Kolumbia helmikuu

(Luettu 487 kertaa)

zanni8

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - anniina.koivula@gmail.com
    • Profiili
Kolumbia helmikuu
« : 22.01.2020, 07:44:07 »
Moikka, oon ihan unohtanut tämän sivuston vaikka ennen käytin tätä ahkeraan :)

Onko kukaan täällä menossa lähiviikkoina Kolumbiaan reissailemaan? Tai joku ketä olisi kiinnostunut lähteä kaveriksi sinne n.3vkon lomalle (tai 2vkoa)?

Itsellä kova halu lähteä sinne, mutta näin nopealla aikataululla lähtiessä, seikkailukaverikin olisi kiva :)

Reissaan itse budjetilla, eli nukun halvoissa hostelleissa yleensä dormissa, välillä käytän Couchsurfingia eli en ole nuuka sen suhteen missä nukun. Ne on mulle enemmän elämyksiä ja tulee muistoja. Samoin ruokailut yleensä tapahtuu kadulla syöden tai jossain hyvin paikallisessa ravintolassa.
Reissaan paljon paikalliliikenteellä vaikka noita Kolumbian välimatkoja/aikatauluja katsoessa näyttää siltä että osan välimatkoista kannattaa tehdä lentäen. Edullista ja nopeaa näyttää olevan.

Eli haussa seikkailijatar, joka haluaa lähteä kokemaan ja näkemään monenlaista. Itse liikun aika nopealla tahdilla, etenkin kun noin lyhyt aika käytettävissä.

Olen ajatellut reissaavani Karibian rannikkoa, Medellin, kahvitiloja, pientä haikkia ja sitten ehkä myös Leticiaan, jonne pitää lentää Bogotasta. Mutta sinne voin hyvinvaikka mennä yksinkin, jos seuralaista se ei kiinnosta.

Olen 36v ja reissaillut ympäri maailmaa, välillä yksin ja välillä kaverien kanssa, mutta aina reppureissuilla. Puhun myös espanjaa, joten helpottaa huomattavasti tuollapäin maailmaa :) Seuralta odotan vaan rentoutta ja reippautta mennä ja tehdä asioita, välillä toki auringossa maaten ja nauttien hyvästä ruoasta ja juomasta.

Laitahan viestiä, jos olisit kiinnostunut lähtemään mukaan aurinkoon!
Itse yritän tässä viikon sisällä saada suunnitelmani kasaan ja ostettua lentoliput.