulla.

Jookoskookos

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 07.09.2019, 13:07:20 »
Totta anonymeteettia en ottanutkaan ollenkaan huomioon. Niin miksei taalla foorumillakin voisi olla fiilistelyketjua niinkuin Asian vieresta -ketju on ollut/voisi olla....

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #4 : 09.09.2019, 07:03:08 »
Niin. Se on osio, jolle voi avata ketjun. Varmaan löytyy jotain valmiinakin.

http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php?board=17.0