Etäsuhde vaihtoaikana?

(Luettu 1529 kertaa)

patchuko

• Aloittelija
    • Profiili
Etäsuhde vaihtoaikana?
« : 08.02.2005, 17:25:11 »
On nyt päässyt käymään niin, että minä ja tyttöystäväni olemme vaihdossa eri paikoissa nyt puoli vuotta. Minä olen Madridissa, ja rakkaani Milanossa. Puoli vuotta tätä erossa oloa nyt kertyy. Viimeksi näimme vasta reilu viikko sitten, mutta kaipuu alkaa tuntua jo raskaalta. Lisäksi luottamus on koetuksella, kun Milanossa kuitenkin tapaa koko ajan uusia ihmisiä.

Olemme suunnitelleet näkevämme vähintään kahden kuukauden välein, mutta epäilen, että riittääköhän se. Yksinäisyys on varmasti meidän molempien ongelma, kun kummallakaan ei ollut aikaisempia tuttuja vaihtokohteissa. Ja sitä yksinäisyyttä sitten helposti hoidetaan olemalla muiden kanssa. Tai näin ainakin pelkään.

Eli miten on, miten muut ovat kyseisestä tilanteesta selvinneet? Vai ovatko selvinneet?

Roosa

• Reissaajaguru
    • Profiili
Re: Etäsuhde vaihtoaikana?
« Vastaus #1 : 08.02.2005, 17:40:25 »
Lainaus käyttäjältä: "patchuko"

Eli miten on, miten muut ovat kyseisestä tilanteesta selvinneet? Vai ovatko selvinneet?

Täällä lisää aiheesta;

Lähetetty: 13 Tam 2004 16:08    Viestin aihe: Kaukosuhteista
http://www.pallontallaajat.net/interrail/keskustelu/viewtopic.php?t=1836

Nalle Nallukainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
Etäsuhde vaihtoaikana?
« Vastaus #2 : 09.02.2005, 17:12:46 »
"Lisäksi luottamus on koetuksella, kun Milanossa kuitenkin tapaa koko ajan uusia ihmisiä. "

Häh, tapaathan sinäkin uusia ihmisiä Madridissa.  Uusien ihmisten tapaaminen  on ihan luonnollista vaihdossa ja varmasti uusien tuttujen kanssa puhutaan myös poika/tyttökaverin ikävästä.  Turha on olla mustis siitä, että toinen tapaa uusia ihmisiä.