Kilpailu: Hyödyllisin pallontallaaja

(Luettu 16427 kertaa)

Bella

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #60 : 04.04.2007, 11:23:48 »
Jos katselee Fisun viimeaikaisia viesteja, niin kylla sielta aika ihmeellisia kommentteja loytaa, kuten osaatko kuoria itse perunasi vai taitaa aitisi tehda sen vielakin... Onko se niin vitun vaikeesta googlettaa... Tuokin ihme itkemista.... jne.  

Minua ei hairitse kenenkaan eriavat mielipiteet tai kommentit, mutta onko noilla Fisun sutjautuksillakaan aina kovinkaan paljon annettavaa foorumille joissakin tapauksissa. Siita tulee sitten aina tappelu, kun joku kysyy tyhmia ja toinen vittuilee, etta ooksa niin saatanan tyhma ettet osaa itse hakea jne. Etta jos esimerkiksi Fisun ei tee mieli hakea ja googlettaa kenellekaan, niin ala tee sita! Mutta ei sitten tarvitse myoskaan vallottaa palstatilaa taysin tyhjanpaivaisilla kommenteilla.

Ei silla, Fisu kylla ilmaisee itseansa varsin selkeasti ja lennokkaasti. Niinkuin Nakkekin tuolla meinasi, on se aina mukavaa. Tosin valilla Fisullakin menee ajatus ohi ja sitten tulee huutoa tyhjasta.
i]Sapere aude![/i]

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #61 : 04.04.2007, 11:50:29 »
Lainaus käyttäjältä: "Bella"
Jos katselee Fisun viimeaikaisia viesteja, niin kylla sielta aika ihmeellisia kommentteja loytaa, kuten osaatko kuoria itse perunasi vai taitaa aitisi tehda sen vielakin... Onko se niin vitun vaikeesta googlettaa... Tuokin ihme itkemista.... jne.

Minun mielestäni alkaa kyllä jo olemaan suhteellisen hilpeää, jos täälläkin nyt kovin moni väittäää minun kirjoittaneen, että "käyttäkää sitä v*tun googlea", kun tarina on lyhyesti tämä:

Kaksi henkilöä miettii, että mistä mahtaisi löytyä aikataulut välille Ljubljana Trieste, kun googlella ei kummankaan väittämän mukaan löydy, ja siihen vastasin näin:

Eikai tuo googlettaminen nyt niin vaikeaa voi olla?!

Jos englannin tai suomen kielisillä nimillä löytyy hintsusti aikatauluja, niin on suhteellisen loogista varmaan vaihtaa silloin paikannimet paikallisiksi.

Kyllä minä ainakin jotain aikataulun tynkää löysin sanoilla Ljubljana Trst Bus.

Tässä nyt sitten jo muutaman ihmisen mielestä yksinkertaistetusti lukee, että "käyttäkää v*ttu sitä googlea!!" Eli en nyt voi oikein muuta kuin ihmetellä. Minähän kerroin jo hakusanatkin, ja vastaisuuden varalle vinkin, että millä keinoilla saattaa saada parempia osumia.

Toiset ei vaam näemmä osaa lukea mitään rivien välistä vaan ottaa kaiken paskanvakavasti ja toiset taas löytää kaikesta kirjottamastani sellasia piilomerkityksiä, että huh huh. Mutta ilmeisesti kuitenkin osa foorumilaisista on edes jossain määrin samoilla aallonpituuksilla ja ymmärtää tekstini ihan niin kuin ne on tarkoitettukkin, kun ei ihan kamalan usein, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, yyveellä tai foorumillakaan hyökätä laajemmalla skaalalla kimppuuni. :D

Bella

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #62 : 04.04.2007, 12:01:01 »
En halua ruveta Fisu kanssasi vaittelemaan. Minulla ei ole mitaan sinua vastaan enka myoskaan pahoita mieltani suorista kommenteistasi.

