Laitanpa tahan sairaskertomukseni lyhyesti jos joku osaisi vaikka heittaa jotain ehdotusta, mista voisi olla kyse. Tohtorit Intiassa eivat osaa sanoa muuta kuin, etta kaikki testitulokset ovat normaaleja ja oikeastaan 37,2 lampo ei ole kuumetta. Minulle kyseinen lampo on kuitenkin selkeasti kuume ja nakyy yleiskunnossakin jatkuvana vasymyksena.
Minulla on kohta ollut kuumetta 1,5 kuukautta. Kaikki alkoi Laosissa Vang Viengissa eraan pirtelon jalkeen. Sita ei voi sanoa oliko pirtelolla loppujen lopuksi osuutta asiaan, tai oliko silloin jopa kyseessa eri tauti kuin myohemmin. Joka tapauksessa ripuloin sen jalkeen voimakkaasti ja oli tosi heikko olo. Taman reilun vuorokauden ripulin jalkeen ei ollut pariin viikkoon mitaan mahaoireita. Sitten ilmaantui jalleen parin paivan ripuli, josta menin niin heikkoon kuntoon, etta katsoin parhaaksi menna sairaalaan. Siella olin viikon ja laakari totesi kyseessa olleen mahainfektion, jonka han julisti parantuneen antibioottien jalkeen.Tulehdusarvot olivat toisissa kokeissa taysin kohdallaan,ensimmaisissa ne olivat olleet aavistuksen kohollaan, vaikka vielakin normaalin rajoissa. Kuumetta minulla oli kuitenkin sairaalasta lahtiessa edelleen yhta paljon/vahan kuin sinne mennessakin.Mitaan muita oireita ei kuumeen lisaksi ole. Hiuksia lahtee runsaasti, mustelmia on jaloissa ja hieman olen laihtunut, mutta en tieda liittyvatko ne tahan.
En haluaisi keskeyttaa reissua tallaisen pikkukuumeen takia! Se on kuitenkin kestanyt niin kauan, etta en tieda uskallanko luottaa siihen, etta tama on jotain taysin vaaratonta. Olisikohan kyseessa vain jokin harvinaisen sitkea viirus? Olisinko voinut saada sen jostain Laosin joista, joissa uin? Onko kellaan ollut jotain vastaavaa sairautta?