Halvimmat lennot Argentiinaan

(Luettu 4156 kertaa)

Diifens

• Aloittelija
    • Profiili
« : 23.12.2004, 11:05:17 »
Moi

Olen menossa huhtikuussa -05 Suomesta Buenos Airesiin Argentiinan pariksi viikoksi. Pitäisi löytää jostain halvat lennot. Osaatteko auttaa? Olen tsekkaillut ebookkersia ja SMT:n matkahakuja. Tällä hetkellä olen päässyt vähän vajaan tonnin hintaisiin matkoihin. Hiukan kuullostaa vielä arvokkaalta. Löytyisiköhän jostain vinkkejä halvemmista vaihtoehdoista.

Kiittäen avusta!

Expat

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Re: Halvimmat lennot Argentiinaan
« Vastaus #1 : 23.12.2004, 11:38:25 »
Lainaus käyttäjältä: "Diifens"
Moi

Olen menossa huhtikuussa -05 Suomesta Buenos Airesiin Argentiinan pariksi viikoksi. Pitäisi löytää jostain halvat lennot. Osaatteko auttaa? Olen tsekkaillut ebookkersia ja SMT:n matkahakuja. Tällä hetkellä olen päässyt vähän vajaan tonnin hintaisiin matkoihin. Hiukan kuullostaa vielä arvokkaalta. Löytyisiköhän jostain vinkkejä halvemmista vaihtoehdoista.

Kiittäen avusta!

Mielestäni vajaa tonni lentolipusta Helsinki - Buenos Aires on jo halpa. Jos löydät jostain vielä edullisemman, niin kerrothan minullekin. 8)

Herkku

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - miperala@paju.oulu.fi
    • Profiili
    • http://www.iki.fi/kopera
« Vastaus #2 : 27.12.2004, 12:47:30 »
Travellink:sta sais Lontoosta lähtien Buenos Airesiin 774€.

Tietenkin pitää hommata itsensä Lontooseen sitä ennen.

Suora lento.

http://www.travellink.com/

MaD

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - miikamiettinen@hotmail.com
    • Profiili
    • South East Asia, Canada
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 27.12.2004, 16:02:29 »
Ryanair:lla Lontooseen niin ei kovin kalliiksi tule.
Surutonta nuoruusaikaa...
-Irwin Goodman

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #4 : 27.12.2004, 21:00:29 »
Helsinki - Buenos Aires

Iberia 919€

www.matkaporssi.com

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #5 : 27.12.2004, 21:05:02 »

ilona

• Himoreissaaja
    • ICQ Messenger - 112101545
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 28.12.2004, 23:14:50 »
Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"
Helsinki - Buenos Aires

Iberia 919€

www.matkaporssi.com

Reilu kuukausi sitten sai Iberian nettilennon Matkapörssistä ~870euroon. On tosiaan nettilentoehdoilla, eli mitään muutoksia ei jälkeenpäin saa tehdä, mutta ilmaisen stopoverin saa, kun pyytää (jos haluaa).
Noi STA:n ja Kilroyn liput on toki halvempia, jos on sopiva ikä/opiskelijastatus, mutta niissä täytyy olla ajoissa liikkeellä.

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #7 : 28.12.2004, 23:53:39 »
Olen löytänyt lennot Opodosta (opodo.co.uk) välille lontoo- buenos aires hintaan 588 puntaa- se on nykysellä vaihtokurssilla 840 euroa. Joskus niitä on näkynyt reilusti allekin tuolla hinnalla. Se vain, että sitten joutuu kekkaloimaan itsensä Lontooseen eka, mutta siihenhän löytyy ratkaisu Pirkkalan lentokentän kakkosterminaalista  :wink: Myönnän kyllä, ettei tule välttämättä paljon halvemmaksi, mutta aina siinä voi jonkun viiskymppisen säästää, ja shoppailla sit Argentiinassa!

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #8 : 30.12.2004, 15:08:37 »
Kiitos vinkeistä. En ole enää opiskelija ja ikääkin on hiukan yli 26v. Joten nää Kilroy jutskat ei enää toimi mun kohdalla.
Toi Iberian lento 900 euron pintaan Matkapörssin sivuilta kiinnoistaisi. En vaan millään löydä sieltä sillä hinnalla lentoja. Halvin Matkapörssin haulla saamani lento on British Airwaysin 992 euroa.

