Mistä signaturesi?

(Luettu 44781 kertaa)

nl

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • kotisivuni
Mistä signaturesi?
« Vastaus #40 : 21.10.2004, 18:13:25 »
Kokeillaanpa sitten tuollaista allekirjoitusta, kun se tuntuu olevan muotia. Ja mistäkö sen keksin? Jos menet kotisivujeni etusivulle ja klikkaat fingeriä, niin siellä se lukee viimeisellä rivillä. En tosin tiedä miksi siellä niin lukee, sillä itse asiassa minulla on Plan. Ne, joilla on tunnus Helsingin yliopiston unix-järjestelmään voivat sen sieltä helposti tarkistaa.
Kotisivuillani on niin matkajuttuja kuin matkakuviakin (katso mm. uusimmat kuvat Armeniasta ja Itä-Karibialta).

nl

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • kotisivuni
Mistä signaturesi?
« Vastaus #41 : 21.10.2004, 18:16:23 »
Ahaa. Ei riitäkään, että kirjoittaa allekirjoituksen sille varattuun tilaan, vaan lisäksi pitää vielä valita, että haluaa näkyvän viestien lopussa. Kyllä kaikki oli helpompaa silloin kuin kaikki käyttöliittymät vielä olivat tekstipohjaisia.
Kotisivuillani on niin matkajuttuja kuin matkakuviakin (katso mm. uusimmat kuvat Armeniasta ja Itä-Karibialta).

Fyah

• Himoreissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #42 : 21.10.2004, 18:35:08 »
Joo ilosaaressa 2002 ainakin olivat. Toinen suosikkibändi tällä hetkellä on Flogging Molly, joka vast'ikään käväisi Helsingissäkin. Irishpunk rules!
Pitäkää köyhyytenne ja rätit päässänne, tahdomme vain öljynne emme päitänne, emme vihaa teitä rakastakaa tekin meitä, tuomme vapauden ja rauhan Pax Americana

gattina

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
rönsy
« Vastaus #43 : 21.10.2004, 18:59:25 »
Lainaus käyttäjältä: "Äärijäbä"
Liian monet elää sitä "sitku-elämää", eli ajatellaan toteuttaa niitä unelmia "sitku saa opinnot päätökseen, sitku saa kivan parisuhteen, sitku kakarat lähtee talosta, sitku pääsee eläkkeelle..." Elämä on tässä ja nyt, se pitää käyttää nyt. :)

Sitku-ihmiset myös muuttuu helposti mutku-ihmisiksi, vedoten noihin edellämainittuihin! ;)

rönsyn rönsy: lukioaikainen enkunmaikka oli sen verran realisti että pyysi meitä suoraan tekemään läksyt sitten joskus kun meillä on aikaa, vaikka sitten eläkkeellä.
ot all who wander are lost
- J.R.R. Tolkien -
"Kill your darlings", "jos sen voi piirtää sen voi toteuttaa"

Simbelmyne

• Reissaajaguru
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #44 : 21.10.2004, 21:25:49 »
Tarusta Sormusten Herrasta, tuo vieras kieli ompi haltija kieltä.
Jätän suomennoksen arvailujen varaan, laiska kun olen.
Minä uskon, että tuolla jossain on se salainen tie. Minua varten.
hä nurkan takana jossain lie
jokin salainen portti tai uusi tie.
---------------------------------------

Tess

• Vieras
Mistä signaturesi?
« Vastaus #45 : 21.10.2004, 21:38:50 »
Jo pienenä (ei sillä ettenkö enää pieni olisi) halusin tehdä asiat omalla tavallani ja puhuin mitä kaikkea haluan myöhemmin tehdä. Harvat uskoivat, että minusta olisi mihinkään mistä puhun ja jakelivat typeriä neuvojaan, miten elämä pitäisi elätä. Jostain aforismi-kirjasta tämän sitten bongasin ja kolahti varsinkin silloin kovasti.

