Äänestys

W&H-budjettinne?

1000€ ->
24 (23.3%)
2500€ ->
27 (26.2%)
3500€ ->
27 (26.2%)
5000€ ->
16 (15.5%)
7000€ ->
3 (2.9%)
10000€ ->
6 (5.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 103

Äänestys päättynyt: 25.02.2005, 13:52:46

W&H-budjetti lähtiessä (lentolippujen jälkeen)?

(Luettu 59456 kertaa)

Belle

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #220 : 11.07.2006, 19:19:11 »
Lainaus käyttäjältä: "lip-pe"
Olisi helpompi säästää, jos olisi kertonut kaikille että aihii lähtöä maapallon toiseen laitaan asustelemaan, eikä siksi lähde kahville/bisselle/ostoksille. Jotenkin vain tuntuu että kaikki kuivuu kokoon, jos ääneen suunnittelen. Vain joitain sukulaisia olen asiasta valistanut. Ottavatkohan nuokaan minua todesta.  :roll:  Ehkä pelkään vielä sitäkin, ettei oikeasti yksin tulekaan lähdettyä, ja pidän matalaa profiilia, ettei jälkeenpäin tarvitsisi selitellä.

Hehee, itse haaveilen lähdöstä Uuteen Seelantiin syksyllä 2007 ja aion ruveta kituuttamaan noin kuukauden päästä kun koulut alkaa. Kaikki on ihan unelmointitasolla vielä ja silti olen puhunut siitä vaikka kuinka monelle kaverilleni :lol: Vähän kyllä hirvittää että mitä jos en jostain syystä lähdekään ja olen puhunut asiasta jo pari vuotta ennen oletetttua lähtöä. Tällä tytöllä olisi kyllä selittelemistä... Kotiporukoille en ole kyllä halaistua sanaa maininnut ulkomaille lähtemisestä lukion jälkeen...

En ole varma, onko kituuttamisen aloittamisessa vielä mitään järkeä, olisihan ylppäreitten jälkeen aikaa tehdä töitä jopa puoli vuotta, mutta silti... Tuleehan sitä kaikenlaista "pakollista" rahanmenoa vaikka kuinka paljon, mistä en halua luopua. Ja antaahan se tietysti matkalle lähtemisen tunnetta :P

Onko muita jotka suunnittelevat lähtöä vasta vuoden päästä? Joko Uuteen Seelantiin tai Ausseihin...
quot;Ja ne lähtee koska ne on sitä varten. Niiden täytyy mennä tai ne kuolee pois!"

BlueZ

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #221 : 05.05.2007, 09:18:20 »
Meitsi ei enää lähdekään W&H-viisumilla vaan tavoitteena tulla joko 2008 syksyllä tai 2009 keväällä Aussilaan opiskelemaan. Jos saan vaihtopaikan siis :D. (sormet ristissä) Sen verran rakastuin maahan että sinne haluan takaisin... pitänee siinä sivussa käydä uudestaan Kiwissä ja Indonesiassakin :D.
i]"I feel at home here / in the middle of nowhere." - Kings of Convenience: Summer on the Westhill [/i]

Sunny

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #222 : 05.05.2007, 17:27:09 »
Jaaha, taalla on saatu tatakin topicia nostettua pitkan hiljaisuuden jalkeen. Hassua lukea noita vanhoja juttuja. Onhan mulla taalla australiassa mennyt kuitenkin jo16kk. Tanne on kylla alkanut kotiutumaan. Vaikea ajatella sita paivaa kun/jos taalta joutuu lahtemaan. On kuitenkin jo sen verran tullut taalla vietettya aikaa etta ne ruusunpunaiset lasit on poissa silmilta, nakee hyvat ja huonot puolet ja silti tassa maassa on se kumma lumo.
 Taalla on hienoa kaikesta huolimatta  8)
Never Give Up.

heyday

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - siskopieni@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #223 : 11.05.2007, 10:03:07 »
Aahm, tää forumi vainoaa mua aina vain.

Yli puoli vuotta jo Suomen maankamaralla ja sieltä se hiipii kaipuu maailmalle takaisin. Aluksi ajattelin pitkään, että miksi sitä lähtis takaisin Ausseihin, kerta se on jo nähty ja maailmassa on niin monta paikkaa. Mutta oli siellä oma ihanuutensa, jota on ikävä. Siispä jossain hamassa tulevaisuudessa ehkä kamppeet niskaan ja Kiwejä moikkaamaan, sieltä sitten helppo porskutella vaikka kolmeks kuukaudeks turistiks Australiankin puolelle. Itärannikko meni niin rytinällä alas, että hyvä kun kerkes ympärilleen vilkuilla. Siellä vois katsella sitä ihmisrysää ja hengittää elämää.

Ah, Australia. S******n kengurut, surffarit ja rentous <3
Just put me in a wheelchair and put me
on a plane
Hurry hurry hurry before I go insane"
Ramones

ellina

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #224 : 11.05.2007, 11:37:49 »
Makin olen ajatellut lahtea ausseihin uudestaan muutaman vuoden sisalla. Voi olla, etta jo taman vuoden puolella, jos paatan tehda WH-keikan Uuteen-Seelantiin. Toisaalta lomamatka ausseihin ei ainakaan ole miehen lahtemisesta kiinni, kun on kimpassa  kyseiseen maahan (Manlyyn) hurmaantuneen irkkumiehen kanssa, joka on viimeisen viiden vuoden sisalla oleskellut nelja useamman kuukauden pituista patkaa kyseisessa maassa.  :)

heyday

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - siskopieni@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #225 : 11.05.2007, 22:53:40 »
Aaargh, Manlysta todella lämpöset muistikuvat. Pari kuukautta siellä oleskelua ja duunin puurtamista.. tuli niin hyvää sakkia tavattua että unohtu se rahan säästäminen siinä tohinassa :D
Just put me in a wheelchair and put me
on a plane
Hurry hurry hurry before I go insane"
Ramones

ellina

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #226 : 19.05.2007, 13:47:08 »
Nyt minun Manly manini haaveilee taas talvesta (3 kk) Manlyssa.  :D Voi olla, etta lahtisin sitten itsekin, mutta varmaan menisin Uuteen-Seelantiin ainakin osaksi aikaa, kun sielta jai viime reissulta monta paikkaa nakematta. Voi olla, etta teemme maailmanymparismatkan tai sitten olemme vain kotona ja haaveilemme aurinkoisista beacheista istuskellessamme Irlannin tuulisilla rannoilla. 8)

Sarxu

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - sarxu_88@hotmail.com
    • Profiili
Päiväbudjetti
« Vastaus #227 : 26.06.2007, 17:13:28 »
Heih, kaipaisin vinkkiä siitä että onko ~54 euron päiväbudjetti ausseissa reissaavalle realistinen???  :D