Dinneri- ja retkiseuraa, Thaikut (Ranongin seutu yms.) >> 12.12.-7.1. anyone? :)

(Luettu 1200 kertaa)

Kirppuh

• Aloittelija
    • Profiili
Hilipatiheiii  :D

Täällois yks Thaikkulandia-fani lähdössä lämpöön ennen joulukuun puoliväliä, ja ajoittainen seura vois olla jopa tosi bueno matkan varrella :) Starttaan reissuni Bangkokista, ja suuntaan etelään, tarkoituksena majailla vuoden loppuosio Ranongissa (siinä Myanmarin rajalla) ja Phayamilla sekä mini-Changilla (eli ei sillä isommalla norsusaarella, vaan Andamaanien puolella) sekä sit uudenvuoden jälkeen Phuketista pohjoiseen Phang Ngan puolella Natai Beachillä (Phuketin saarelle en aio paukata muuta kuin sit kotiinpaluuta varten). Jos joku epäilee, että saattais olla eksymässä yllä mainituille mestoille, niin huutakoon mun suuntaan heppp :D

Rakastan reissata yksin, eikä mulla juuri koskaan tuu itseni kanssa tylsää (oon ilmeisesti niin huikeen viihdyttävä itseni mielestä), mut sillontällön toki ois silti hauska saada seuraa vaiks päiväretkille (vois jopa piipahtaa Myanmarin puolella, jos sille päälle sattuu) tai esim. dinnerille tai drinksulle - jos tosiaan joku pallontallaaja hassun sattuman kautta huitelis samoilla hoodeilla :)

Oon 38-vee tytsykkä ja Thaikku-fani henkeen ja vereen. Harvemmiin oon hirveesti paikoillani, ja yleensä päivät kuluu mopon selässä, rannoilla lenkkeillen, viidakoissa samoillen, nähtävyyksiä tiiraillen, kaukana merellä suppaillessa ja saaria metsästäessä jne jne :) Mut toki sitä voi välillä vetää henkee ja ryystää yhden pinacoladan ennen ku jatkaa matkaa :D