Äänestys

Onko sinulla lemmikkiä?

Kyllä, se matkaa aina mukanani
8 (2.7%)
Kyllä, mutta reissailun ajaksi jätän sen kaverille, vanhemmille tms.
130 (44.4%)
Kyllä, mutta en matkustele, joten sen pidossa ei ole ongelmia
4 (1.4%)
Ei, mutta aion hankkia jossain vaiheessa
78 (26.6%)
Ei, eikä tule olemaankaan
58 (19.8%)
Olisi, jos en olisi allerginen/jos puolisoni suostuisi hankkimaan jne.
15 (5.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 285

Äänestys päättynyt: 22.03.2005, 17:58:52

Onko sinulla lemmikkiä?

(Luettu 45123 kertaa)

Pallo

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #20 : 23.03.2005, 23:35:42 »
Vastasin tuohon että ei, mutta aion hankkia. Minulla on ollut kissa, mutta se pikku rakkaani kuoli viime kesänä :cry:  Uuden lemmikin, koiran tai kissan, aion hankkia sitten kun on rahaa ylläpitää sitä ja kun olen sen verran rauhoittunut ja asettunut jonkin verran aloilleen. Nyt kun vuodesta menee vähintään puolet ulkomailla, niin ei voi oikein lemmikkiä ottaa. Ei voi kantaa vastuuta kuin juuri ja juuri itsestään.... :lol:  Mutta siis, joskus tulevaisuudessa jos olosuhteet sallii, haluaisin jonkin karvaturrin!

Cachorro

• Reissaajaguru
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #21 : 24.03.2005, 07:12:19 »
Sitten joskus kun asun taas maaseuvvulla otan kotiini kissan ja koiran. Kaupunkielämään eivät kissat ja koirat mielestäni oikein sovi.
quot;Cachorro sem vergonha"

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
..
« Vastaus #22 : 24.03.2005, 15:12:56 »
Juu, meillä on saksanpaimenkoira. Se on isokokoinen ja muistuttaa lähinnä porsasta. ( Röhkii syödessään ja kuorsaa nukkuessaan.. ) Possuksi sitä kutsutaankin. Possu on silti se olio meidän ruokakunnasta, jota ensimmäiseksi reissussa tulee ikävä.  :)

Cassandra

• Reissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #23 : 24.03.2005, 15:19:55 »
Meiltä löytyy kolme koiruliinia ja yksi kissa. Tosin eilen se vanhin koira sai jonkun sorttisen halvauskohtauksen ja oon kohta lähdössä viemään sitä vikalle matkalle eläinlääkärille :cry:

Muoksis.

Eläinlääkärillä sattui aivan mieletön juttu, se lääkäri epäili että kyseessä saattaisi olla vaan joku välilevyn pullistuma ja meidän koiruliinia tarkkaillaan tiistaihin asti, vasta silloin pitää tehdä päätös jatkon suhteen.  :D

Siljams

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #24 : 24.03.2005, 15:21:01 »
Meiltä löytyy kissa, Nyytti nimeltään. Silläkin on selvästi reissuluonnetta, sillä jos otan laukun/rinkan esille sen täytyy ensimmäiseksi mennä sinne sisälle istumaan. Ihana otus!
(Sekin harrastaa sitä, että menee makaamaan läksykirjojen päälle ja samalla kun yritän kirjoittaa jotain se pureskelee kynänpäätä. )
a merien yllä savuavat sydämet!

bennie

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - riikalle@hotmail.com
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #25 : 26.03.2005, 00:07:08 »
Onhan noita, mutta "helppohoitoisina" terraarioeläiminä majoitus matkan ajaksi hoituu useimmiten ihan kätevästi :).
l menos una lora

tirmo

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/tirmo/albums/
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #26 : 26.03.2005, 09:52:07 »
nyt ei ole, kun kissa kuoli viime kesänä. tulevaisuudessa tulee olemaan, kunhan elämä vakiintuu -> työpaikka ja talo.

paitsi jos lähden maailman ympäri purjehtimaan niin otan laivakissan.  :D

kämpässä tosin talvehtii leppäkerttuja  :wink:
Krooninen euforia ¤ Ladurée

Moina

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #27 : 26.03.2005, 22:35:17 »
Meillä kasvaa sieniä seinissä  ja hämppäri joka elää jääkaapin alla ja sen serkut meidän kylppärissä. Lasketaanko niitä?
asta tulee varmasti hyva reissu, kun on niin paljon kamaa mukana

Tarja Halonen
presidentti

Nalle Nallukainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #28 : 27.03.2005, 14:43:02 »
Vuoden päästä mulla on koira!  :D

Oi että mä olen niin iloinen, kun puoliskokin tajusi, että minun elämä ilman koiraa ei ole oikeata elämää. Kunhan vuoden päästä palaudumme maailmalta, meille tulee karvakorva!