Edelleen halvin mitä itse oon löytänyt on Suomen Matkatoimiston haulla 989 euroa SAS:lla Hesasta Frankfurtiin sieltä Varigilla Sao Paolon kautta Buenosiin.

Ei toisaalta oo hirveetä eroa mennä Ryanilla Lontooseen ja sieltä jollain Buenosiin kuin mennä Hesasta "suoraan". Jos pari kymppiä on hintaeroa niin ainakin itse valitsen matkan ilman Ryania. Tällöin välttyy myös lentokenttien vaihdoilta esim. Lontoossa.

Löysin kylläkin Travellinkistä Lontoo-Buenos 717 €, Argentiinan lentoyhtiöllä suora lento Gatwickin kentältä.

Mitenkäs kentän vaihto onnistuu Lontoossa? Esim. Gatwick vs. Stansted? Ryanihan lentää käsittääkseni Stanstediin.

Diifens

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #9 : 30.12.2004, 15:10:07 »
Äskeinen Vieraan kirjoitus oli Diifensin. "Unohdin kirjautua"

Herkku

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - miperala@paju.oulu.fi
    • Profiili
    • http://www.iki.fi/kopera
« Vastaus #10 : 30.12.2004, 17:36:08 »
Standsted ja Gatwick on täsmälleen toisella puolella Suur-Lontoota. Jotain 110km etäisyyttä. Via Michelinistä voipi tsekata vaikka.

Samoin Ryanair saapuu Lontooseen niin myöhään Tampereelta, että tuskin sopii samaan matkasuunnitelmaan ilman yöpymistä. Sekin maksaa.

Etää tiukille menee tuon 717€ kanssakin tuleeko halvemmaksi. Sitä mieluummin maksaa hieman enemmän ja ottaa rennosti. Ainakin minä.

donostia

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #11 : 31.05.2005, 20:45:21 »
Tämä ei enää ketjun aloittajaa auta, mutta Ruotsin ebookersista löysin joillekin syksyn päivämäärille niinkin alhaisen hinnan kuin vähän päälle 760 euroa, tosin niin halpaa hintaa ei varmasti kovin usein löydä, kuitenkin tuollaista n. 100 euroa vastaavan Suomen sivun hintoja edullisempia ovat matkat Tukholmasta. Ei vaan valitettavasti mitenkään sovi suunnitelmiin nuo päivämäärät, kun on pakko matkustaa sesongin aikana niin sitten vaan on pakko.

Yksi hyvä hakusivu saattaa olla myös www.rumbo.es , sieltä saattaa saada esim. Air Madridin lentoja paljon halvemmalla kuin yhtiön omilta sivuilta. Tietenkin pitää aina ottaa huomioon kulut ja epämukavuus minkä toisesta maasta lähtevä lento aiheuttaa, mieluummin sitä tosiaan maksaa vähän enemmän jos saa vastineeksi lisää mukavuutta ja vähemmän stressiä. Toisaalta jos ihmisessä on vaeltajan vikaa, niin en ainakaan itse koe sitä välttämättä ongelmaksi, että menee useamman paikan kautta, jos siihen matkan varrelle osuu mielenkiintoisia kohteita. Mutta sen olen myös huomannut, että paluumatkalla haluan mahdollisimman suoraan ja nopeasti kotiin, sen sijaan, että jään nuokkumaan yökausiksi lentoasemille.

Menin jo vähän sivuun itse aiheesta, oikeastaan etsin täältä tietoa jos jollakulla on tietoa/kokemusta opiskelija- ja nuorisohintojen varaamisesta suoraan lentoyhtiöiltä ilman kilroysien, stasien yms. välikäsiä. Kuulin vinkin Lufthansan jostain Plan Jovenista, ehkä se tunnetaan yleisemmin Youth Planina, mene ja tiedä. Eräs argentiinalainen lentelee tällaisella nuorisolipulla heinäkuussa Buenos Airesista Espanjaan, ja takaisin käytännössä avoimella päivämäärällä ja maksaa lystistä n. 700 €.