No vielä näköjään kerkien kommentoida tänne. Itse olen käyttänyt tätä palstaa aika vähän omaan matkustamiseen, enemmän kyllä thorntreeta kun siellä on ollut vähän laajempi kokemuskenttä. Ja omat ensimmäiset seikkailuretkeilyt olivat tosissaan aikaan ennen nettiä, jolloin mentiin etelä-Amerikassa South American Handbookin kanssa.... ja sen jälkeen eteläisessä afrikassa... Mutta tämä on ollut kiva yhteisö, hauska kokoelma erilaisia persoonia.
Jos joku osaa ja jaksaa yllapitää jotain forumia, olen valmis kyllä kontribuoimaan taloudellisesti ja myös kirjoittamalla, mikäli sattuu olemaan tietoa. Ja minua ei häiritse pohjois-pohjanmaan kuppilakatsaus, jos niillä voidaan forumia ylläpitää.
Mielestäni tyypit jotka käyvät vain silloin tällöin lukemassa mutta eivät kirjoittamassa voisivat myös miettiä, voisiko sitä itse kukin vaikuttaa tulevan palstan olemassaoloon.
Kiitoksia puolestani palstan piristeille, aikamiehelle, kalasellaiselle, brasileiralle, pitulolle, tunkille, wellulle, kk on tainnut moderoida ja kaikille kirjoittajille, ja vänkyröille jotka ovat palstan elämää elävöittäneet kuittailuilla tai brassailulla, mutta erityiskiitokset Illusialle, jonka juttuja on aina ollut kiva lukea ja jonka matkustusfilosofiaa ihailen!
Jään kyllä kaipaamaan tätä mutta sellaista se on.