Mistä voi ostaa moskiittoverkkoja?

(Luettu 26780 kertaa)

Olav

• Vieras
« : 09.08.2004, 20:16:01 »
Mistähän kaupasta pääkapunkiseudulla voisi löytää moskiittoverkon ja millä hinnalla?

jane

• Reissaajaguru
    • Profiili
"Kattele ny se maailma kunnolla ettei tartte toista kertaa lähteä!"

jane

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2 : 09.08.2004, 22:54:47 »
ja se oli kohdasta "muut tarvikkeet". Tuo linkki ei näköjään avannu sitä perille asti.
"Kattele ny se maailma kunnolla ettei tartte toista kertaa lähteä!"

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #3 : 10.08.2004, 14:13:36 »
Löytyyhän vastaavia verkkoja halvemmallakin, tavarataloista tyyliin Anttila yms.

TongMuan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 10.08.2004, 15:16:08 »
Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"
Löytyyhän vastaavia verkkoja halvemmallakin, tavarataloista tyyliin Anttila yms.

Tämä nyt ei varsinaisesti vastaa alkuperäiseen kysymykseen, mutta vielä halvemmalla moskiittoverkkoja löytää perillä kohdemaassa, olettaen että kysyjä on menossa esim. malaria-alueelle.  Ostin muutama vuosi sitten Kambodzasta ihan vain matkamuistoksi verkon, kun ne olivat niin halpoja - hinta taisi olla jotain 2-3 euroa. Lisäksi nuo paikan päältä ostetut verkot on todennäköisesti käsitelty jollain myrkyllä (permethrin?), joten toiminevat tehokkaammin, kuin tuo Partioaitan käsittelemätön...

terv.
TongMuan

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #5 : 10.08.2004, 21:13:55 »
...ja käsiteltyjen verkkojen alla varmaan myös nukahtaa nopeammin....  :lol:  :lol:

TiiPii

• Vieras
« Vastaus #6 : 23.08.2004, 13:20:28 »
Mä oon pohtinu tota verkkoa että ostaako täältä vai Brasiliasta. Ongelma on, että mulla olisi iltapäivä aikaa Manauksessa löytää siellä sellanen ennen amazonia.

Nanne oy:stä saa puoleen hintaan siitä mitä partioaitasta mutta olen kuullut että jostain halpahallista?  saa halvimmalla (vielä kun tietäisi osoitteen)...???  

Permitriininä käy Bio kill niminen valmiste jota saa yhdestä KTL:n sivuilla mainitusta maahantuonti firmasta. Sieltä saa myös käsiteltyjä verkkoja, jotka maksaa saman verran kuin partioaitassa. Permetriini säilyy noin 2-3 pesua. Sillä voi käsitellä myös vaatteet. Pullo maksaa noin 10€.

Tiina :twisted:

Kermit

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #7 : 24.08.2004, 10:10:22 »
Ikean uusimmassa kuvastossa näkyi olevan moskiittoverkko 16,50€

SamCamp

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - samikamppi@hotmail.com
    • Profiili
Bangkokista moskiittoverkkoja
« Vastaus #8 : 08.01.2007, 22:59:21 »
Kysynpähän vaan, että joku kokeneempi voi asian vahvistaa...
Saako Bangkokista moskiittoverkkoja huokealla ja onhan myrkytetty sillä permitrinilikilinkillutinkiini mitä nyt olikaan -aineella?
Ja hinta + alvi.

Kiitos!
quot;Aika on tuhru"
-Esko Valtaoja-

Ogatnaa

• Himoreissaaja
    • Profiili
Re: Bangkokista moskiittoverkkoja
« Vastaus #9 : 09.01.2007, 07:41:43 »
Lainaus käyttäjältä: "SamCamp"
Kysynpähän vaan, että joku kokeneempi voi asian vahvistaa...
Saako Bangkokista moskiittoverkkoja huokealla ja onhan myrkytetty sillä permitrinilikilinkillutinkiini mitä nyt olikaan -aineella?
Ja hinta + alvi.

Kiitos!

