Miten parhaiten Roomasta Bukarestiin

(Luettu 1115 kertaa)

gringo loco

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« : 14.01.2005, 22:14:12 »
Eli otsikko kertoo oleellisen. Ajankohta olisi tuossa helmikuun puolessavälissä, aikaa on paljon, rahaa ei niinkään. Onko kokemuksia?
..mä seuraan suuntaa kirkkaan johtotähden
ja pyörät pyörii, päivät vierähtää
ei tärkeää se ole mä miksi lähden,
on tärkeää vain se mä miks en jää...
- Juice Leskinen: Per Vers, runoilija -

gringo loco

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #1 : 14.01.2005, 23:40:49 »
Jatkan vielä vähän: siis aikaa olisi käytettävissä max.3vuorokautta (ehdoton maksimi, mieluummin kaksi päivää) eli ei määrättömästi kuitenkaan. Matkan tarkoitus on sinänsä on vain paikasta toiseen siirtyminen.

Onko kokemuksia? Pääseekö Italiasta laivalla esim. johonkin ex-Jugoslavian rantaan? Siitä bussilla eteenpäin? Vai kannattaisiko kiertää junalla pohjoisen kautta? Vai sittenkin suosiolla lentokone....ykköskriteeri on halpa hinta. Kakkoskriteeri aika, kolmoskriteeri matkan mielenkiintoisuus ja neljäntenä mukavuus.
..mä seuraan suuntaa kirkkaan johtotähden
ja pyörät pyörii, päivät vierähtää
ei tärkeää se ole mä miksi lähden,
on tärkeää vain se mä miks en jää...
- Juice Leskinen: Per Vers, runoilija -

peuno

• Himoreissaaja
  • prööt
    • Profiili
    • Virtuaalikoti
« Vastaus #2 : 15.01.2005, 00:40:05 »
Itse olen kulkemassa pian Bosniasta Italiaan ja olen tutustunut reitteihin. Sinuna voisin ottaa laivan Anconasta tai Barista Dubrovnikiin, Splitiin tai Zadariin (www.jadrolinija.hr). Kroatian sisäiset lennot (www.croatiaairlines.hr) (ja varmaan muidenkin itäblokin maiden) ovat halpoja.. esim. Dubro-Zagreb 26e, VISALLA 47e! Siit vois sit jatkaa junalla tai bussilla jne.. Taitaa olla moottoritietä koko matkan Belgradiin ainaski..