Palstan lukijamäärät

(Luettu 1790 kertaa)

Dela

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Palstan lukijamäärät
« : 15.03.2005, 15:51:40 »
Turhaakin turhempi topic ehkäpä, mutta monet ovat varmaankin kiinnittäneet huomiota palstan valtaviin lukijamääriin suhteessa kirjoitettujen viestien määrään.

Esimerkiksi nyt kaksi päivää vanha topic "Elämäni löytö" on tällä hetkellä (15.3.2005, klo 15:51) luettu 278 kertaa ja siihen on kirjoitettu vain 3 viestiä. Suhde on melkoinen, ja kertoo suuresta kävijöiden määrästä, varsinkaan kun rekisteröityneitä käyttäjiä on keskimäärin ehkä viidestä kymmeneen kappaletta kerralla, jos sitäkään.

Voisiko joku moderaattoreista heittää ihan faktaa pöytään, että paljon Pallontallaajilla on päivittäisiä sivulatauksia? Jonkinlainen seuranta systeemi lienee kuitenkin olemassa?

Varmaan tälläkin "turhalla" topicilla on kohta tsiljardi lukijaa, joista yksi olet sinä :P
Ilmaisia matkoja ja majoitusta käyttäjien välillä: www.freetrippers.com

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Re: Palstan lukijamäärät
« Vastaus #1 : 15.03.2005, 15:56:43 »
Lainaus käyttäjältä: "Dela"
Voisiko joku moderaattoreista heittää ihan faktaa pöytään, että paljon Pallontallaajilla on päivittäisiä sivulatauksia? Jonkinlainen seuranta systeemi lienee kuitenkin olemassa?

Vastaan nyt tähänkin, ettei Delaa hämää, kun on monta kertaa luettu, mutta kukaan ei ole vastannut. :wink:

Eli asiaan. En usko, että modeilla on sitä tietoa saatavilla kuinka paljon täällä käy väkeä päivässä, mutta sivuston ylläpidolta varmaankin löytyy jonkinlaisia statistiikkoja aiheesta. Joten paneppa vaikka sina Dela osoitteeseen [email protected] postia ja kerro vastaus sitten meille kaikille vaikka tässä samaisessa topicissa, jotta saadaan tähänkin niitä viestejä. :D

sanelli

• Reissaaja
    • Profiili
Palstan lukijamäärät
« Vastaus #2 : 15.03.2005, 18:56:58 »
"Elämäni löytö" on harhaanjohtava. Se antaa ymmärtää, että sisältää enemmän, mitä todellisuudessa otsikon taa kätkeytyy. Tällainen suuri ja huikaiseva asia varmaan kiinnostaa muitakin, siitä suuret lukijamäärät. Mutta koska kyseessä oli nimen omaan minun ihkaoma henkilökohtainen onnenhetkeni, useimmat eli lähes kaikki jättävät sen lukemiseen. Mitä sanottavaa moiseen Kaikilla olisi ollutkaan? Halusin vain niin kovasti jakaa iloni kanssanne, ei sitä tarvitse sen kummemmin kommentoida. Vaikka tulleet kannustukset olivat mukavia ja toivottivatkin tervetulleeksi   :D
Jos en lähde matkaan tänään, en lähde huomennakaan, ja ylihuomenna tie on jo kasvanut umpeen orjantappuroita, eivätkä pelottomat kamelinikaan enää pysty tunkeutumaan niiden lävitse." - Marco Polo

gattina

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
Palstan lukijamäärät
« Vastaus #3 : 15.03.2005, 21:28:27 »
..ja minä ainakin aina "juoksen" oranssien viestien perässä, eli joka kerran kun tulee uusi viesti niin kipitän katsomaan mitä siinä sanotaan (siis yleensä kerran tai pari päivässä). Paria ketjua lukuunottamatta. Että mun piikkiin voi laskea aika monta entryä mihin ketjuun vaan :D

Saako tätä elämäni löytö -ketjua muuten laajentaa? Siis otsikon alla mutta kauas alkuperäisestä viestistä? Silloin saeltan kaltaiset lukijat (ehkä?) eivät pettyisi niin pahasti ;) Avautukaa pallontallaajat, avautukaa!
ot all who wander are lost
- J.R.R. Tolkien -
"Kill your darlings", "jos sen voi piirtää sen voi toteuttaa"

anicca

• Reissaajaguru
    • Profiili
Palstan lukijamäärät
« Vastaus #4 : 15.03.2005, 21:41:59 »
Mäkin kyllä tsekkaan ketjuja useampaan kertaan...usein myös todella vaan luen, kommentoimatta sen enempää. Kun ei sitä aina oo mitään sanottavaa :lol: .

Kyllä mun mielestä "elämäni löytö" kaltaisia ketjuja voi jatkaa alkuperäisestä viestistä muuhunkin suuntaan...Onhan muissakin topiceissa vaikka mitä offtopic-juttua...Tai siis tässä tapauksessa ei ees olis offtopic, jos joku tosiaan haluaa jakaa jotain omia elämänsä löytöjään 8) . Silloinhan se sopis otsikon alla oikeinkin hyvin! :wink:
 következö buszon
Rajta leszek én is

Pi

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - typo@arabuusimiehet.com
    • Profiili
Palstan lukijamäärät
« Vastaus #5 : 16.03.2005, 00:55:10 »
Lainaus käyttäjältä: "gattina"
Avautukaa pallontallaajat, avautukaa!

Hmm. Mulla on mun elämäni löytö vielä tekemättä. Se voisi olla aika vahva ehdokas, kun löytäisi sen elämän. Mihin lie maailmalle hukkunut, mutta joka vuosi sitä kovasti aina kesäisin etsitään. Jos se nyt jo tänä kesänä löytyisi!

Huhuu elämäni, missä lienet. *etsiskel*

.pi.
Minä poika se reilaan ja reivaan, turhat huolet mäelle heivaan.

blondshine

• Tosireissaaja
    • ICQ Messenger - 5159378
    • Profiili
Palstan lukijamäärät
« Vastaus #6 : 16.03.2005, 16:56:27 »
Olen lukenut varmaan 95% kaikista viesteistä, mutta nyt tuli sitten rekisteröidyttyäkin :) Ircissä olenkin jo jonkin aikaa pyörinyt.

Toivottavasti muutkin lukijat rekisteröityisivät ja aloittaisivat kirjoittamaan henkeviä  8)