Elokuussa johonkin...

(Luettu 2483 kertaa)

Maana

• Vieras
Elokuussa johonkin...
« : 01.03.2005, 11:42:45 »
Olisi Elokuun alussa lomaa, oliskos innokkaita ehdokkaita lähtemään johonkin? Eurooppa olisi ihan ok, jos ei liene vanhanaikaista pysyä näin "lähellä"?!  :roll:

Aurinko olis ihan jees :lol:  kulttuuri, ruoka, juoma ja kaikki kiva.
Eikun innokkaana messiin!

Minulle ikää on tosin kertynyt reilut 30, mutta se ei liene matkaa hidastavan  :D
Olen nainen, hetero ja varattu.

BlueZ

• Reissaajaguru
    • Profiili
Elokuussa johonkin...
« Vastaus #1 : 01.03.2005, 11:59:28 »
Pois tuollaiset ajatukset, että olisi vanhanaikaista pysytellä "lähellä"!! Euroopassa riittää nähtävää ja koettavaa. Mene Tsekkeihin, Unkariin, Kroatiaan ymv ymv niin saat takuulla aurinkoa, kulttuuria, ruokaa ja kokemuksia!  :roll:   :D  *haaveilee kaiholla pääsevänsä takaisin*  :roll:

8)
i]"I feel at home here / in the middle of nowhere." - Kings of Convenience: Summer on the Westhill [/i]

niema

• Aloittelija
    • Profiili
Elokuussa johonkin...
« Vastaus #2 : 06.03.2005, 22:48:12 »
Unkari on loistopaikka!!!Pitas munkin lahtea sinnepain verestamaan muistoja ja kesalla olisi tarkoitus kavasta ainaskin saksanmaalla ja sielta sitten tsekkiin ja ehka muutenkin haahuilla ympariinsa. Ja syksymmalla aasiaan...se onkin sitten toinen juttu, etta miten, millon ja milla rahalla :? , mutta kai se siita suttaantuu, niinkun asiat yleensa. Mutta tosiaan, eurooppa ei ole yhtaan tylsa!!! :D

pinjalii

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Elokuussa johonkin...
« Vastaus #3 : 07.03.2005, 17:59:12 »
Mä len myöskin lähdössä reissuun elokuuksi. Irlantiin olen menossa neljäksi viikoksi, ainakin näin alustavasti. Voisi tutustua, jos satumme samaan maahan samaan aikaan. Olen yksinäni lähdössä reissuun, ei tekisi hassumpaa tavata tuttuja matkan varrella :)

Bocodude

• Vieras
Elokuussa johonkin...
« Vastaus #4 : 07.03.2005, 23:11:53 »
"olen varattu.." --> miespuoliset ehdokkaat karsiutui samantien..  :lol: