Matkakaveri 6-14pv reissu koko maailma*

(Luettu 533 kertaa)

Hdnix

• Aloittelija
  • Kova täpinä päästä matkustelemaan
    • Profiili
Matkakaveri 6-14pv reissu koko maailma*
« : 03.01.2021, 23:03:19 »
Olisi mukava saada asiallinen matkakaveri (tai muutamakin) viikon-kahden lomalle. Houkuttaisi ns. paratiisimaisemat, mutta kyllä muukin kelpaa. *Mieluiten halvemman luokan maa, eli esim Japani, USA ja Malediivin kaltaiset kohteet voi unohtaa, mutta se ei tarkoita että matka olisi pihistelyä, en majoitu ankeissa paikoissa.

Viimeksi olin yksin reilu viikon Phi Phillä maaliskuun alussa 2020 juuri ennen kuin korona alkoi levitä. Budjetti luokkaa 2000€ lennot ja majoitukset. Korona otettava hyvin huomioon, eli todennäköisesti ennen kesää 2021 ei pääse matkustelemaan, mutta voisi ainakin jo suunnitella. Oletan että matkakustannukset jaetaan kutakuinkin omien osuuksien mukaan, eli en ole tarjoamassa ilmaista lomaa.

Kielitaitoina mainittakoon Espanja ja Englanti (Suomen lisäksi), jos sillä nyt mitään väliä sinänsä on.
Itse olen matkailija, joka olisi täpinöissään matkailemassa lisää, mutta oma vaimo ei halua eikä ole kiinnostunut (ei uskalla) matkustamaan niin usein. Yksinmatkustus on ollut oikein mukavaa, mutta kaipaa vaihtelua. Olen työelämässä, mutta saan aika hyvin sumplittua lomat, olen täysijärkinen, en mikään hullu pervo.

Lomilla suurin juttu on kokea uutta, rentoutua, kulttuuri (etenkin ruoka-ja juomakulttuuri kiinnostaa), tykkään myös liikkua paljon (en ole sohvaperuna). En käytä huumeita, en polta, en ole absolutisti. Olen naimisissa ja minulla on kaksi lasta (eivät tule "kaupanpäälle" 😉 )
« Viimeksi muokattu: 03.01.2021, 23:07:14 kirjoittanut Hdnix »