Rakastan myös kerätä erilaisia mietelauseita, jotka tiivistävät ajatuksiani elämästä. 'Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät' oli myös hetken aikaa minun allekirjoitukseni. Senkin jostain vuosia sitten bongasin ja on edelleen loistava lausahdus.

Muita hyviä:

Ellei mitään uskalla, ei mitään saakaan. (John Heywood)

Olen kotonani vain kaikkialla ja aina halu ajaa minut sieltä pois. (André Gide)

Usko minua, ei ole viisasta sanoa: 'Huomenna alan elää'. Huomenna on liian myöhäistä elää-elä tänään. (Martialis)

Isänmaa on siellä missä on hyvä olla. (Pacuvius)

Kukaan ei ole yhtä sokea, kuin ne, jotka eivät tahdo nähdä. (Jonathan Swift)

Älä pelkää että elämäsi loppuu; pelkää sitä, ettei se koskaan ala. (Grace Hansen)

Ne valittavat eniten, jotka kärsivät vähiten. (Tacitus)

Pixie

• Reissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #46 : 22.10.2004, 15:26:20 »
Lainaus käyttäjältä: "Ready"

Mistä tuon nappasit :?:  Ja kuka on Butch Hancock? (pitäisikö kuulua yleissivistykseen...)

Olen nimittäin käynyt Lubbockissa ja mieheni on ollut siellä opiskelijavaihdossa :shock:  Ehkä se oli määrätyllä tavalla Bible Beltillä ja ihmiset jossain määrin tekopyhiä... Kyllä porukka silti ryyppäsi kovasti. Ja kävi ostamassa viinat ja oluet kaupungin rajalla sijaitsevalta Stripiltä, keskellä peltoa olleelta ostoskadulta joka oli auki 24h/vrk. Koska Lubbockissa ei kaupoissa saanut myydä viinaa!
Ja sitten kuulemma menivät kirkkoon aamulla ryyppyillan jälkeen :roll:  Seksipuolesta en niin tiedä, se oli ehkä tabu puheenaiheena siellä....

Mutta Lubbock on vireä opiskelijakaupunki, vaikkakin kaukana kaikesta. Kyllä Teksasista ahdasmielisempiä pikkukaupunkeja löytyy roppakaupalla.

Mutta vitsi oli sinänsä hyvä! :lol:  Lähetän sen heti miehelleni.

Hehei, ihan tosi olet oikeasti käynyt Lubbockissa?! Mahtavaa  :D  Itse asiassa nappasin tuon jostain "hauskoja sitaatteja" kokoelmasta jostakin. En tiedä kuka on Butch Hancock, mutta sitaatti vaan oli niin hillitön että otin sen itselleni muistiin.
s gibt zwei Grundwahrheiten:
1. Männer sind klüger als Frauen.
2. Die Erde ist eine Scheibe.

Moina

• Himoreissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #47 : 22.10.2004, 19:17:54 »
Lainaus käyttäjältä: "Pixie"
Mulla on itse asiassa kotona aika pino kirjasia, joihin oon kerännyt ajan mittaan kirjoista, leffoista, yms. saamiani hyviä runoja, tarinanpätkiä ja ajatelmia. Toi mun nykyinen signature on tuossa siksi että ajatus itsessään on mun mielestä niin tosi ja hyvä, ja yhdistin sen matkailuun sellaisella "tee päivästäsi muistettava - lähde matkalle" - assosiaatiolla  :wink:

:

Hassu juttu, mulla oli tuo vahan aikaa omana allekirjoituksenani, suomeksi tosin: "Elama ei ole vain menneita paivia, vaan paivia jotka muistaa." Meilla oli himassa luultavasti mun tadin tekema taulu jossa oli yo. lause ja se oli ensimmaisia lauseita jotka lukemaan oppittuani itsekseni luin. Tietenkaan en sita silloin tajunnut, ja sen jalkeen se on pikkuhiljaa avautunut, mutta luultavasti elamankokemuksen kartuttua se avautuu vielakin oivaltavammin, mene ja tieda. Mutta onpas hauskaa etta se on muillekkin tarttunut matkalta mukaan.
asta tulee varmasti hyva reissu, kun on niin paljon kamaa mukana

Tarja Halonen
presidentti

nani

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - nani132@hotmail.com
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #48 : 23.10.2004, 00:52:27 »
Tämä tuomionpäiväntasaaja-juttu on peräisin siitä, kun sotkin pikkuisena lahjakkaasti tuomionpäivän ja päiväntasaajan yhteen. Alkuperäinen muoto oli "äiti, miks me ei koskaan mennä sinne tuomiopäiväntasaajalle?! Höh, no sitku mä olen iso niin mä aijon matkustaa ainaski sinne"
itten kun mä olen iso, niin mä aijon matkustaa tuomionpäivätasaajalle.

Mutka

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - janne.mutikainen@mbnet.fi
    • Profiili
    • Sähköposti
Mistä signaturesi?
« Vastaus #49 : 23.10.2004, 11:50:11 »
Tää on vaan tämmönen päähänpisto jonka oikeestaan sain tavaksi kaveriltani joka hokee aina pahan paikan tullen, että "zibbadubbadii" :)
size=9]"Eihän apinatkaan riehu koko aika, nehän syö välillä banaania." Zibbadubbadii[/size]

yshmio.

• Himoreissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #50 : 23.10.2004, 11:52:35 »
Ei ole. En suostu allekirjoittamaan lausuntojani.

Välillä on ollut kai jotain jostain kirjoista ja lauluista, mutta ne alkaa aina tympimään. Kuulin tuossa juuri R.E.M.in Leaving New York'ia. Siinä voisi olla pallontallaajallakin sopiva kohta it's easier to leave than to be left behind"..

veevee

• Himoreissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #51 : 23.10.2004, 20:56:13 »
mä en ole osannut vielä valita yhtä mieleistäni signaturekseni...
mutta tässä muutamia lemppari miete lauseita...

"rikkailta jää kokematta yksi maailman kutkuttavimmista nautinnoista;viimeisen osamaksuerän suorittaminen"-tuntematon

"kun kulkuri on varoissaan, häntä kutsutaan turistiksi" -paul richard

"älä milloinkaan unohda, että vain kuolleen kalat uivat virran mukana" - malcolm muggeridge

"turha murehtia huomispäivää,ylihuomenna se on jo ohi"
-tuntematon

"aina tulee olemaan eskimoita, jotka kertovat kongolaisille, miten selvitä helteestä" -stanislav jerzy lec

"koska hän ei tiennyt, että se oli mahdoton tehtävä, hän meni ja teki sen" -tuntematon

"matkustaminen merkitsee muutakin kuin pelkkää nähtävyyksien katselemista. matkustaminen muuttaa elämää koskevia käsityksiä" -miriam beard

"jos ihminen olisi luotu elämään yhdessä maassa ja yhdessä paikassa, jumala olisi luonut ihmiselle juuret" -tuntematon

"ihminen on ainoa eläin, joka menee nukkumaan,kun ei vielä väsytä ja nousee ylös, kun vielä väsyttää"

"tee yksi ihminen onnelliseksi joka päivä - vaikkapa vain itsesi" -tony pettito

"vain kesyt linnut haaveilevat, villit lentävät" taitaapi olla eri käännös tuosta jo moneen kertaan mainitusta...

Siljams

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Mistä signaturesi?
« Vastaus #52 : 25.10.2004, 15:44:10 »
Mun allekirjoitukseni on bongattu jostain mietelause kirjasta. Ei pidä luulla, että mä oon joku PenttiLinkola, jonka mielestä ihmisistä on ainoastaan haittaa. Päinvastoin musta ihmiset on ihan kivoja.  :)  Joskus olisi vaan maan suurten ja pienten ihmisten hyvä vähän katsella ympärilleen ja miettiä että mitä tuli tehtyä.

Tuo feminismi juttu on aivan loistava, olen sitä jo aikaisemmin täällä katsellut ja naureskellut sille.
a merien yllä savuavat sydämet!

Sinh

• Reissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #53 : 26.10.2004, 15:34:39 »
johtuu ihan silkasta yllytyshulluudesta. mulle ku sanoo lauseen 'anna palaa, frank', ni mähän annan  :) . ihanan sekavasti selitetty..mutta niin, toimii kotioloissa ja matkalle lähdettäessä ja suunnitelmia tehtäessä ja reissussakin..jeh.

niin, siis tosiaan..anteeks typeryyteni mutta toi lienee jostain leffasta? en oo ees vaivautunu ottamaan selvää  :oops: . eräs ystävä sitä vaan mulle aina hoki ja sit huomattiin että lauseella on mulle tämä em maaginen vaikutus..
Anna palaa, Frank!'

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
Mistä signaturesi?
« Vastaus #54 : 26.10.2004, 16:27:28 »
Lainaus käyttäjältä: "Sinh"
niin, siis tosiaan..anteeks typeryyteni mutta toi lienee jostain leffasta? .

Aki Kaurismäen Calamari Union vuodelta 1985. Ihan persoonallinen elokuva... tai jotain. Päähenkilöinä 15 Frank -nimistä heppua.

Sinh

• Reissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #55 : 26.10.2004, 18:04:56 »
kiitos  :) .

näin sitä oppii joka päivä jotain uutta. ehkä mä vielä joskus sivistän itseäni katsomalla elffan.
Anna palaa, Frank!'

kesäheinä

• Aloittelija
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #56 : 27.10.2004, 13:53:41 »
Ensimmäinen on elämänohjeeni, jota sitkeästi yritän noudattaa.  :roll: Olen todennut, että ihan sama mitä tekee, asioilla vaan on taipumus järjestyä, turha niitä on sen kummemmin miettiä ja pähkäillä.

Jälkimmäisen varastin Wagnerilta. Jostain syystä se vaan kolahti, silloisen sinkkutytön jääkaappia kun ei kukaan muu täyttänyt. Nykyään se muistuttaa minua enemmänkin siitä, että olen itsenäinen ja vapaa tekemään omat päätökseni ja elämään omaa elämääni parisuhteesta huolimatta ja sen vuoksi. Tiedän, kuullostaa päättömältä, mutta onkos sillä loppujen lopuksi merkitystä..  :lol:
sioilla on taipumus järjestyä.
Meillä emäntä käy kaupassa. -Wagner

esa

• Reissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #57 : 27.10.2004, 16:47:54 »
Kaikilla tuntui olevan jonkun viisaan henkilön sanomisia signaturena, joten ajattelin itse läväyttää jotakin siihen suuntaan. Hieman selvennystä löytyy kotisivuiltani.
quot;..." - Herra Sadanpäämies

Blossom

• Reissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #58 : 27.10.2004, 22:01:33 »
Eipa tassa allekirjoituksessa mitaan selitettavaa ole... Siskon suusta tuli viime kesana. Tosin kuulemma tarkentanut lausuntoaan nyt syksylla: "ei se Espoo taidakaan olla maa, kun ne puhuu samaa suomea kuin me ja sinne mennaan bussilla."
"Maailmassa on paljon maita. Suomi, Ruotsi, Englanti, Tanska, Venäjä, Ukraina ja Espoo. Eikä niitä muita taida ollakaan." -pikkusiskoni Laura 6v-

marsu

• Reissaaja
    • Profiili
Mistä signaturesi?
« Vastaus #59 : 28.10.2004, 11:57:42 »
jostain moisen lausahduksen huomasin.. ja tipuin penkiltä, ku isosti repesin..
ja sopii ku nyrkki silmään härskiyteni kanssa..
Tuhmasta päästä nauttii koko kroppa..."