Mistä signaturesi?

(Luettu 44250 kertaa)

Pablo

• Reissaajaguru
    • ICQ Messenger - 64924128
    • MSN Messenger  - samjeric@hotmail.com
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #20 : 19.10.2004, 21:29:22 »
Signature ei liity millaan tavalla matkustamiseen, mutta sitakin enemman keskustelupalstoihin. Taisin kuulla sen koko kansan Annelin suusta kun Irak jupakka oli suurimmillaan.
ämä on minun totuuteni.

Vaara

• Reissaajaguru
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #21 : 19.10.2004, 21:45:55 »
Mä tein joskus jollain kurssilla tekstejä lähtemisestä, ja kärsin ideapulasta. Kaverini heitti tuon Pellen kultaisen lauseen ja siitä pulppusikin monenlaista juttua. Ja osuvana ajatuksena päätyi lopulta tänne.

Toi "Not all who wander are lost" on ihana. Toinen suosikkini on "Äkillisissä ja Tilapäisissä Uppoamistapauksissa on Pääasia pitää Pää veden Päällä", jonka löysin Nalle Puh-kirjasta.

"Kaikki eivät voi ja jotkut eivät viitsi. Siinä kaikki" löytyy samaisesta kirjasta. Toimi mun ja ystäväni ekan reilin hyvänä mottona.

Myös Fisun allekirjoitus on jotenkin vaan todella upea. Haluan samanlaisen mukin!
Ei ole oikein lähteä, mut on seurattava tähteä". -Pelle Miljoona-

Atah

• Himoreissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #22 : 19.10.2004, 22:07:36 »
Mä en ole tälläistä asiaa tajunnutkaan. Joten lisäsinpä itsellenikin yhden. Mikäli se nyt onnistuu  :P

Olen sen joskus netistä bongannut, se on minusta vain yksinkertaisesti hauska  :D
Aatami tuli ensiksi; kuten miehet aina" -tuntematon

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #23 : 19.10.2004, 23:43:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Atah"
"Aatami tuli ensiksi; kuten miehet aina" -tuntematon

Tipahdin! :lol:

sipuli

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - janika__k@hotmail.com
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #24 : 20.10.2004, 11:32:44 »
tämä oli  gibsonin mainoksessa jonka näin jonkun leffan alussa. se oli vaan jotenkin niin jotain..
yrics- just waste between solos

Expat

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Re: Mistä signaturesi?
« Vastaus #25 : 20.10.2004, 12:24:09 »
Otsikko: Mistä signaturesi?

Fisu, oletko tietoinen että englanninkieliselle sanalle "signature" löytyy myös suomenkielinen versio? Se on "allekirjoitus".

Miksi hxxvetissä tuota englanninkieltä täytyy tunkea joka paikkaan mukaan?  :evil:

Suomalaisen pitäisi olla ylpeä omasta kielestään ja välttää sen raiskaamista!

kookaburra

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/kookaburra82/albums/
    • Sähköposti
Mistä signaturesi?
« Vastaus #26 : 20.10.2004, 13:47:49 »
Allekirjoituslausahdukseni on kielella millä tahansa yksi hienoimpia, mitä olen koskaan kuullut. En kylla pysty muistamaan, missa ensimmaisen kerran, siitä on jo vuosia. Lienee ollut jossain runokirjassa?  Joka tapauksessa halusin silla mielipiteeni allekirjoittaa, enka, -sorry, fisu- tosiaan hoksannut että se on kaytossa myos sulla, ennenkuin pitkan aikaa rekisteroitymiseni jalkeen. Ja en sitten raskinut sitten sita enaa vaihtaakaan... Luultavasti kun ei kuitenkaan olla ainoita talla pallolla, jotka sita mottonaan kayttaa  :wink: . Muita hyvia olisivat " Olen idealisti - En tieda, minne olen menossa, mutta olen jo matkalla sinne."  Tai patka Menolippu-biisista: "Mun pakko matkustaa on jonnekin, entisesta pois juna vie. On aivan sama minne kiirehdin
kun vain pitka on tie...."
Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät...

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
Mistä signaturesi?
« Vastaus #27 : 20.10.2004, 17:05:10 »
Mietin aikani jotain viisasta matkailuaiheista mietelausetta, mutta en keksinyt tarpeeksi lyhyttä ja ytimekästä. Ajattelin, että laitetaan sitten mahdollisimman typerä.
 Lauseet löytyvät eräästä Blondie -yhtyeen biisistä. Ja ellen väärin muista, taisipa moinen message olla jossain Sid & Nancy -aiheisessa t-paidassakin.
 Muiden signatureista kaikki ovat toinen toistaan hienompia. Viime aikoina tosin persoonallisimpana ja hauskimpana on silmiin sattunut Arhippan allekirjoitus.   :D

Lisäys paljon myöhemmin:  Tämän viestin aikoihin signature oli "Live fast, die youg, stay pretty".

Pixie

• Reissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #28 : 20.10.2004, 18:30:30 »
Lainaus käyttäjältä: "Tirppa"
Pixie: Kirjoita ihmeessä lisää, jos jaksat. Erityisesti englanniksi.

Mielelläni  :D  Tässä näitä:

"It´s a grand life, if you don´t tire." -Gaelic proverb

"I´ll woo her as the lion woos his bride." -Douglas

"This is not dead/which can etearnal lie,/and with strange eons/ even death might die." - Abdul al Hazred: Necronomicon

"Bloody decks to ya!" -Blessing to sealers and fishermen

"Three quarks for Muster Mark! Sure he hasn´t got much of a bark, and sure any he has, it´s all beside the mark."
-James Joyce: Finnegan´s wake.
(Tämän pätkän mukaan George Zweig ja Murray Gell-Man nimesivät uuden löytönsä, kvarkit, vuonna 1964.)

"Life need not be easy, provided only that it is not empty." -Lise Meitner

"Mielestäni varmin merkki älyllisen elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." -Lassi ja Leevi

"Historia; Vähäpätöisten tapahtumien enimmäkseen väärä selitys, jonka ovat tuottaneet useimmiten heittiömäiset hallitsijat ja hullut sotilaat." -Ambrose Bierce: Saatanan sanakirja

"Jokainen meistä toivoo pitkää ikää ja että aika kuluisi niin nopeasti kuin suinkin." (En muista kenen sitaatti)

"Kaikki on hyvin, vuorenselkä on ylitetty!" -Fredrik Suuren viimeiset sanat

"Koska se on niin valtavan hauskaa." -Albert Michelson kysyttäessä, miksi hän yritti mitata valon nopeutta

"Älä masennu vaan taistele ja voita; niin pitkää yötä ei ole ettei päivä koita." -Shakespeare: Macbeth

"Ajattelen usein niitä miljoonia ja taas miljoonia ajan asukkaita, jotka eivät elä samaa aikaa kuin minä." -Claude Ray

"Tee aina selvinpäin se, mitä lupaat humalassa. Opitpahan olemaan hiljaa." Hemingway

"Miksi meidän tulisi kuunnella Paavin neuvoja seksistä? Jos hän siitä jotakin tietää, hänen ei pitäisi!" -George Bernard Shaw

"Elämä Lubbockissa, Teksasissa opetti minulle kaksi asiaa. Ensimmäinen oli se, että Jumala rakastaa sinua ja tulet palamaan helvetin tulessa. Toinen oli se, että seksi on likaisin ja kauhein asia maan päällä ja sinun tulisi säästää se sitä varten jota rakastat."
-Butch Hancock

Noin, siinä vähän satoa. Näitä on mielestäni tosi hauskaa kerätä  :P
s gibt zwei Grundwahrheiten:
1. Männer sind klüger als Frauen.
2. Die Erde ist eine Scheibe.

Pixie

• Reissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #29 : 20.10.2004, 18:38:38 »
Ai niin, tosta Roosan sigistä tuli mieleen toinen "lasten suusta"-tyyppinen lause:

"Poliittinen elin on myös pääministerin perna." -Odd, 6 v.

