Transferwisen kortin käyttö perustuu siihen, että Transferwisella on jokaisessa maassa, missä toimii on paikallinen tili. Jos siirrän rahaa vaikka Suomesta Thaimaahan, siirtämäni raha tulee Transferwisen Thaimaan pankkitililtä omalle thaitililleni .
Jos olen vaikka Thaimaassa/matkustamassa Malesiaan, voin siirtää Suomesta rahaa ringetteinä Transferwisen debit-kortilleni. Kun olen Malesiassa, nostan rahat debit-kortillani.
Olen vuoden verran siirtänyt rahaa Transferwisella Thaimaahan, kaduttaa vaan kun en ole käyttänyt aiemmin.
Kun olen katsonut Thaimaan pankkikursseja, olen Transferwisen avulla saanut paremmalla kurssilla rahaa tililleni.
Pattaylta lienee hyvät kurssit myös mutta en tunne niitä, koska en ole ollut siellä.
Vaikka käytän Transferwise-low cost/trusly siirtoa, on suoritus jo samana päivänä thaitililläni. Kun siirrän rahaa Thaimaahan, niin Tw näyttää tarkan summan mitä tilille tulee. Thailadylle olen muutaman kerran lähettänyt myöskin. Debit-kortti toimitettiin kotiini, kun olin siirtänyt kortille vaaditun minimin 20 euroa, tosin toimitus kesti nähtävästi coronan takia. Suosittelen