Tämä onkin mielenkiintoista, monia erilaisia tulkintoja virtuaalimatkustamisesta. Brasileira, kiitos BBCn artikkeli oli mielenkiintoinen. Mutta ian wright ei ole minun teekuppini, kaveri ärsytti niin että piti 15sn jälkeen lopettaa. Liikaa esillä, omahyväisen oloinen ja - kuuloinen. Itseäni ei myöskään kiinnosta muiden matkakertomukset tai kokemukset, haluan itse tulkita ja analysoida näkemääni. Joku madventures olisi silkkaa kidutusta. Muutamia kultuurisensitiiviisiä poikkeuksia lukuunottamatta tietty (esimerkiksi tykkään Illusian kirjoitustyylistä, mitä muutamia juttuja olen lukenut)..
Mutta itsellä tuli mieleen se mielikuvitusmatkaketju, ja matka Mekkaan. Olisipa hienoa jos tätä kautta voisi kokea minkälaista olisi Mekassa. niin, tai miksei jossain antiikin kaupungissa tms.....
Eniten itseäni kiinnostaisi tavallisen elämän näkemiset, tyyliin kaupungissa tallailu se fiilis, ihmiset.
Mutta vaikuttaa siltä että näitähän on, jos jaksaa etsiä. Visit londonilla on siistiä tavaraa, jos Lontoo kiinnostaa, tämä myös vaikuttaa lupaavalta vaikken ole sen enempää tutustunut vielä.
https://artsandculture.google.com/