Tää nyt ei liittynyt mitenkään mihinkään, mutta mun mielestä se oli hauska  8)
s gibt zwei Grundwahrheiten:
1. Männer sind klüger als Frauen.
2. Die Erde ist eine Scheibe.

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #30 : 20.10.2004, 23:46:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Expat"
Fisu, oletko tietoinen että englanninkieliselle sanalle "signature" löytyy myös suomenkielinen versio? Se on "allekirjoitus".

Olet aivan oikeassa. Mutta englanninkielinen foorumsofta puhuu tuosta signaturesta. Ja kun tuo vielä yleisimmin lyhennetään "sigiksi", niin siitäpä varmaan tuli tuo signature, eikä allekirjoitus.

Miksi hxxvetissä tuota englanninkieltä täytyy tunkea joka paikkaan mukaan?  :evil:

Niinpä, Expat kun lieneekin ihan suomea? :mrgreen:

Roosa

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #31 : 21.10.2004, 05:29:39 »
Lainaus käyttäjältä: "~)))D"

OSU JA UPPOS  :D   :D  
Pelastitte mun aamun!! (kello on just nyt 5.30 ja pitää lähteä töihin).

Expat

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #32 : 21.10.2004, 09:21:42 »
Lainaus käyttäjältä: "~)))D"

Auts. Osui. :oops:  Sovitaanko sitten niin, että minä olen vastaisuudessa vaikka Ekspatriaatti, jos sinä vaihdat tuon merkkihässäkän muotoon Kalanraato?
 :lol:

arhippa

• Himoreissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #33 : 21.10.2004, 10:04:08 »
Lainaus käyttäjältä: "Pixie"
Elämä Lubbockissa, Teksasissa opetti minulle kaksi asiaa. Ensimmäinen oli se, että Jumala rakastaa sinua ja tulet palamaan helvetin tulessa. Toinen oli se, että seksi on likaisin ja kauhein asia maan päällä ja sinun tulisi säästää se sitä varten jota rakastat."
-Butch Hancock

:D  Tuo oli paha.

Oma allekirjoitukseni on joskus sivariaikoina Vantaan kotihoidon intrassa pyörineestä lääkärinlausuntokokoelmasta.
yönyt päänsä ja ottanut siihen 18 kpl 800 mg tabletteja ja viinaa. Alcometer 2.8 promillea. Päätä särkee yhä.

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #34 : 21.10.2004, 12:41:40 »
Sovitaanko sitten niin, että minä olen vastaisuudessa vaikka Ekspatriaatti, jos sinä vaihdat tuon merkkihässäkän muotoon Kalanraato?

Mikset samalla voisi ihan suoraan vaihtaa nickiäsi (nimimerkkiäsi :wink: ) "rehellisesti" suomalaiseen muotoon, eli Ulkosuomalaiseksi tai Lähetetyksi työntekijäksi? Niin ja tuon kalanraadon säästän itselleni, omaksi hellittelynimekseni, kuten saatat foorumia selatessasi huomata. :lol: Mutta jos oikein nätisti pyydät, niin voisin harkita tekeväni Princet ja harkita hyväksyväni muodon T.A.F.K.A.F. :mrgreen:

Ready

• Himoreissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #35 : 21.10.2004, 16:34:05 »
Lainaus käyttäjältä: "Pixie"
"Elämä Lubbockissa, Teksasissa opetti minulle kaksi asiaa. Ensimmäinen oli se, että Jumala rakastaa sinua ja tulet palamaan helvetin tulessa. Toinen oli se, että seksi on likaisin ja kauhein asia maan päällä ja sinun tulisi säästää se sitä varten jota rakastat."
-Butch Hancock

Mistä tuon nappasit :?:  Ja kuka on Butch Hancock? (pitäisikö kuulua yleissivistykseen...)