Mutta   :!: Yleisesti naen jotkin kirjoituksistasi varsin ivallissavyisina. Olen ollut myos aistivinani sarkasmia, vaikka sita ei olisi tarvittukaan. Myos aika useassa viestissa kaytat vittua ja saatanaa. Esim. viimeisena tuolta sukupuolimerkinnasta lentoyhtiolla. Jos ensimmainen kommentti on mita vittua?, niin siita helposti saa kuvan, etta olet vihainen ja/tai huono paiva, etta nyt vahan huudetaan. Minullekin povasit tuolla aikaisemmin vittua seka saatanaa sen lisaksi etta vihjailit Bellaa papukaijaksi.  :lol:
i]Sapere aude![/i]

vilviis

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #63 : 04.04.2007, 12:19:44 »
Lainaus käyttäjältä: "fishbone"

Minun mielestäni alkaa kyllä jo olemaan suhteellisen hilpeää, jos täälläkin nyt kovin moni väittäää minun kirjoittaneen, että "käyttäkää sitä v*tun googlea", kun tarina on lyhyesti tämä:

Kaksi henkilöä miettii, että mistä mahtaisi löytyä aikataulut välille Ljubljana Trieste, kun googlella ei kummankaan väittämän mukaan löydy, ja siihen vastasin näin:

Eikai tuo googlettaminen nyt niin vaikeaa voi olla?!

Jos englannin tai suomen kielisillä nimillä löytyy hintsusti aikatauluja, niin on suhteellisen loogista varmaan vaihtaa silloin paikannimet paikallisiksi.

Kyllä minä ainakin jotain aikataulun tynkää löysin sanoilla Ljubljana Trst Bus.

Ai täällä keskustellaan meidän pienestä välikohtauksesta  :D
Eihän se keskustelu nyt ihan noin mennyt.

Ensinnäkin kyse oli Trieste-Ljubljana välistä. Joku tietämätön sitä kyseli, niin päätin vastata sen enemmin googlettelematta että millon ks bussi lähtee, koska olin juuri bussilla tämän matkan rullaillut. Sitten kieltämättä Fishbone antoi hyvän vinkin tiedustelijalle, mutta mielestäni samalla vaivalla olisi voinut ks aikataulun hänelle ilmoittaa. Itse päätin aikataulun sitten linkittää ja mainita tästä Fishbonelle, ja tämän jälkeen Fishbone taisi tosiaan hieman innostua näppäimistönsä kanssa. Mutta mikä tärkeintä, kysyjä ja sai vastauksensa. No drama.

Näillä keskustelupalstoilla tulee todella helposti aina väärinymmärryksiä, ja viesteistä jotka ovat kirjoitettu hyvällä tahdolla voi joku silloin tällöin ottaa nokkiinsa. Se nyt on itsestäänselvästi vaan vaikeampi kommunikoida yhteisymmärryksessä näin kasvottomien nimimerkkien takaa.

Mutta toki useilla foorumeilla tapaa joitain "no-life provosoijia", joiden päätarkoitus on vastata mahdollisimman tylysti toisten lipsahduksiin.

BlueZ

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #64 : 04.04.2007, 21:01:47 »
Lainaus
Poislukien sen minkä eilen tuosta yltä editoin, ja jossa luki lyhyesti, että tuollaiset yhden sanan vastaukset, jotka eivät tuo keskusteluun mitään uutta, on foorumin säännöissä kielletty.

Mitä puppua. Nimenomaan poistamasi viesti loukkasi niin että pistin yyveetä. Se meni ns. 'just way over the line'. Se oli minulle se viimeinen tippa. Aikaisemmat viestisi tulkittakoon provosoimiseksi ja pään aukomiseksi -> joka in my humble opinion ei myöskään tuo keskusteluun mitään uutta!

Lainaus
Jos tulee tosissaan noin paha mieli Fishbonen viesteista, jotka ovat poikkeuksetta(tai ainakin melkein) taysin asiallisia(missa niita haukkumisia muka on?!), niin miten mahtaa esimerkiksi tyoelamassa sujua? Tuleeko negatiivisesta palautteesta(jota jokaisen tulisi ajoittain saada) tai tyokaverin vastavaitteesta paha mieli?

