Otetaanko suunnitelmanne tosissaan?

(Luettu 5570 kertaa)

Ainuska

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.myspace.com/ainotska
« Vastaus #20 : 02.12.2004, 13:58:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Nalle Nallukainen"
Parhaimmat naurut kaveri- ja sukulaispiirissä olen saanut aikaan, kun olen kertonut, että joskus lähden junalla Kiinaan tai purjehdin Kanarialta väli-amerikkaan. Niin ei kuulema voi tehdä  :D

Minä en puolestani onnistu yllättämään millään. Kun sanoin muinoin äidille, että ollaan lähdössä junalla Kiinaan, hän totesi vain "Onpa mukavaa, olen kuullut paljon positiivista Kiinasta."

Lukion ekalla lähdin kaverini kanssa Pietariin, enkä edes tajunnut kysyä vamhemmiltani lupaa moiseen. Ilmoitin vain asiasta.

Kaverit ihmettelevät välillä sitä, että olen koko ajan menossa. Alan suunnitella seuraavaa matkaa jo edellisen matkan aikana. En osaa olla, jos ei ole matkaa tiedossa.

Oudoimmat suunnitelmat koskevat sitä, minne muutamme Seeprin (Seepristä taitaa tulla kaupunkiekologi) kanssa, kun valmistumme. Suunnitelmissa on mm. Hongkong, Arabiemiraatit ja Australia. Tosin valmistuminen ei tapahdu ihan lähitulevaisuudessa, jos hankin vielä toisen tutkinnon.
nly those who risk going too far can
possibly find out how far one can go.

T.S.Eliot

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #21 : 02.12.2004, 14:28:04 »
Lainaus käyttäjältä: "Ainuska"
Kaverit ihmettelevät välillä sitä, että olen koko ajan menossa. Alan suunnitella seuraavaa matkaa jo edellisen matkan aikana. En osaa olla, jos ei ole matkaa tiedossa.

Terve, hengenheimolainen! :)
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #22 : 02.12.2004, 14:40:19 »
Vaikeahan se on kuvitella tilannetta, ettei olisi mitaan reissua suunnitelmissa. Kylla se kuuluu jo jotenkin elamanasenteeseen.  Tieda sitten, milloin tasta saa tarpeekseen. Ehkei ikina.  :roll:  Vaikka kokisi millaisia kulttuurishokkeja, koti-ikavaa, eksyneisyyden tunnetta. Silti on pakko taas lahtea joskus.
 Mietin just asken tossa hotellin katolla, Himalajan valkosia huippuja zoomaillessani, miltahan Andit mahtaa nayttaa...

Nick

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #23 : 04.12.2004, 11:23:43 »
Suunnitelmia tosiaan tulee ja menee (mutta ei unohdu!!)

Sillon kun ei ole reissussa niin ainakin on reissut mielessä :)

Meddle

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #24 : 04.12.2004, 20:47:13 »
Mäkin hoin Englannissa vaihdossa (pari viikkoa sitten) ollessani, että "mulla on hirvee matkakuume, tahdon matkalle taas" sekä suomeksi että englanniksi  :o  Kaveri siihen sitten vaan että "mun mielestä me ollaan jo matkalla..." johon minä "no niin mut kun valtaosa ajasta me pysytään paikallaan" :)

Sainpas senkin harkitsemaan reiliä ensi kesänä :)

Joanna24

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #25 : 05.12.2004, 09:29:21 »
kyllä ne ottaa tosissaan. Eivät jaksa ehkä innostua matkoista enää, mutta yrittävät kysellä suunnitelmista.

Perheessämme on kuitenkin nykyään aika monta matkustajaa. Matkakuume on iskenyt muihinkin ku minuun...

Baachio

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - baachio@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #26 : 06.12.2004, 11:06:46 »
Suomalaisuuteenhan kuuluu vähätellä kaverin suunnitelmia. ****uillaan ja sanotaan ettet sä mihkään lähe kuitenkaan tms. Helpompi on tosiaan kertoo reissusta vasta sitten kun on liput passin välissä tai yksinkertaisesti vaan näyttää valokuvia halukkaille jälkikäteen.. :mrgreen:

Cosmic

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - Löytyy
    • Profiili
« Vastaus #27 : 06.12.2004, 20:18:56 »
Eivät varmaan kun en itsekkään ota. Siksi en paljon suunnitelmistani puhu...

Lina

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #28 : 06.12.2004, 21:36:10 »
Olen aikamoinen suunnittelija, eikä kaikki suunnitelmista toteudu. Perheessä ei aina oteta kaikkea aivan todesta. Tietävät kyllä, että voin aivan hyvin lähteäkkin, mutta suuri osa suunnitelmistani menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...
Mummo yleensä suuren maailman pahuuden pelossa kysyy, että et kai sie tosissaan...
Miten voisi pysyä paikallaan, kun aika liukuu niin kuin jää kuumien käsiemme välistä.

Siiselit

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #29 : 22.01.2005, 22:23:30 »
Kuulosti jutut kyllä niin tutuilta! :)  Nyt vaan on pää niiiin väsyny et ei jaksa enempää kommentoida... :/

Zurda

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - e_suomalainen@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #30 : 23.01.2005, 04:28:15 »
Meidän perheestä ei onneks vähättelijöitä löydy, huomaa että ollaan sukua! Tuntuu, että matkailu on aika prioriteetti meillä. Kaikilla on yhtä kova matkahinku ja ainakin äiti kuuluu siihen sarjaan, että on pallo hukassa jos ei seuraava matka ole jo suunnitteilla. Parempi tietysti, jos liput on jo kädessä.  Vähän nuorempana, kun piti aina äitiltä kysyä lupa suunnitelmien toteuttamiseen, niin se oli uskomattoman hyvin mukana. Että hyvä perhe siinä mielessä =). Kavereille en yleensä kauheesti mainosta, niillä on joskus tapana tulla kateellisiks. Sillon kun kerron, ne kyllä uskoo.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #31 : 23.01.2005, 05:39:00 »
Kaverit ja äippäkin joutuu ottamaan nykyään tosissaan, kun olen lahtenyt vaikka muut suunnitelmat aina onkin kaatuneet. Kovasti kyllä jo kyselevät, että koska muutan takaisin, vaikka matka on vasta alussa...