Olen nimittäin käynyt Lubbockissa ja mieheni on ollut siellä opiskelijavaihdossa :shock:  Ehkä se oli määrätyllä tavalla Bible Beltillä ja ihmiset jossain määrin tekopyhiä... Kyllä porukka silti ryyppäsi kovasti. Ja kävi ostamassa viinat ja oluet kaupungin rajalla sijaitsevalta Stripiltä, keskellä peltoa olleelta ostoskadulta joka oli auki 24h/vrk. Koska Lubbockissa ei kaupoissa saanut myydä viinaa!
Ja sitten kuulemma menivät kirkkoon aamulla ryyppyillan jälkeen :roll:  Seksipuolesta en niin tiedä, se oli ehkä tabu puheenaiheena siellä....

Mutta Lubbock on vireä opiskelijakaupunki, vaikkakin kaukana kaikesta. Kyllä Teksasista ahdasmielisempiä pikkukaupunkeja löytyy roppakaupalla.

Mutta vitsi oli sinänsä hyvä! :lol:  Lähetän sen heti miehelleni.
It's a dangerous business
going out your door.
You step on to the road
and if you don't keep your feet,
there's no knowing where you might be swept off to.

Ready

• Himoreissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #36 : 21.10.2004, 16:38:48 »
Unohdin vastata varsinaiseen kysymykseen. Ehkäpä joku signatureni tunnistaakin vaikka se onkin englanniksi. Sormusten Herrastahan se. Siinä on sitä matkailufilosofiaa parhaimmillaan. Ehkäpä vielä vaihdan sen suomenkieliseksi, katsotaan.
It's a dangerous business
going out your door.
You step on to the road
and if you don't keep your feet,
there's no knowing where you might be swept off to.

Fyah

• Himoreissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #37 : 21.10.2004, 16:49:11 »
Mulla on aina nää mun "sigit" joistain biiseistä. Oon niin tylsä tän suhteen. Tämän hetkinen Dropkick Murphysin (kova bändi) As one biisistä. Edelline n oli muuten yhestä Promoen biisistä.
Pitäkää köyhyytenne ja rätit päässänne, tahdomme vain öljynne emme päitänne, emme vihaa teitä rakastakaa tekin meitä, tuomme vapauden ja rauhan Pax Americana

Äärijäbä

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
Mistä signaturesi?
« Vastaus #38 : 21.10.2004, 16:51:41 »
En kuollaksenikaan enää muista, mistä tuon nappasin... Se kuitenkin on mulla ollut käytössä eri paikoissa jo kauan ennen kuin esim. Kilroy sitä alkoi läpysköissään käyttämään - sikäli kun en ihan paskaa puhu... Mun mielestä helkkarin hyvä neuvo. Liian monet elää sitä "sitku-elämää", eli ajatellaan toteuttaa niitä unelmia "sitku saa opinnot päätökseen, sitku saa kivan parisuhteen, sitku kakarat lähtee talosta, sitku pääsee eläkkeelle..." Elämä on tässä ja nyt, se pitää käyttää nyt. :)

Joo, vähän samaa filosofiaa on siinä Ylen kanavilla pyörivässä "mainoksessa": Käyttämättömästä elämästä ei saa rahoja takaisin... :roll:
quot;Life is what happens while you are busy making other plans" -John Lennon

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
Mistä signaturesi?
« Vastaus #39 : 21.10.2004, 17:54:03 »
OFF TOPIC..... ööhh.. ei kun siis POIS AIHEESTA -pahoitteluni.

Lainaus käyttäjältä: "Fyah"
Tämän hetkinen Dropkick Murphysin (kova bändi) As one biisistä.

Hei, toi ON kova bändi!  :D  Oon tainnut nähdä joskus keikallakin.

Tuohon kielikeskusteluun: suomenkieltä tosiaan kannattaa vaalia. Maailmasta on kadonnut kokonaan paljon puhutumpiakin kieliä.
 Mutta eipä noista englannin lainasanoistakaan kannata alkaa hihojaan polttamaan. Niitä kun on nykysuomessa enemmän kuin tulee ajatelleeksikaan.  :wink:

Hitsi, mie käytin edellisessä viestissäni ilmausta message!   :shock:  Häpiän silmät päästäni.