Itse asiassa päinvastoin. Tällaisia sosiaalisia ristiriitoja en ole oikeastaan kohdannut, edes työelämässä. Olen ihan tavallinen likka jolla läppä lentää suuntaan ja toiseen ja joka onneksi on saanut ympärilleen mukavan työympäristön (miesvaltaiselta alalta vieläpä) ja asiallisia ihmisiä.

Huomatkaahan nyt, että Fisun poistama kommentti oli se niitti, joka loukkasi sen verran että otin häneen yhteyttä. Tämä viesti sisälsi "hieman" enemmän kuin hän antoi ylempänä ymmärtää. Lisäksi hänen vastauksensa lähettämääni yyveeseen oli varsin ala-arvoisesti loukkaava. Koska tallaajat eivät ole näitä ole päässeet lukemaan, ymmärrän hyvin että minua pidetään nyt herkkänahkaisena. Sanottakoon nyt kuitenkin vielä, että;
a) Fisun aikaisemmat kommentit tässäkin keskustelussa ärsyttivät, mutta eivät juurikaan loukanneet, ja
b) uusin viesti Fisulta oli huomattavasti aikuisempi ja asiallisempi ja uskon, että saatamme päästä asiasta vielä yhteisymmärrykseen.

Fisu on provosoija. Hän on se antiteesi, joka teesiin törmätessään muodostaa jotain uutta, synteesin? Tämä on propagandan ja provosoinnin merkitys mielestäni maailmassa. Ei aina kaunista ja mukavaa, eikä todellakaan aina oikeudenmukaista, mutta ehkä jollain tavalla edistävää?

Kiitos kaikille yyveen lähettäjille, pieni tuki piristi huomattavasti! :)
i]"I feel at home here / in the middle of nowhere." - Kings of Convenience: Summer on the Westhill [/i]

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #65 : 04.04.2007, 21:22:34 »
Myos aika useassa viestissa kaytat vittua ja saatanaa. Esim. viimeisena tuolta sukupuolimerkinnasta lentoyhtiolla. Jos ensimmainen kommentti on mita vittua?, niin siita helposti saa kuvan, etta olet vihainen ja/tai huono paiva, etta nyt vahan huudetaan.

Todentotta, tunnustan, suuni ansaitsisi saippuaa, koska niin kirjoittamassani kuin puhekielessäni suustani lipsahtelee satunnaisesti (saa lukea: liian usein) voimasanoja. Mutta tasan tarkkaan yksi kohta mistä en vieläkään sitä editoisi, on juurikin tuo mistä nyt mainitsit. Se "mitä v**tua" kuvaa kuitenkin mitä parhaimmiten sitä älytöntä äimistyksen määrää, mikä minua kohtasi, kun sen tekstin luin.

Minullekin povasit tuolla aikaisemmin vittua seka saatanaa sen lisaksi etta vihjailit Bellaa papukaijaksi.  :lol:

Se oli vaan suora kuitti siihen, että itse olit juuri aikaisemmin huutanut ne molemmat minulle, muuten en niitä siinä olisi varmastikkaan laittanut. Ja mitä siihen tulee, että todentotta kutsuin sinua papukaijaksi, luullen edes sinun Bella liki italialaisena ymmärtävän, että toisen kutsumista papukaijaksi, voidaan poliittisessa debatissa pitää ainoastaan hellittelynimen tasoisena loukkauksena. :D

Nakke

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #66 : 04.04.2007, 21:42:06 »
Lainaus käyttäjältä: "BlueZ"
Lainaus käyttäjältä: "Nakke"
Jos tulee tosissaan noin paha mieli Fishbonen viesteista, jotka ovat poikkeuksetta(tai ainakin melkein) taysin asiallisia(missa niita haukkumisia muka on?!), niin miten mahtaa esimerkiksi tyoelamassa sujua? Tuleeko negatiivisesta palautteesta(jota jokaisen tulisi ajoittain saada) tai tyokaverin vastavaitteesta paha mieli?

Itse asiassa päinvastoin. Tällaisia sosiaalisia ristiriitoja en ole oikeastaan kohdannut, edes työelämässä. Olen ihan tavallinen likka jolla läppä lentää suuntaan ja toiseen ja joka onneksi on saanut ympärilleen mukavan työympäristön (miesvaltaiselta alalta vieläpä) ja asiallisia ihmisiä.

No nyt ma rupean ymmartamaa sua!
Eli eri mielta oleminen ja sen osoittaminen seka negatiivisen palautteen antaminen on jonkunlaista sosiaalista ristiriitaa, jota tulee valttaa kaikin keinoin? Mukava tyoymparisto= Kaikki ovat kavereita kaikkien kanssa ja mitaan erimielisyyksia ei ole?
Olen ollut toissa Thaimaassa ja siella se homma oli juuri tuollaista; Antamalla kritiikkia ja olemalla eri mielta vahingoittaa vakavasti sosiaalisia suhteitaan! Taytyy sanoa etta oli todella kivaa ja rentoa olla toissa kun sosiaalinen harmonia vallitsi, mutta Thaimaa pysyy kehitysmaana, niin kauan kun em. asenne vallitsee.
ไม่เป็นไร

BlueZ

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #67 : 06.04.2007, 08:04:03 »
No nyt ma rupean ymmartamaa sua!
Eli eri mielta oleminen ja sen osoittaminen seka negatiivisen palautteen antaminen on jonkunlaista sosiaalista ristiriitaa, jota tulee valttaa kaikin keinoin? Mukava tyoymparisto= Kaikki ovat kavereita kaikkien kanssa ja mitaan erimielisyyksia ei ole?
Olen ollut toissa Thaimaassa ja siella se homma oli juuri tuollaista; Antamalla kritiikkia ja olemalla eri mielta vahingoittaa vakavasti sosiaalisia suhteitaan! Taytyy sanoa etta oli todella kivaa ja rentoa olla toissa kun sosiaalinen harmonia vallitsi, mutta Thaimaa pysyy kehitysmaana, niin kauan kun em. asenne vallitsee.

Et sä kyllä ymmärrä minua ollenkaan, mutta taitavasti osaat kärjistää asiat ja kääntää ne olkinukeiksi :). Kuka puhui mitään sosiaalisten ristiriitojen välttelemisestä? Ei sitä tarvitse sen enempää vältellä/paeta kuin ehdoin tahdoin hakeakaan. Minä en pidä ääripäistä. Jotkut päättävät löytää kaikesta aina jotain negatiivista, minä en jaksa. On elämässä ihan tarpeeksi murheita että pitäisi vielä muihin sitä kohdistaa  :?

Ja kommenttisi Thaimaasta on sen verran provosoiva ja ignorantti, että siihen on turha edes mennä. :)
i]"I feel at home here / in the middle of nowhere." - Kings of Convenience: Summer on the Westhill [/i]

Nakke

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #68 : 06.04.2007, 11:56:17 »

Ja kommenttisi Thaimaasta on sen verran provosoiva ja ignorantti, että siihen on turha edes mennä. :)

Ai sa ymmarrat niin paljon enemman thaimaata ja sen kulttuuria kuin mina, etta et viitsi edes perustella miksi kommenttini oli ignorantti? Kuka taalla on ylimielinen ja negatiivinen?

Tassa lainauksia eraan thain tutkimuksesta:
http://blcigroup.com/backend/work/file/061113172043.pdf
Ego orientation is the root value underlying various key values of the Thai, such as ‘face-saving’, ‘criticism-avoidance’, and the ‘kreng jai’ attitude.

The Thais are taught from an early age to "kreng jai" other people, which means they have to be careful with what they say and what they do so that they will not in anyway offend, upset or displease others. What this means is that conflicts are to be avoided at all cost so that harmony can be maintained..

