Kaksi ihmistä ja haaveissa kk reissu Thaimaahan, Phuketiin (sanoo isäntä).Varoitan että tästä tulee pitkä juttu siispä siirry jo seuraavaan ja jos millään haluat miellyttää ja illistellä niin lue toki loppuun
Minkä verran menisi rahaa suunnilleen kahden ihmisen asumiseen?
Voinko vuokrata "huoneiston" vai onko hotellit ja majat rannalla samoissa hinnoissa?`
Isäntä haluaa sukeltamaan ja vuokrailla veneitä ja sen semmoisia ja minä taas nähdä kulttuuria ja harrastaa romanttisia rantahetkiä ja ratsastaa.Kuinka paljon menee kuukaudessa harrastuksiin ja nähtävyyksiin ja niistä saa toki laittaa myös esimerkkejä mitä kannattaa esim jättää väliin
Mikä on pahin turistiaika ja milloin sataa .. paljon, ukkoni on sokerista tehty
Ja sitten ne iki ihanat lennot, varaanko ne netistä ja majoituksen vai menen paikan päälle ja toivon parasta, äkkilähdöllä lähdemme koska taitaa olla halvempaa ? Kannattaako mennä jonkun muun maan kautta , tuleeko REILUSTI halvemmaksi, parinkympin takia en lähde moskovaan
Ja lopuksi ne nähtävyydet, mitenkäs paljon katseleminen thaikkulassa maksaa ?
Jos jaksoit lukea tänne asti *syvä niiaus* olet todellisesti kiinnostunut auttamaan minua..tai laskit kaikki olemattomat kirjoitusvirheeni.
Ps. Älä käske kuuklettamaan, en jaksa.
Pps. Olen lukenut palstan mutta haluan vastauksia juuri näihin koska minulle saa kaiken vääntää rautalangasta.
Mitäköhän tästäkin seuraa..entäpä matkasta