miksi erikoisemmissa kohteissa vierailleet eivat halua jakaa kokemuksiaan?

(Luettu 1699 kertaa)

brasileira

• Reissaaja
    • Profiili
kysymys otsikossa.

miksi paivitetaan missa olet-sivua, jos mitaan sanottavaa ei ole. #starbucks  #kaj

kaj

• Himoreissaaja
    • Profiili
Moro,

Oma vastakysymykseni miksi pallontallaajissa on threadi minkä topic on monessako maailman maassa olet maleksinut? Tai missä olet sivua? #Brasileira

Oma syntini olen päivittänyt missä olet sivua kahdesti viimeisen 5 vuoden aikana, olen todella pahoillani # Brasileira

Väärin olen myös tehnyt kun kerran vuodessa olen päivittänyt monessako maailman maassa olet maleksinut threadia. Anteeksi pyyntöni myös siitä. #Brasileira

Näin ollen hyvästi pallontaajat. Poistun keskuudestanne. Minulla ei ollut tarvetta jakaa elämääni blogissa.

brasileira

• Reissaaja
    • Profiili
en tarkoittanut sita nain, olisi vain ollut kiva lukea harvinaisemmista kohteista ilman pelkkaa listausten jakamista.

kiitos kuitenkin ja itsekin haivyn takavasemmalle.

wellu1979

• Himoreissaaja
    • Profiili
Täällä on käyttäjäkato ollut jo hyvän aikaa jollei vuosia. Osa kadonneista on varmaan näitä erikoispaikkamatkaajia. Missä olet -ketju on tarkoitettu juurikin missä olet sisältöiseksi. Jokainen haluaaa jakaa sen matkastaan minkä haluaa.

Pesula

• Tosireissaaja
    • Profiili
Oon ainakin ite saanu tältäkin palstalta aina asiallisia ja hyviä neuvoja erikoisemmistakin mestoista, kun oon neuvoja kysynyt. Viimeisimpänä esimerkiksi Surinamesta jolle ei edes ole omaa ketjua.

Ja esim kai vastasi asiallisesti heti kun kysyin lisätietoja viisumien hankkimisesta noihin pariin erikoismestaan. Muistaakseni Starbucks on jossain ketjussa perustellut että harrastaa uusien maiden bongailua, joten mitä sitä muuta kertomaan ku paikka mikä on nähty - jos kukaan ei kysy mitään?

En mää ainakaan vaadi miltään ilmaiselta keskustelupalstalta - jonne ei tarvi edes rekisteröityä tai kirjautua sisään sitä lukeakseen - et joku kirjoittaisi kattavat raportit, vinkit, neuvot, infot, lisätiedot ja uutta materiaalia tulisi päivittäin sivukaupalla luettavaksi.

Vandit

• Reissaajaguru
    • Profiili
Hei hienoa uhriutumista hermannit  ;D

Oletettu Starbucks bongattu ainakin Metro-lehdestä (Haiti).

brasileira

• Reissaaja
    • Profiili
anteeksi, kun kysyin (ainakin osasto: tyhmat kysymykset meni kai oikein).

en pyytanyt ketaan pitamaan blogia, mutta itse vain kaipailen usvaauerin tyyppisia kirjoittelijoita. omassa elmantilanteessani en pysty lahtemaan surinamiin tai nigeriaan, mutta matkaraportteja on enemman kuin mukava lukea.

pitulo

• Himoreissaaja
    • Profiili
Taidan saada lokaa niskaan tämän kommentin jälkeen mutta sanon silti. En ole aiemmin lukenut tuota ketjua "monessako maassa olet maleksinut" mutta pitihän sitä uteliaisuudesta nyt sitten vilkaista. Mielestäni täysin käsittämätön ketju! Siinä laitetaan paikkaa toisen perään mutta en ymmärrä missä mielessä ja minkä takia? Ainakaan minua ei yhtään kiinnosta lukea jonkun uppioudon henkilön listaa maista, joissa hän on käynyt. Mitä järkeä ? Ketä varten näitä listoja tehdään ja ketä oikeasti kiinnostaa? Hei haloo ja hyvää päivää!

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
anteeksi, kun kysyin (ainakin osasto: tyhmat kysymykset meni kai oikein).

en pyytanyt ketaan pitamaan blogia, mutta itse vain kaipailen usvaauerin tyyppisia kirjoittelijoita. omassa elmantilanteessani en pysty lahtemaan surinamiin tai nigeriaan, mutta matkaraportteja on enemman kuin mukava lukea.

Jos haluat tietää, niin kysy. Kyllä minulle on vastattu.

En muuten halua olla mulkero, mutta ihan oikeasti lauseet aloitetaan isolla kirjaimella ja maiden nimet myös.

brasileira

• Reissaaja
    • Profiili
Heippa hei,

Jos joku naita nyt lukee, niin yritin vain kysya ihan vain lyhyidenkin matkaraporttien peraan. Kuten myos mainitsin, niin minulla ei ole mahdollisuutta matkata ns. hankaliin kohteisiin, mutta jos joku naista kysyy, niin leimataan trolliksi.

Jannia nama maabongarit. No, onneksi on thorntree.

brasileira

• Reissaaja
    • Profiili
Ja unohdin laittaa: asun itse Japanissa, mutta koska ns. pysyvasti asuvana en voi itse jakaa kiinnostavia kohderaportteja, enka tieda mista rail pass kannattaa ostaa, niin oma antini palstalle on vahaista.

Jaan toki mielellani, mita voin.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
Ja unohdin laittaa: asun itse Japanissa, mutta koska ns. pysyvasti asuvana en voi itse jakaa kiinnostavia kohderaportteja, enka tieda mista rail pass kannattaa ostaa, niin oma antini palstalle on vahaista.

Aika paljon kiinnostaisi, miten arkielämä Japanissa sujuu ja mitä kiinnostavia kohteita kotikulmillasi on.

Tuskin nyt kuitenkaan 24/7 salariiman olet?

pitulo

• Himoreissaaja
    • Profiili
No, ainakin mun mielestä arkielämä Japanissa on paljon kiinnostavampi kuin ravintola Cavo Greco Kempeleessä tai lista siitä, kuinka monessa maassa joku on maleksinut. Eikun avaamaan ketjua Japani osioon...? Mulle on tärkeintä, miten teksti kirjoitetaan. Siinä ei ole väliä joillain isoilla kirjaimilla.  ;)

brasileira

• Reissaaja
    • Profiili
joo, ma laitan jossain vaiheessa jotakin japani-osioon. mun arkielama koostuu tosin talla hetkella 24/7 vaipanvaihdosta. ;D