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #29 : 27.03.2005, 16:56:58 »
Ei elukoita mulle. Olen kyllä allerginenkin, mutta se ei ole syy vaan yksinkertaisesti se, että en taitaisi jaksaa huolehtia ylimääräisistä otuksista, lapsissa on ihan riittävästi puuhaa. Saisin hermoromahduksen kun pitäisi aina miettiä, mihin lemmikin lykkäisi reissujen ajaksi, kun noita hoitajaehdokkaitakaan ei ole joka nurkan takana. Eläimet ovat oikein ihania ja kivoja kyllä, mutta ei silti mulle kiitos. Hevosen hankintaa voisin vielä joskus harkita, mutta vasta vuosien päästä, jos äkkirikastuminen yllättäisi.
Pozwól sercu prowadzić Cię -
I serce namówię by zechciało znowu mocniej bić!

LM

• Reissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #30 : 28.03.2005, 08:56:50 »
Löytyypi kolme koiraa ja kohta neljäs tulossa, sekä kaksi tarantellaa. Koirat menee anoppilaan hemmoteltaviksi reissujen ajaksi ja hämiksille käy kaveri antamassa ruokaa ja vaihtamassa veden. Ei siis minkäänlaisia ongelmia reissuamisen ja eläinten pidon suhteen.

zup

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #31 : 29.03.2005, 11:27:29 »
Koiran kovasti haluaisin. En sitten tiedä milloin se toteutuu. Silloinko, kun mulla on se farmari Volvo ja omakotitalo? No ei.
Ajattele järjellä, elä tunteella
-zup?-

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #32 : 30.03.2005, 01:47:20 »
Lainaus käyttäjältä: "zup"
Silloinko, kun mulla on se farmari Volvo ja omakotitalo? No ei.

Älä unohda vaimoketta ja paria muksua.
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love

zup

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #33 : 30.03.2005, 10:48:45 »
Lainaus käyttäjältä: "hile"

Älä unohda vaimoketta ja paria muksua.

Ai juu meinasi melkein unohtua pikkurouva ja pikkupäivänsäteet Ridge ja Alexandra ;)
Ajattele järjellä, elä tunteella
-zup?-

kimble

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://www.huugohelmi.net
    • Sähköposti
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #34 : 02.04.2005, 13:24:03 »
Löytyyhän noita koiria kaksi kappaletta. Suomessa reissatessa ovat kulkeneet mukana. Jos ja kun lähdetään ulkomaille niin lähdetään luultavimmin autolla ja koirat lähtee mukaan. Ei niistä raaski luopua hetkeksikään, tulee iso ikävä...

Avokki teki hienot sivut koiruuksille, linkki allekirjoituksessa...
os jotain unohtui, sitä ei tarvitse...

www.huugohelmi.net

Vaara

• Reissaajaguru
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #35 : 02.04.2005, 22:59:12 »
Vanhoja höppänöitä löytyy kotoa kolme, hevonen, kani ja koira. Nämä kolme herrasmiestä asustelevat siis vanhempieni luona, kuten minäkin. Hoitoasia sujuu siis kätevästi, vaikka olisin matkoilla. Tosin kuukausi on maksimiaika, jonka voin olla pois, kun hevosen hoitamisessa on melkoinen duuni yrittäjävanhemmille, jotka tekevät paljon töitä. Ja hevosen liikuttajaksi on vaikea nakittaa kaveria kauemmaksi kuin kuukaudeksi...:) mutta meillä toimii kyllä hyvin vastavuoroinen jeesaaminen tämän kaverin kanssa, sillä hänelläkin on heppa, ja on myös melko liikkuvaista sorttia. Eli olen erittäin onnellisessa asemassa, tosin vaatii joskus itkua ja hammasten kiristystä, kun asiaa ulkomaille asumaan ei ole vielä vähään aikaan hevosen takia. Mutta on se sen arvoista!
Ei ole oikein lähteä, mut on seurattava tähteä". -Pelle Miljoona-

alpakka

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #36 : 04.04.2005, 17:38:08 »
Koira on vanhempien luona kotikaupungissa. Välillä on liian kova ikävä, mutta kaikkeen tottuu...

Eläinrakkaana ihmisenä otin melkein viime syksynä kanin, mutta onneksi en. Täysin siitä syystä, etten tiedä missä olen ensi syksynä tai edes kesänä. Ja koska kanit elävät liian kauan (kuulostaapa kauhealta sanoa noin! :shock: ), en ole valmis sitoutumaan niin pitkäksi aikaa, heh. Hulluun eläinhoitoviettiini hoidoksi hankin akvaarion. Se on helppo jättää muutamiksi päiviksi ja jos täytyy nakittaa kaveri hoitamaan niin ei ole liikaa pyydetty kun heittää vaan ruuat tankkiin. Ja kylmän julmana ihmisenä olen ajatellut, että kalojen takia en menetä mielenrauhaani kun niistä pitää sitten luopua.

Jos joskus suostun asettumaan täydellisesti aloilleni, niin sitten hankinnassa on ehdottomasti koira/koiria ja toivottavasti myös hevonenkin.
What a lovely day. The trees are singing, the birds are swaying." -Dylan Moran

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #37 : 15.04.2005, 01:06:06 »
WOAH! Toin sitten tietämättäni E-Amerikasta mukaani ihan uuden lemmikin, tai itseasiassa varmaan kokonaisen lauman. Suosittelen lämpimästi suolistoameebaa kaikille muillekkin, jotka haluavat helppohoitoisen lemmikin. Ei tarvitse käyttää sateisena päivänä ulkona ollenkaan, ei tarvitse vaihtaa hiekkoja tai puruja, ja ruoaksikin kelpaa sama mitä itse syöt. Jos jotain haittapuolia, niin lääkärissä joutuu satunnaisesti käyttämään ja seuraa niistä ei juurikaan ole.

Vaikka hyvin eläinrakas olenkin, niin huomenna meinaan kyllä silti käydä apteekissa ja lopettaa näiden uusien lemmikkieni elämä humaanisti lääkkeillä. :(

LittleStar

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - monsieurtahtinen@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #38 : 15.04.2005, 01:31:57 »
Aika julma olet kun viattoman pikku lemmikin meinaat noin tylysti murhata..  :lol:  :wink:
Ei ole sellaista vikaa, jota ei tietämättömyydellä ja raa'alla voimalla voisi korjata."
"I use alcohol before asking stupid questions."

Sipris

• Reissaajaguru
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #39 : 15.04.2005, 10:56:22 »
Kotona vanhempien luona on 2 koiraa ja kissa. Kissa on omani jonka sain 4 vuotiaana.
Aina kun koko perhe on ollut matkoilla on elukat olleet tädilläni hoidossa.

Joskus on lemmikit matkustaneet mukana mistä on monta hassua tarinaa, kerran koiramme puri puisen häkkinsä rikki ruumassa ja kone myöhästyi koska matkatavaroita ei saatu siirettyä kun musta koira sielä pelotteli ihmisiä.

Toinen hassu kerta oli kun omistin lapsena hamstereita ja muutimme ulkomailta suomeen, vanhempani eivät raaskineet pistää minua luopumaan lemmikeistäni, joten ne sitten matkusti pienessä kuljetushäkissä, joka oli isäni salkussa, ni lentokoneessa suomeen. Lupa oli hankittu niiden kuljettamiseen, mutta muutamassa paikassa piti kyllä reissun varrella selitellä, eteenkin läpivalaisun sedille jotka pakotti sen salkun laittaa nauhalle ja ihmetteli sen jälkeen kyllä hiukan  :D
yörällä lontooseen mennään 3 viikkoa ja kävellen 2. Lentokoneella 1 tunti, raketti on nopein mikä maailmassa voi koko maailmaa kiertää.
-Into 5v-