Thai students do not ask questions in class, firstly not to bother(kreng jai) the lecturer, and secondly, to avoid the situation where the lecturer may not know the answer and hence loose ‘face’

Thait eivat ole esimerkiksi Thaimaassa tyoskentelevien farangien keskuudessa kuuluisia kyvystaan analyyttiseen ajatteluun, jota lansimaissa pidetaan arvossa;
Miksi tama asia tehdaan nain? Miten se voitaisiin tehda paremmin? Thaimaan yhteiskunta on erittain hierarkinen(kahta samanarvoista ihmista ei ole) ja thait kasvatetaan pienesta pitaen tietamaan oma paikkansa ja olemaan kyseenalaistamatta erityisesti ylemmassa asemassa(pomo, vanhempi ihminen, rikkaampi ihminen) olevia ihmisia.

Tama sitten nakyy (myos)tyoelamassa!
Kun tarkeimmat arvot ovat kritiikin valttaminen, kasvojen sailyttaminen ja kreng jai, niin esimerkiksi ongelmaratkaisutilanteessa tarkeinta on happyhappy/joyjoy kerhon yllapitaminen(ei olla eri mielta etta kenenkaan tunteita ei loukata ettei tule paha mieli), ei suinkaan itse ongelman ratkaisu!
Tyontekijat saattaavat olla tietoisia jostain kiireellisesta ongelmasta mutta eivat saata sita esimiehen tietoon, koska tuntevat kreng jai hanta kohtaan. Palautetta ei anneta, kritiikkia ei esiteta..

Mitenpa BlueZ luulet tamankaltaisten arvojen vaikuttavan yksittaisten organisaatoiden ja sita kautta koko maan kehitykseen?
No tata mietitaan Thaimaassakin ja asiasta on tehty lukuisia yliopistotutkimuksia.
ไม่เป็นไร

Juzt

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #69 : 06.04.2007, 12:02:31 »

Mitenpa BlueZ luulet tamankaltaisten arvojen vaikuttavan yksittaisten organisaatoiden ja sita kautta koko maan kehitykseen?
No tata mietitaan Thaimaassakin ja asiasta on tehty lukuisia yliopistotutkimuksia.

En tiedä miten se vaikuttaa Thaimaan kehitykseen, mutta tähän kyseiseen äänestykseen se ei ainakaan vaikuta yhtään millään tavalla. Eiköhän tätä aihetta ja BlueZ:n persoonaa ole puitu tässä ketjussa jo enemmän kuin tarpeeksi.
"I bet we could get videos of all the sites, get a VCR in our hotel room...
we'd never even have to go outside!"
- Joseph Francis Tribbiani

Nakke

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #70 : 06.04.2007, 14:06:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Juzt"

En tiedä miten se vaikuttaa Thaimaan kehitykseen, mutta tähän kyseiseen äänestykseen se ei ainakaan vaikuta yhtään millään tavalla.

Oletpas nokkela :?

Lainaus käyttäjältä: "Juzt"

Eiköhän tätä aihetta ja BlueZ:n persoonaa ole puitu tässä ketjussa jo enemmän kuin tarpeeksi.

BlueZ:n sielunelamaa on varmaankin puitu jo ihan tarpeeksi mutta Thaimaa-aihetta ei ole kasittaakseni puinut kukaanmuu kuin mina. Avaa uusi ketju sille jos BlueZ tai kuka tahansa haluaa aihesta jatkaa..
ไม่เป็นไร

Sunny

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #71 : 06.04.2007, 15:42:32 »
Toivottavasti pallolla jatkossa puhutaan/kiistellaan asioista, ei toisten persoonallisuuksista. Vaikka aihe koskikin hyodyllisinta pallontallaajaa.
 Niin kauan kuin kirjoitettu teksti on kirjoitettua tekstia sita voidaan ymmartaa tuhansin eri tavoin.

Saat kaikki sympatiani BlueZ, mina tiedan kuka olet ja mita ajat takaa. Olet hieno nainen  :)
Never Give Up.

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #72 : 06.04.2007, 19:32:47 »
Et sä kyllä ymmärrä minua ollenkaan, mutta taitavasti osaat kärjistää asiat ja kääntää ne olkinukeiksi :).

