Helsinki hostellin vieraskirjassa

(Luettu 2397 kertaa)

1963

• Himoreissaaja
    • Profiili
« : 26.10.2004, 09:08:33 »
Hesarissa oli kiva juttu tänään helsinkiläisistä hostelleista, jotka ovat vielä näin myöhään täynnä. Vieraskirjaotteissa oli herttaisia asioita:

"Ihana sää, ei koskaan liian kuuma!"
"Shokeeraavan ystävällisiä ihmisiä"
"Samppanjatason kaupunki olutbudjetilla"

Siinä se taas nähtiin.

Kirjoitatteko te muuten hostellien vieraskirjoihin jotain?
voir un corps, c'est la grande menace pour l'esprit.

Pablo

• Reissaajaguru
    • ICQ Messenger - 64924128
    • MSN Messenger  - samjeric@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2004, 15:18:48 »
Aika harvoin tulee mitaan kirjoitettua. En ikina keksi mitaan fiksua ja normaalit terveiset tai "Pablo waz here" teksteissa ei ole mitaan jarkea.
ämä on minun totuuteni.

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2004, 20:07:10 »
Sama vika. :(
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.

juspu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 30.10.2004, 00:35:09 »
Yleensä en mitään vieraskirjoja hostelleissa hoksaa. Mutta harvoin kun kirjoitan niin kirjoitan yleensä suomeksi. Jotain todella typerää, mutta eihän sitä ulkomaalaiset tiedä mitä siinä lukee ;)

Roosa

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #4 : 30.10.2004, 10:37:04 »
"Mun aihe"  :D  Olin jo joskus kirjoittanut tästä topikin, mutta lähetysvaiheessa se katosi bittiavaruuteen, joten suutuin, enkä kirjoittanut enää uudestaan litaniaa.
Mä pyrin aina kirjoittamaan nimeni vieraskirjoihin, joita löydän, mutta harvemmin sinne mitään pidempiä stooreja tulee vedettyä.
Ennen viime vuoden reilille lähtöä oli #pallontallaajissa juttua olikos se yhdestä sofialaisesta hostellista ja yksi pallisti oli kertonut pistäneensä kyseisen hostellin vieraskirjaan kommenttia. Oli hauska sitten paikan päällä etsiä se juttu ja pistää itsekin jotain suomeksi  lisää sinne. Olen mä ainakin pariin vieraskirjaan mainostanut tätä saittia   :wink:

Anna-Julia

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 30.10.2004, 12:54:13 »
Lainaus käyttäjältä: "Roosa"

Ennen viime vuoden reilille lähtöä oli #pallontallaajissa juttua olikos se yhdestä sofialaisesta hostellista ja yksi pallisti oli kertonut pistäneensä kyseisen hostellin vieraskirjaan kommenttia. Oli hauska sitten paikan päällä etsiä se juttu ja pistää itsekin jotain suomeksi  lisää sinne. Olen mä ainakin pariin vieraskirjaan mainostanut tätä saittia   :wink:

Jokainen pallontallaaja voisi matkoillaan kirjoitella vieraskirjoihin "pallontallaajat" ja nikkinsä, niin löytäisimme vieraskirjoista tuttuja nimiä.  :wink:

Vaivaudun kirjoittamaan kansainvälisellä kielellä, jos minulla on paikasta pelkkää erityisen hyvää sanottavaa, mutta muuten loruilen jotain tyhmää suomeksi. Jotain tyyliin "haa, lisää suomalaisia!" tai "miekin kävin täällä".