ESTA - national identification code?

(Luettu 595 kertaa)

tuiyanda

• Aloittelija
    • Profiili
ESTA - national identification code?
« : 16.02.2020, 14:23:11 »
Moikka,

Onko lukaan tehnyt hiljattain ESTA-hakemusta Jenkkeihin? Kun siinä, missä kysytään national identification number ja  personal identification number, niin en itse pysty kirjoittamaan mitään. Onko niin, että kun olen laittanut kansalaisuudekseni Suomi, niin kentät ovat lukittuina niissä jolloin niihin ei mitään kirjoiteta? Vai onko teidän pitänyt kirjoittaa?

Kiitos jos voitte vastata nopeasti

FDR

• Reissaaja
    • Profiili
Vs: ESTA - national identification code?
« Vastaus #1 : 16.02.2020, 15:35:41 »
Moikka,

Onko lukaan tehnyt hiljattain ESTA-hakemusta Jenkkeihin? Kun siinä, missä kysytään national identification number ja  personal identification number, niin en itse pysty kirjoittamaan mitään. Onko niin, että kun olen laittanut kansalaisuudekseni Suomi, niin kentät ovat lukittuina niissä jolloin niihin ei mitään kirjoiteta? Vai onko teidän pitänyt kirjoittaa?

Kiitos jos voitte vastata nopeasti

Jos siinä on lukko päällä niin ei tarvitse (eikä myöskään voi) täyttää. Passinnumero ja syntymäaika kysytään joka tapauksessa.

tuiyanda

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 16.02.2020, 15:43:42 »
Kiitos vastauksesta. Kun Mielestäni en pystynyt siihen missään vaiheessa kirjoittamaan siihen mitään. Kaveri tossa väitti kirjoittaneensa sotun, mutta mietin muistaako väärin, kun teki sen yli vuosi sitten. Niin etten täytä hakemusta väärin. Siksi kysyn, että onko joku pystynyt kirjoittamaan, vai onko kun laittaa kansalaisuudesksi Finland, siihen kenttään ei voi sen jälkeen kirjoittaa, koska sitä ei kysytä suomalaisilta.

tuiyanda

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 16.02.2020, 22:08:39 »
Tuleeko muille kentät lukituksi sen jälkeen kun syöttää maaksi Suomi?