Anteeksi että vielä jatkan tässä ketjussa tästä (ja uskallan edelleen arvostella BlueZia), mutta tässä on taas yksi oikein malliesimerkki BlueZin argumennoinnin tasosta. Tuo saakelin olkinukke-kortti, joka tuntuu livahtaan jossain vaiheessa liki keskusteluun kuin keskusteluun jossa BlueZ on mukana. Ihan kuin keskustelun pitäisi aina edetä vain ja ainoastaan siihen suuntaan, mihin BlueZ haluaisi, ja kaikki muu on sitten olkinukkeja. Kyseisen henkilön peräänkuuluttamaa järkevää keskustelua on suhteellisen mahdoton käydä, jos puolet väitteistä torpedoidaan olkinukkeina ja loppu puolikas on tyyliä tämä:

Joka taas puolestaan hyvin henkilöön menevä. Vai miten teidän muiden mielestä pitäisi ymmärtää, jos henkilö nro. 1 väittää, henkilö nro. 2 kommentin olevan sen verran "yllyttävä, kiihottava, ärsyttävä" ja ennen kaikkea "tietämätön, sivistymätön", ettei siihen kannata edes mennä. En hyvällä tahdollakaan voi sanoa, että tässä torpedoitaisiin ainoastaan mielipide, vaan kyllä minä löydän tästä suhteellisen vaivattomasti ajatuksen, että alkuperäisen väitteen kirjoittanut henkilö olisi mm. sivistymätön; ja tämä kaikki varmasti vähemmällä rivien välistä lukemisella, kuin mitä osa ihmisistä tuntuu minun viesteistäni harrastavan.

Enkä suinkaan ole sanomassa, ettenkö minä muka menisi vastaavanlaisesti henkilöön meneviin arvosteluihin, mutta tässä onkin se ero, että minä en ainakaan käy netissä itkemässä siitä, että näin ei saisi missään nimessä tehdä tai nyyh nyyh, joku sanoi minulle taas kerran pahasti. Mutta niihän se varmastikkin menee, että syyttömät täälläkin heittelee niitä ensimmäisiä kiviä?

Ja Juztille tiedoksi, että niin kauan kun BlueZ kokee oikeutetuksi arvostella tässä(kin) ketjussa muiden persoonallisuuksia, niin meillä muilla on varmaankin oikeus vastata siihen.

Terveisin: "häirikkö, provo... ja mitä lieninkään kaikkea" No ne loput voit sitten itse varmaan lukea BlueZin viesteistä.

Ja loppuun vielä - pyydän nyt jo vilpittömästi anteeksi, jos tämä loukkasi jotakuta, tai joku koki tämän nettikiusaamiseksi. Ehkäpä sanoin mielipiteeni taas sitten liian painavin sanakääntein, mutta minä kun taas tunnustan rakastavani niitä ääripäitä. RRäyh!

BlueZ

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #73 : 06.04.2007, 23:05:24 »
Lainaus käyttäjältä: "fishbone"
Et sä kyllä ymmärrä minua ollenkaan, mutta taitavasti osaat kärjistää asiat ja kääntää ne olkinukeiksi :).

Anteeksi että vielä jatkan tässä ketjussa tästä (ja uskallan edelleen arvostella BlueZia), mutta tässä on taas yksi oikein malliesimerkki BlueZin argumennoinnin tasosta. Tuo saakelin olkinukke-kortti, joka tuntuu livahtaan jossain vaiheessa liki keskusteluun kuin keskusteluun jossa BlueZ on mukana. Ihan kuin keskustelun pitäisi aina edetä vain ja ainoastaan siihen suuntaan, mihin BlueZ haluaisi, ja kaikki muu on sitten olkinukkeja.

Wikipediasta suoraan:
Olkinukke (engl. straw man) on argumentaatiovirhe, jossa vastustajan argumentti ohitetaan hyökkäämällä siitä tehtyä heikompaa karikatyyria vastaan. Tällöin tietyssä mielessä pannaan sanoja vastustajan suuhun.

