?Unohtuiko?

(Luettu 1230 kertaa)

jypht30

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
?Unohtuiko?
« : 01.08.2004, 15:05:09 »
Suurin osa täällä varmaan asustelee katto päänpäällä- Toivottavasti. Mutta mukamas aina unohtuu jotain ja tunnet sen olon- Muistamatta mikä??

Itsellä käy näin usein, vaikkakaan en jaksa murehtia sen enempää tarkistettuani levyt jne. Ettei torppa kärähdä. Vyölaukun unohtaminen Arlandan kentällä, jonka takia jouduin juoksemaan takaisiin koneeseen passin puuttumisen vuoksi. Vajaa tunti vietettiin tarkistus pisteessä. Tilasivat huumekoirat jne.

Mitä? Hä? Unohditko? Mukamas? Kerrothan?
You never know where we meet, world is amazing place-
                           [email protected]

Simbelmyne

• Reissaajaguru
    • Profiili
?Unohtuiko?
« Vastaus #1 : 01.08.2004, 16:23:18 »
Minä olen lähes vainoharhainen noiden levyjen ym. tarkistuksen kanssa, joten ainakaan vielä mitään tärkeää ei ole päässyt unohtumaan.
Kotoa lähtiessä tarkistan levyt, kahvinkeittimen ja muun ainakin kahdesti ja matkalle lähtiessä tarkastan kaiken varmasti kymmenen kertaa...
Ensin tarkistan onko passi mukana. Hetken kuluttua minun on tarkistettava ettei passi kadonnut minun tarkistettuani onko se mukana... ja tämä jatkuu kauan. :shock:
Ja silti aina kun olen päässyt matkaan olen varma, että olen unohtanut jotain, enkä muista mitä.
Loppujen lopuksi en ole unohtanut mitään, vaan olen turhaan vaivannut päätäni moisella...
hä nurkan takana jossain lie
jokin salainen portti tai uusi tie.
---------------------------------------

Anonymous

• Vieras
?Unohtuiko?
« Vastaus #2 : 01.08.2004, 17:00:34 »
Kuulostaa tutulta.  :D  Ja jos poistun kotoa pidemmäksi aikaa, en pelkästään tarkista että kaikki sähkölaitteet on pois päältä, vaan kiskon kaikki töpselit irti koko kämpästä. Ja sitten alan jo bussipysäkillä hermoilla, meniköhän ovi kunnolla lukkoon.
 Reissuun lähtiessä on sitten neuroottinen tavaroiden tarkastaminen vähän väliä: onko passi, lompakko, matkaliput... Tätä tarkastamista jatkuu lentoasemalle tai satamaan asti hysteerisellä tahdilla.
  Mutta voisiko olla hirveämpää painajaista, kuin huomata vaikka lentoasemalla lähtöselvityksessä, että katos perhanaa; passi tai matkaliput unohtu himaan   :shock:

Tätä huolellisuutta ei tosin jatku koko reissun ajan. Viime reissussa hukkui kamera eräissä vauhdikkaissa bileissä...  :x   Ei kameralla väliä, mutta ne KUVAT siinä filmissä.....  :cry:  :evil:   *potkii itseään*

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
?Unohtuiko?
« Vastaus #3 : 01.08.2004, 17:04:18 »
Jaa että unohtuiko? Kyllä unohtui. Kirjautua sisään nimittäin.

t: edellinen Vieras