Hullunhalvat Finnairin lennot!

(Luettu 4359 kertaa)

Pi

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - typo@arabuusimiehet.com
    • Profiili
« : 07.10.2004, 22:51:33 »
Stockmannin hulluilta päiviltä (ke 13.10. - la 16.10.) tarjolla sikamaisen halpoja Finnairin lentoja, esim.

Helsinki - Berliini - Helsinki 145e
Helsinki - Barcelona - Helsinki 195e
Helsinki - New York - Helsinki - 345e
Helsinki - Osaka - Helsinki 545e

Kaikki hinnat sisältävät lentokenttäverot, matkustajamaksut sekä 15e toimitusmaksun. Lähtö-/paluukenttä voi olla myös Tampere (+10e) tai Oulu (+30-50e, kohteesta riippuen).

Lisätietoja Stockmannin hullujen päivien esitteestä.

.pi.
Minä poika se reilaan ja reivaan, turhat huolet mäelle heivaan.

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #1 : 08.10.2004, 16:55:00 »
Onko kellään tietoo matkustusajasta, siis millon lennot on käytettävä?

gattina

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : 08.10.2004, 16:56:17 »
matkan tulee alkaa 13.10.04-6.3.05
ot all who wander are lost
- J.R.R. Tolkien -
"Kill your darlings", "jos sen voi piirtää sen voi toteuttaa"

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
« Vastaus #3 : 09.10.2004, 10:40:47 »
Tässä tarkemmin nuo Pi:n mainitsemat halvat Hullujen päivien 13.10-16.10 halvat Finnair-lennot, kaikki meno-paluita Helsingistä (yllä jo mainittuna lisämaksut muiden kaupunkien osalta). Ajattelin laittaa tänne, jotta joku ei ryntää keskiviikkona ostamaan halpaa lentoa New Yorkiin...

Keskiviikosta lauantaihin myynnissä:
Barcelona 195,00
Tukholma 115,00
Berliini 145,00
Osaka 545,00

Torstaista lauantaihin myynnissä:
New York 345,00
Oslo 145,00
München 165,00

Perjantaista lauantaihin myynnissä:
Budapest 175,00
Kööpenhamina 145,00
Shanghai 445,00

Lauantaina myynnissä:
Wien 165,00
Göteborg 145,00
Amsterdam 165,00
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #4 : 09.10.2004, 12:27:35 »
Onko kellään tietoa, voiko lennot ostaa avoimilla päivämäärillä, vai pitääkö matkustusajankohta lyödä lukkoon jo matkaa ostaessaan? Eli onko joku ostanut hulluilta päiviltä joskus lentoja, tai lukeeko kyseinen tieto jossain mainoksista, joista olette tietoja tännekkin postannut? :)

Londra

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 09.10.2004, 17:45:10 »
Ostin viime keväänä Hulluilta Päiviltä lennot Roomaan. Ei ollut mahdollista ostaa avoimilla päivämäärillä ja lippujen mukana tuli vielä lappu, jossa kerrottiin, ettei lippuja voi muuttaa tai peruttaa.
Turistiripuli menee pillereillä ohi, mutta käyttämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin.

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
« Vastaus #6 : 09.10.2004, 21:04:37 »
Mainoksessa ei kerrota pitääkö matkustuspäivät tietää lippuja ostaessa, vai kelpaako avoin päivämäärä.
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

Fantom

• Vieras
« Vastaus #7 : 09.10.2004, 22:01:47 »
HIPHEI!
Suosittelen pitkää pinnaa ja kylmää juotavaa lentolippujen jonottajille... Itse olen sen muutaman kerran tehnyt ja vaikka mummomaisesti oon ennen stockan aukeamista ollu oventakana kytiksellä silti lippujonossa on ollut useampi sata numeroa ennen... Helsingin päässä suosittelen lippujen ostoa itiksestä....huomattavasti vähemmän ihmisiä. Niin ja ainakin viimeks liput loppu nopeasti.
Intoa ja iloa kaikille :D

Ogatnaa

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #8 : 13.10.2004, 13:15:16 »
Max perilläoloaika 1kk joten se siitä....

kirsil

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #9 : 13.10.2004, 13:46:52 »
Joo, aikaa näköjään kannattaa varata lippujen ostoon. Olin kahdeksalta aamulla paikalla (jonotuslipussani on aika 8:07) ja silti sain numeron 258. Jono eteni noin 80-100 numeroa tunnissa, joten kävin välillä töissä ja palasin uudelleen parin tunnin päästä paikalle. Tämä siis keskustan stockalla Hkissä. Mutta...sain kuin sainkin lennot Berliiniin haluamilleni päiville. Tosin ehtoihin kuului lisäksi, että sunnnuntaipaluu ei ole mahdollinen, joten jouduin siirtämään paluun maanantaille sunnuntain sijasta. On se aikamoista ryysäämistä, ihmiset ovat manian vallassa tuolla alennusmyynneissä....

TongMuan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #10 : 13.10.2004, 15:59:02 »
Lainaus käyttäjältä: "hani"
Tässä tarkemmin nuo Pi:n mainitsemat halvat Hullujen päivien 13.10-16.10 halvat Finnair-lennot, kaikki meno-paluita Helsingistä ...

Torstaista lauantaihin on noiden listattujen tarjousten lisäksi vielä yksi yllätyskohde päivässä, ilmoitetaan aamun lehdissä. Koitin kysellä myyjältä edes jonkinlaista vinkkiä noista, mutta mitään ei suostunut paljastamaan. Jos jollain on tietoa niin postatkaapa tänne ;)

terv.
TongMuan

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #11 : 13.10.2004, 23:25:21 »
Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"
Onko kellään tietoo matkustusajasta, siis millon lennot on käytettävä?

Ostettaessa sovitaan milloin lähdetään ja milloin palataan, aika voi olla lyhyempi/pitempi mitä tavallisessa matkatoimistomatkassa...
terv. eräs tallaaja

tallaaja

• Aloittelija
    • Profiili
Hullut päivät
« Vastaus #12 : 14.10.2004, 11:59:56 »
Ostin eilen täältä Tampereelta lennot Barcelonaan. Täällä pääsi keskiviikkona vähän ennen kahta suoraan tiskille ja lennot sai siis nopeesti ja paikkojakin oli vielä kivasti. Viime Hulluilla Päivillä sai Berliinin matkaakin jonottaa vain n. 10 min. Mutta noi Hesan Hullut onkin jo jotain ihan kaameeta. Ei sitä tungosta kestä!

Stockallehan tulee kuulemma myös joka päivä jotain yllätystarjousmatkoja. Eka tänään torstaina.

fisu

• Vieras
Re: Hullut päivät
« Vastaus #13 : 14.10.2004, 16:42:25 »
Lainaus käyttäjältä: "tallaaja"
Stockallehan tulee kuulemma myös joka päivä jotain yllätystarjousmatkoja. Eka tänään torstaina.

Ja tänäänhän se oli Miami, hintaan 545e!

LR

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #14 : 14.10.2004, 19:53:37 »
Lainaus käyttäjältä: "Fantom"
Suosittelen pitkää pinnaa ja kylmää juotavaa lentolippujen jonottajille... Itse olen sen muutaman kerran tehnyt ja vaikka mummomaisesti oon ennen stockan aukeamista ollu oventakana kytiksellä silti lippujonossa on ollut useampi sata numeroa ennen...

Itse vuosi sitten Köpikseen lentoja ostaneena kerrona varsin miellyttäviä kokemuksia. Menin ostamaan lentoni illalla viiden aikoihin, kävelin suoraan tiskin ääreen ja sain mitä halusin.

Eri juttu tuon saatavuuden kanssa jos haluaa tosiaan matkustaa vilkkaimpina päivinä tai suosittuun kohteeseen, mutta keskellä viikkoa matkustaneena paikkoja vaikutti olevan hyvin vapaana.
Terveisin,
LR