Maksoin 150baht/ 3e verkosta, paha sanoa löytyykö tuohon hintaan kuinka helposti ja mistä kaupasta.
Pullakahvit henkilölle joka löytää BKKsta kaupan joka tuntee mömmön nimeltä permitrinilikilinkillutinkiini  :wink: En tiedä tuota sanaa thaiksi, englanniksi enkä myöskään ymmärrä sitä suomeksi.

superslacker

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - tommiaa@gmail.com
    • Profiili
« Vastaus #10 : 27.02.2007, 17:01:48 »
hei!

onko kokemuksia moskiittoverkkojen ostamisesta intiasta? semmoisen tarvisin, ja ei ole ainakaan viela sattunut nenan eteen, koitin delhista vahan etsia.. mistahan semmoisen loytaisin, onko vinkkeja?

tai jos tietaa mista jaipurista loytyisi.. taalla siis olen nyt : )

nailon

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #11 : 27.02.2007, 18:05:46 »
Aina ei toimi tuo että paikan päältä löytyisi moskiittoverkkoja... Aasiasta en osaa sanoa, mutta Costa Ricasta en löytänyt millään. Tai ehkä vain etsin vääristä paikoista :D
"En tahtoisi olla yksi heistä.
Tahdon olla vapaa, ja hengittää havun tuoksua.
Täällä olen kuin vanki, lähden Kuusamoon."
Danny, Kuusamo

Didi

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #12 : 27.02.2007, 20:43:15 »
Jaipurista kannattaa käydä katsomassa jostain isommasta ostospaikasta. Esim yksi on (muistaakseni nimeltään ihan vaan "shopping centre" tms) lähellä rautatieasemaa, todennäköisesti MI Roadin lopussa aseman kulmilla tai sitten se on Station Roadin loppupäätä. Ohi ei voi kulkea  :D  siellä myydään juuri kaikkea (enemmän länsimaalaisten suosimaa tavaraa) sateenvarjoja, tiskiharjoja niin en yhtään ihmettelisi että sieltä löytyisi hyttysverkkoja. Tai luulen että siellä myyjät osaisi neuvoa että mistä moisia verkkoja löytyisi.

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #13 : 28.02.2007, 02:29:32 »
Omani ostin Hong Kong- tavaratalosta 11 egella joskus viime kesana. Ei mitenkaan high quality mutta hoiti hommansa!
She rides rollercoasters but never screams

ar

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #14 : 04.02.2008, 16:08:47 »
Minkähän kokoiseen tilaan nämä verkot menee? ja paljonko suurinpiirtein painoa?

icer

• Reissaaja
    • Profiili
    • http://mythic.garm.ath.cx
Vs: Mistä voi ostaa moskiittoverkkoja?
« Vastaus #15 : 14.05.2008, 14:21:29 »
Minkähän kokoiseen tilaan nämä verkot menee? ja paljonko suurinpiirtein painoa?
Ostin 'Sea to summit' merkkisen valmistajan moskiittoverkon. Tämä on ns. kahdelle hengelle oleva verkko. Koko on pienempi kuin pakatulla makuupussilla. Painoksi sanovat paketissa 380 grammaa. Tästä voi heittää villin arvauksen että yhden henkilön verkko painanee jotain 250 gramman paikkeilla.

Tämä 'StS' verkko maksoi 29€ ja 1h verkko olis ollut 19€. Näissä on se permitriini käsittely. Nuo verkot oli tarjouksessa Oulun partiokaupan retkipäivillä. Kävin myös Oulun kärkkäisellä aiemmin ja heillä oli jokin eri valmistajan verkko joka maksaa 38€.

mickeygroove

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #16 : 14.05.2008, 14:39:18 »
http://www.finnestate.fi/

Tuolta löytyy vaikka mitä. Madventuresin pojilla samat hyttysverkot.

sassa

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #17 : 09.07.2008, 19:33:02 »
Onko kokemusta siitä että itse hoitelisi verkon jollain myrkyllä? Moskiittoverkko on mutta se ei ole käsitelty?Ajattelin että voisin käsitellä sen itse jos tietäisin millä. Onko se sitt turvallista nukkua sen alla? Ehkä tyhmä kysymys mutta ottaa selvää kaikesta  :)
i dont like reggae,no no, i love it!!!

Drebin

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #18 : 09.07.2008, 19:39:05 »
Onko kokemusta siitä että itse hoitelisi verkon jollain myrkyllä?

Hae tuolta finnestatesta (ylempi viesti) Permetriini (BioKill) ja käsittele sillä moskiittoverkko. Maksaa vähän yli kympin tuo pullo. Itsekin tilasin saksasta uusia verkkoja hintaan 9+ euroa (2 hengen 12+ euroa) ja aion käsitellä tuolla.

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #19 : 10.07.2008, 13:38:53 »
Tiiä sitten laadusta, mutta ostin verkon jostain halppiskaupasta ~5-6€:lla. Sen jos käsittelis, niin luulis toimivan.
Itseasiassa näin ötökkäverkkoja jopa Tiimarissa, oli joko -50% tai -70%, mutta jätin sinne ku mulla on jo. Siinä ei ollu hintaa enää missään tapauksessa ees kolmea euroa. :)