Joululomamatkaseuraa (20.12.-6.1.)

(Luettu 421 kertaa)

Betula

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Joululomamatkaseuraa (20.12.-6.1.)
« : 09.10.2019, 13:24:57 »
Kävi niin, joululomani menee täysin ristiin vakkarimatkakavereitteni loma-aikataulujen kanssa. Jonnekin reissuun olisi kuitenkin kiva lähteä, joten etsin taas matkaseuraa. Lomani on 20.12.-6.1., eli tähän aikaikkunaan pitäisi saada jonkin reissu mahtumaan - ihan koko lomaa en mielelläni kuitenkaan viettäisi reissussa. Kaipaan lähinnä valoa, eikä lämpökään pahitteeksi ole. Olen ihan reppureissaaja ja matkustaisin nytkin mieluiten pienellä budjetilla (hostellidormeja ja julkista liikennettä), mutta voin myös kasvattaa matkabudjettiani jos esim. dormit on sulle ehdoton ei. Kävelen mielelläni paljon, tykkään tehdä vaikka päiväretkiä maastokohteisiin - harkitsen ihan vaan Camino Francesille lähtemistäkin, mutta vuodenvaihde ei taida oikein olla säiden puolesta oikein hyvä ajankohta vaeltaa Espanjassa (ja Caminollekin olisi kiva saada seuraa). Luontokohteiden lisäksi minua kiinnostaa kyllä ihan kaupungit, museot ja kulttuurikohteetkin. Innostun helposti asioista, joten olen kyllä aika mukautuvaista matkaseuraa. Mitään varsinaista matkakohdeideaa minulla ei ole: olen vähän katsellut Marokon lentoja ja Jordania tai Palestiina houkuttelisi myös, samoin joku Aasian kohde. Kanariansaarille minusta ei oikein saa matkaseuraa, se on se paikka minne etsin sitten äkkilähtölennot itsekseni jos en saa seuraa minnekään jännempään paikkaan.

Olen alle nelikymppinen nainen, matkakaverin iällä ja sukupuolella ei ole väliä. En tupakoi, käytän alkoholia hyvin maltillisesti, en jaksa makoilla pitkään rannalla enkä istuskella terassilla, lähden mielelläni aamulla aikaisin liikenteeseen (mutta yleensä mun matkakaverit ei). Olen matkustanut jonkin verran ja pystyn liikkumaan myös itsekseni, eli ei tarvitse koko aikaa mennä tiiviisti yhdessä jos halutaan tehdä ja nähdä eri asioita.

(Olen kantapään kautta oppinut, että tätä kautta laitetut meilit ohjautuu mulla roskapostiin, joten voi kestää vähän aikaa ennen kuin vastaan. Mutta nyt osaan jo tsekata sen roskapostikansionkin aina välillä.)

Matkaajanainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
Vs: Joululomamatkaseuraa (20.12.-6.1.)
« Vastaus #1 : 10.10.2019, 11:49:07 »
Moikka! Mulla hieman samoja suunnitelmia, laitan sulle yv
Soarele este galben