Olkinukke on toki osa aika arkista keskustelua, jota käytetään jokapäiväisessä elämässä niin huumorissa kuin vakavassakin väittelyssä. Jokainen meistä käyttää sitä tällä palstalla välillä. Mutta liiallinen käyttö ei minun eikä kenenkään muun kannalta ole mielestäni keskustelun kannalta hedelmällistä - kuten olen koko ajan sanonut. Se, että äsken kehuin Naken taitoa käyttää olkinukkea oli toki sarkasmia, mutta myös vilpitön kommentti; totesin vain, että tämä on fakta; a) Nakke ei ymmärrä minua (falsifioimaton, vedenpitävä, jos näin voi sanoa, "fakta" -> ja vastavuoroin minä en ymmärrä häntä enkä sinuakaan Fisunen) ja b) hän käyttää taitavasti olkinukkea ('no ought from is'; hänen taitava olkinukkeluinsa on fakta, mutta lauseeni ei sano mitään siitä, miten hänen pitäisi toimia - painottaen edelleen että jokainen meistä käyttää niitä vähän väliä, mutta korostaen sen liiallisen käytön haittavaikutuksia).

Sitten on pakko melkein olla imarreltu, että jaksat kiinnittää teksteihini vuosien varrella niin paljon huomiota ja olet todella jakanut huomiotasi minulle oikeastaan jo kohtuuttoman paljon. Pakkohan tuollaisesta on olla imarreltu. Olemme ilmeisesti onnistuneet provosoimaan toisiamme hyvin, joko tiedostamattomasti tai tiedostaen. :)

Lainaus
Kyseisen henkilön peräänkuuluttamaa järkevää keskustelua on suhteellisen mahdoton käydä, jos puolet väitteistä torpedoidaan olkinukkeina ja loppu puolikas on tyyliä tämä:

Yritin jättää asian sikseen kun tuolla ylempänä jo kehoteltiin pysymään aiheessa, mutta sanon nyt kuitenkin: a) Naken ensimmäinen kommentti Thaimaasta tuntui mielestäni provosoivalta ja ignorantilta, mutta onneksi  hän innostui perustelemaan väitettään vähän huolellisemmin niin, että asiasta saataisiin oikeasti asiallinen ja mielenkiintoinen keskustelu. Keskustelu, johon tavallaan kutkuttaisi osallistua, mutta ensinnäkään ei ole aikaa lorvia netissä niin paljoa ja toiseksi sulla on pahana tapana tuppautua sekaan haukkumaan mut, joten ei oikeasti huvita. Nakkea vastaan ei mitään, olet ihan jees :) Mutta tulin tallaajiin viihtymään, ja Fisu on nyt pienoinen este tälle viihtymiselle.

Ja b) kyllä, jätin perustelematta vastakommenttiani Nakelle, koska kyseessä oli vielä enemmän aiheesta sivummalle vetävä heitto, jota ei pitäisi mielestäni vatvoa tässä yhtään sen enempää kuin minun ja sinun persoonaasi. Modet tästä mainitsivat jo. Jos välttämättä haluatte väitellä aiheesta niin luokaa uusi postaus.

Lainaus
Ja loppuun vielä - pyydän nyt jo vilpittömästi anteeksi, jos tämä loukkasi jotakuta, tai joku koki tämän nettikiusaamiseksi. Ehkäpä sanoin mielipiteeni taas sitten liian painavin sanakääntein, mutta minä kun taas tunnustan rakastavani niitä ääripäitä. RRäyh!

Noh noh, nythän olet melkein tutulla asiallisella perusfisulinjalla, johon olemme tottuneet. Kivempaa tätä on lukea kuin sitä deletoimaasi avautumista...  :roll:

Ja mun puolestani modet voisivat sulkea aiheen toistaiseksi kun on poikennut sen verran aiheesta. Minä ja Fisu voimme tarpeen tullen luoda jonnekin ihan oma flaidiskeskustelu  :lol:

:OVER AND OUT: