majoitus isolle ryhmälle Tallinnaan??

(Luettu 3489 kertaa)

Anonymous

• Vieras
« : 25.10.2004, 21:26:54 »
tietäiskös joku jotain paikkaa Tallinnassa jonne 25 henkilöä/stä ylöspäin vois majottua yheks yöks? surffailin tossa ja yritin ettii paikkaa mut en löytäny muita ku yksityisiä hostelleja joista sanottiin et ne on pieniä ja viihtyisiä... oli siel yks hostelliki mut seki tais olla aika pieni.
eli siis kovin kiitollinen olen pienestäki tiedonjyvästä.

tai jos jollakulla on kokemusta matkan järjestämisestä isolle ryhmälle nii seki tieto on tervetullutta. mitä asioita tulee ottaa huomioon ja sillee :wink:

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
Re: majoitus isolle ryhmälle Tallinnaan??
« Vastaus #1 : 25.10.2004, 23:15:07 »
Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"
tietäiskös joku jotain paikkaa Tallinnassa jonne 25 henkilöä/stä ylöspäin vois majottua yheks yöks? surffailin tossa ja yritin ettii paikkaa mut en löytäny muita ku yksityisiä hostelleja joista sanottiin et ne on pieniä ja viihtyisiä... oli siel yks hostelliki mut seki tais olla aika pieni.
eli siis kovin kiitollinen olen pienestäki tiedonjyvästä.

Hotell Viru? :lol:

Olen yöpynyt Baltic Backpackers -hostellissa yhden yön ja sinne ei kyllä minusta 25 henkilöä mahdu, vaikka varaisitte koko hostellin.

Eikös jossakin lähiössä ollut hostelli, joka toimii kerrostalossa? Siellä luulisi tilaa olevan. Tai sitten reilusti hotelliin vain.
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.

Pate

• Reissaaja
    • Profiili
http://www.viroweb.com
« Vastaus #2 : 27.10.2004, 21:00:56 »
Tuolta majoitus, vuokrattavat huoneistot ja talot. Sieltä Pillehousea voisitte kokeilla, edullinen talo ja ihan jees. Tere tulemast  :P
ver the hills and faraway..

tazka

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tatuv
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 11.11.2004, 16:30:39 »
Hostel Merevaik:ia ei voi ainakaan suositella. Aikas rähjänen paikka, reilusti huonoin hostelli missä oon ollu ja niin lähellä kotosuomea vieläpä  :roll:

Kyllä tallinnassa hotelleja, halpojakin riittää, ja varmasti isommallekkin porukalle.
Katso: www.tourism.tallinn.ee

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #4 : 29.11.2004, 23:41:57 »
kiitos oikein paljon näistä tiedoista. tästä tää vielä lähtee  :wink: