Näkyy se tuollakin ja liput on confirmed. Ihmettelen edelleen, että lippua ei olla silti lopullisesti veloitettu. Soitan LH:lle tänään uudestaan, harvoin olen näin innokkaasti maksua maksamassa. Haluun vaan niin kovasti pitää ne liput. Pankista eikä Hansalta kummastakaan osattu sanoa, miksi maksu roikkuu varauksena... no toivotaan. Hyvä kuulla, että ainakin joillain muulla on maksu mennyt onnistuneesti läpi.
Varaus voi olla confirmed vaikka pätevää lippua ei olisikaan kirjoitettu, ja tuo "confirmed" tuolla sivulla viittaa nimenomaan tähän. Liput vaan on tai ei ole. Minulta on peruttu vahvistettu, liputon varaus aika vastakin, kun luottokorttimaksu ei mennyt jostain syystä läpi (hoitui kyllä kuntoon soitolla ASPA:an). Jos haluaa lisämielenrauhaa niin kannattaa katsoa tuolta samaiselta sivustolta (tai Luffen webbisivuilta, tai sähköposteista) löytyykö sieltä lipun numeroa, se kertoo että matkalle on myös kirjoitettu lippu, jolla matkustus onnistuu.
Tosin aina lipunnumeroa ei check-my-tripissä näy, vaikka lippu olisikin, joten panikointia ei kannata harrastaa tässäkään tapauksessa.
Itselläni on kerran Aer Lingus jättänyt lennon hinnan kokonaan perimättä,vaikka soitin asiasta sekä lentoyhtiölle, matkatoimistolle että luottokorttiyhtiölle. Ei sitten, jos ei raha kelpaa, lensin ko. kaukolennon ilmaiseksi.