Matkaseuraa Thaimaahan tai Intiaan

(Luettu 4015 kertaa)

Katjuska

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« : 12.01.2005, 17:55:30 »
Olisin lähdössä huhtikuussa pariksi kuukaudeksi "pienenbudjetin reppureissulle" Thaimaahan. Ensiksi suunnittelin reissua Intiaan, mutta ajankohta (huhti- kesäkuu) taitaa olla pahin mahdollinen aika reissata siellä...monsuunisateet??
Matkaseuraa kovasti kaipailisin, jotenkin tuo yksinreissaaminen ei kauheasti houkuttele.
Olen 36- vuotias neitokainen (älä pelästy ikää... olen ulkoisesti tai ainakin sisäisesti huomattavasti nuorempi   :lol: ).
Tarkoituksena on koluta paljon uusia paikkoja ja tutustua maahan perinpohjaisesti. Eli bilettäminen ei todellakaan olisi reissun päätarkoitus.

Katjuska

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1 : 13.01.2005, 22:34:35 »
Eikö kukaan todellakaan kaipaile matkaseuraa Thaimaahan  :(  
Edes osa ajasta olisi mukava reissata jonkun kanssa kimpassa.

miu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 14.01.2005, 17:40:02 »
Voi kuinka mielelläni lähtisin! Vaan kun just tulin sieltä, eikä likviditeetti anna myöten toista reissua heti perään. Mutta ens talvena mennään taas ja jää nähtäväksi tuunko enää takaisin.

Miu
Only dead fish go with the flow...

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #3 : 15.01.2005, 10:48:14 »
Itse oon Ausseissa talla hetkella ja varmaan noihin aikoihin Thaimaassa. Tosin kun tulin pelkalla menolipulla niin varmasti en osaa sanoa:) Mitas meinasit Thaimaassa tehda? Mika jottei voitaisi treffata jossain..

Katjuska

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 16.01.2005, 22:14:40 »
Itse asiassa tarkempaa matkasuunnitelmaa en ole vielä laatinut...Olin vuosi sitten Thaimaassa (3 yötä Bangkokíssa ja ja 2 viikkoa Koh Samuilla) matkatoimiston "hyvin organisoidulla" matkalaukkumatkalla ja silloin päätin että tänne haluan tulla vielä uudestaan.
Tarkoituksena on aloittaa Bangkokista (3 yötä ei TODELLAKAAN riittänyt kaupungin sisäistämiseen) ja sitten reissata ympäri maata, suurimpia "turistirysiä" vältellen.

Pate

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 01.02.2005, 15:00:32 »
Noihin aikoihin olen itse menossa. Voi kyllä olla että lähtö menee toukokuulle. Jos kiinnostaa, mulla on aikeissa käydä Isaanissa Udon Thanissa ja Chiang Maissa pohjoisessa. Siellä kun on sitä aitoa kansaa ja mahtavat maisemat  :wink:  Sieltä kun palailen, on tarkoitus etelässä jollain saarella olla viikko tai 2 rauhassa ladata akkuja, että jaksaa palata kotiin  8)  Olen vm.73 ja kaikki on siellä ja nyt  :P  Jos mieskin käy kaveriksi matkalle niin treffataan siellä jossain  :lol:
ver the hills and faraway..

Anonymous

• Vieras
!!
« Vastaus #6 : 11.02.2005, 19:02:21 »
ota yhteyttä
[email protected]

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #7 : 22.02.2005, 11:38:16 »
katjuska, ootko saanut meilin? terveisin juha.

Katjuska

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Meili on saapunut perille
« Vastaus #8 : 22.02.2005, 13:05:24 »
Heissan Juha
Meilisi on tullut perille ja kuullosti tosi hyvälle  :D .
Vastailen ja kerron alustavasta matkasuunnitelmasta heti kun
aikataulu antaa myöten. Lentoni Thaimaahan on 4.4.