Nairobista Johannesburgiin kuorma-autolla

(Luettu 6031 kertaa)

Anonymous

• Vieras
« : 02.01.2005, 19:53:07 »
Olisiko täälllä ketään, joka olisi ko. matkan tehnyt? Kattelin Brittiläistä yhtiötä, joka tarjosi 56 pv kestävä reissua, noin kymmenen hengen porukassa. Hintaa oli viitisensataa puntaa, ruoka ja matkat sekä majoitus kuului hintaan, mutta ei esim. pääsymaksut puistoihin tai viisumit. Onko hyvä diili, vai vähän turhan kallis? Itsestä alkoi tuntumaan, että kai sitä Afrikassa halvemmallakin reissais. Tietääkö kukaan myöskään, mikä aika vuodesta olisi paras? Kokemuksistanne olisin kiitollinen.......  :)

nani

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - nani132@hotmail.com
    • Profiili
Re: Nairobista Johannesburgiin kuorma-autolla
« Vastaus #1 : 04.01.2005, 14:30:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"
Olisiko täälllä ketään, joka olisi ko. matkan tehnyt? Kattelin Brittiläistä yhtiötä, joka tarjosi 56 pv kestävä reissua, noin kymmenen hengen porukassa. Hintaa oli viitisensataa puntaa, ruoka ja matkat sekä majoitus kuului hintaan, mutta ei esim. pääsymaksut puistoihin tai viisumit. Onko hyvä diili, vai vähän turhan kallis? Itsestä alkoi tuntumaan, että kai sitä Afrikassa halvemmallakin reissais. Tietääkö kukaan myöskään, mikä aika vuodesta olisi paras? Kokemuksistanne olisin kiitollinen.......  :)

mikä yhtiö tää on, linkkiä? ite olen katellu noita pinkkibussi-matkoja www.rosabussarna.com siellä on kans jotain bussimatkoja Afrikassa. Hinnat on jotain 20000-35000 ruotsin kruunua ja hintoihin sisältyy meno-paluulennot (Kap-kaupunkiin tai Nairobiin), majoitus, ruoka, lauttamatka, safari yms riippuu matkasta.
itten kun mä olen iso, niin mä aijon matkustaa tuomionpäivätasaajalle.

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #2 : 09.01.2005, 22:00:19 »
Heips,

sain kyseisen tiedon aussi kaveriltani, joka oli Englannissa ottanut yhteyttä eri seikkailumatkatoimistoihin. Joten en valitettavasti tiedä...hän kun vain lähetteli mulle mailissa tietoja. Kuulemma näitä on aika monta siellä, ja hinnoissa isot erot. vielä emme ole päättäneet matkasta tai ajankohdasta!

jane

• Reissaajaguru
    • Profiili
Re: Nairobista Johannesburgiin kuorma-autolla
« Vastaus #3 : 31.01.2005, 02:00:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"
Itsestä alkoi tuntumaan, että kai sitä Afrikassa halvemmallakin reissais.

Näin todennäköisesti onnistuisitkin, mutta tapasin viitisen kertaa moisenlaisia ryhmiä Itä-Afrikassa ja kyllä hintalaatusuhde tuntuu olevan ihan kohdallaan noissa hommissa - sillä, jos on aikaa suht vähän, on helpompi reissaa noin, ja ne oikeesti kiertää tosi hyviä kohteita reissunpäällä. Ryhmähenki näytti olevan aivan loistava kaikissa noissa porukoissa, mikä tietenkin on myös varsin mukavaa. Ja yksi noin pitkän matkan järkkäily voi olla haasteellisempaa (en MISSÄÄÄÄN tapauksessa sano, että mahdotonta, mutta jos nyt ajatellaan että on vain pari kk aikaa). Sitte porukat tuntui olevan aika kansainvälisiä, mikä mun mielestä oli aika kiva.

Itteäki rupes aiva houkuttaa moinen reissu ku näki niide muiden touhua sivusta. Olis nii helppo tapa nimittäi matkustaa, vois jättää kaiken suunnittelun muille ja keskittyä lomailuun  :wink:  joskus toi omatoimimatkailu alkaa käydä voimien päälle... (jumalauta, alkaako ikä painaa!!! :D)
"Kattele ny se maailma kunnolla ettei tartte toista kertaa lähteä!"