Olen imarreltu... eipä kestä.
Mutta kyllähän se niin on, että ilman teitä jotka kirjoittelette palstalle ei tästä olisi kenellekkään yhtään mitään hyötyä. Tuukka 113 viestiä, isukki 174, markus, kimble, UKK, jne... välillä tunnen itseni aika aloittelijaksi näissä matkailuhommissa kun lukee muiden viestejä. Eli kiitos vaan teille kaikille!
Häiriköitä palstalla ei kyllä ole näkynyt, itse en ole poistanut muistaakseni yhtään ainoaa viestiä palstalta. Ehkä isukki on ollut ahkerampi, mutta kyllä täällä on harvinaisen asiallista porukkaa. Matkailusta kiinnostuneet ovatkin mun mielestä muita huomattavasti fiksumpia ihmisiä.

Taitaa olla palstalaisilla reissuilta tarttunut tämä muiden auttaminen. Ainakin itse olen reissuilla niin monelta saanut neuvoja ja apua mitä ihmeellisimpiin ongelmiin, että haluaa myös muita auttaa vastaavasti.
Saa nähä mihin tämä sivusto kehittyy ajanmyötä. Todennäköisesti tämä tulee pysymään tämän tyyppisenä hyvinkin kauan. Ainakin niin kauan kun itsellä on kiinnostusta näihin asioihin. Luultavasti sivut kehittyvät myös tulevaisuudessa sen mukaan mikä itseäni sattuu milloinkin kiinnostamaan:
Aluksi nämä oli puhtaat Interraili -sivut, nyt olen pikkuisen kehittänyt enemmän yleisiksi "halpamatkailu" sivuiksi. Pääpaino on edelleen aikalailla euroopassa, mutta tulevaisuudessa varmaan mukaan tulee yhä enemmän asiaa Euroopan ulkopuolelta, aina sen mukaan milloin mihinkin pääsen reissuun.
Itselläni on siis tulevaisuudessa tähtäimessä vähän kaukaisempia paikkoja, Trans-Siperia, Namibia / Afrikka, Brasilia / Etelä-Amerikka, Intia, jne... nuo reissut on ainakin tekemättä... niin ja tietysti vuodessa maapallon ympäri käyttämättä lentokonetta. Eli kovat on haaveet.
Ei kenelläkään muuten olisi kiinnostusta tehdä Trans-Siperia FAQ:ta? Tai auttaa mua tekemään... saisitte tietysti nimen näkyville yms. Luulis että tuollaisella olis kysyntää. Aluks vois olla aika suppeakin ja lisäilis asiaa sitten myöhemmin kun jaksaa.