Pankkiasioiden kanssa ongelmia, osaisiko joku auttaa?
Tanaan verkkopankkini ilmeisesti suljettiin. Afrikkalainen yhteys temppuili ja jouduin kirjautumaan useita kertoja Nordean verkkopankkiin. En paassyt oman tilini ensimmaista sivua pidemmalle kertaakaan. Lopulta en paassyt enaa sisaan verkkopankkiin. Sivu vaitti, etta tunnus ja luku eivat tasmaa. Muistan saaneeni samanlaisen viestin joskus aiemmin, kun verkkopankkini meni lukkoon.
Pystyyko verkkopankin lukituksen avaamaan jotenkin ulkomailta kasin?
(Kysyn naita kysymyksia siksi, etta minulla on todella traumaattisia kokemuksia OPsta, joka ei eraassa toisessa tilanteessa suostunut vastaamaan mihinkaan tiliani koskeviin kysymyksiin ulkomailta soittaessani. OP ei myoskaan aiemmin vastannut mihinkaan s/postitiedusteluihin.)
Toinen kysymys on ehka viela suurempi ongelma.
Olen tullut siihen tulokseen, etta Mastercard ei jostain syysta velotukaan automaattisesti tililta. Helmikuun ja taman kuun ostot ovat siis maksamatta (juuri tata olisin tutkinut verkkopankissani). Olen kuvitellut tehneeni kaiken niin, etta velotus tapahtuisi automaattisesti.
Kauanko menee siihen, etta kortti suljetaan? JJos kortti suljetaan, tarkoittaako se sita, ettei se ole enaa avattavissa? Traumaattinen Visa/sahellys (liittyi sekin hieman yllakuvatun kaltaiseen) aikoinaan johti siihen, etta menetin Visan ja sain kahden vuoden karenssin sen anomiseen.
Luottokorttilaskuja lahetaan kai myos postina ongelmatapauksissa, mutta minun tapauksessa ne menevat poste restanteen. Pystyyko toinen ihminen hakemaan toisen postia poste restantesta?