Äänestys

Onko sinulla lemmikkiä?

Kyllä, se matkaa aina mukanani
8 (2.7%)
Kyllä, mutta reissailun ajaksi jätän sen kaverille, vanhemmille tms.
130 (44.4%)
Kyllä, mutta en matkustele, joten sen pidossa ei ole ongelmia
4 (1.4%)
Ei, mutta aion hankkia jossain vaiheessa
78 (26.6%)
Ei, eikä tule olemaankaan
58 (19.8%)
Olisi, jos en olisi allerginen/jos puolisoni suostuisi hankkimaan jne.
15 (5.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 285

Äänestys päättynyt: 22.03.2005, 17:58:52

Onko sinulla lemmikkiä?

(Luettu 45107 kertaa)

Juzt

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #40 : 15.04.2005, 13:13:03 »
Taistelukala löytyy tuosta polskimasta, tuollainen pärjää lyhyemmät reissut kun heittää kestoruokanapin sekaan, pidemillä reissuolla sitten hoitoon johonkin tutulle tai avainten luovutuksen jälkeen voi kukankastelija samalla ruokkia kalan :)

Yllättävään seurallinen otus muuten noin akvaariokalaksi.
"I bet we could get videos of all the sites, get a VCR in our hotel room...
we'd never even have to go outside!"
- Joseph Francis Tribbiani

Roosa

• Reissaajaguru
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #41 : 15.04.2005, 20:18:09 »
Sitten kun olen vanha enkä jaksa reissailla (kai?), hankin itselleni huskyn. Kaunein koira maailmassa.

Put

• Tosireissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #42 : 30.05.2005, 19:53:13 »
Mietiskelinkin onko täällä jo juttua tästä aiheesta. Olen miettinyt jo jonkin aikaa, että voisin hankkia vihdoinkin lemmikin mutta nykyiseen asuntooni ei saa hankkia koiria tai kissoja  :(
Kissa olisi ollut ehkä se toivotuin ja kätevin saada tuttaville hoitoon (tuttavapiiriini kuuluu paljon kissaihmisiä  :wink: ).
Mielessä on pyörinyt, jos syksyksi pieni pupu mutta toisaalta arvelluttaa juuri tuo hoitaja kysymys..
Pitäisi kai odottaa tulevaisuuteen ja opintojen loppumiseen, että voisin rauhassa sitten paapoa sen lemmikin pilalle  :D
Vain kuolleet kalat uivat virran mukana.

Ally

• Reissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #43 : 30.05.2005, 20:15:23 »
Koira on ja sille löytyy onneksi matkojen ajaksi hyviä hoitopaikkoja useampiakin. On kiva viedä koiruus hoitoon tuttuun paikkaan, kun tietää, että siitä pidetään siellä hyvää huolta ja se viihtyy hyvin. Ei kuulemma hirmuisesti ikävöikään yleensä. Mutta kyllä se jälleennäkemisen riemu on aina suunnaton, puolin ja toisin  :D

Hopeinen

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #44 : 01.06.2005, 10:44:16 »
Kissoja löytyy kaksi. Hoitopaikka kyllä järjestyy loman ajaksi helposti.

silva

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #45 : 01.06.2005, 13:35:17 »
Kissoja löytyy kaksi, ja exällä on koira, joka tuntuu melkein omalta. Loistoveikkoja (tosin niistä yksi on tyttö, mutta hän ei varmaan pahastu tästä ilmauksesta..) kaikki tyynni. Katit saan onneksi hoitoon aina reissun ajaksi.

henzki

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - hennai85@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - hennai85@yahoo.com
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #46 : 01.06.2005, 16:52:47 »
Vastasin että jätän eläimen vanhemmilleni tai kaverille. No, mä asun kotona joten ne on jo vanhemmillani  :)   Kaksi kissaa mulla tossa pyörii jaloissa. Olisi tylsää ilman kisuleita kun ne ovat niin kauan olleet jo kuvioissa mukana.
Kun yksin muutan joudun jättämään kissat kotiin, uusiakaan en voi ottaa koska olen lievästi allerginen. (Vaikka ei se allergia niin kamalasti haittaa, mutta ei tarvi ainakaan niiskutella kun ei ole eläimiä.)
.. the images they sell are illusion and dream, In other words, dishonesty.

- Poets Of The Fall -

silva

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #47 : 01.06.2005, 17:13:27 »
Muistaako joku vielä 70-luvulla tullutta sarjaa "Safiiri ja teräs".. olin itse aika napero silloin ja pelotti pirusti.. Harmi kun ei muista edes ko ohjelman alkuperäistä nimeä.

Beatta

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #48 : 05.06.2005, 15:23:42 »
Löytyy kani, kilpikonna, kaksi käärmettä ja gekko. Hoitaja on pakollinen kaikille muille paitsi käärmeille, jotka voivat huoletta olla kuukauden/kaksi syömättä ilman kummempia mutinoita. Kani majailee normaalisti poikaystävän siskolla, kilppari vanhemmillani (jotka eivät ole aina halukkaita palauttamaan sitä kotiin =)).
Eläinrakkaana on välillä valittava jääkö elukoiden kanssa kotiin vai kavereiden kanssa reissuun.. Suunnitellun vuoden aussimatkan ajaksi pitäisi kaikki saada sijoitukseen, onneksi vasta parin vuoden päästä ajankohtaisena.
Tuija

Simbelmyne

• Reissaajaguru
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #49 : 05.06.2005, 18:00:06 »
Hmm...mitähän tuohon vastaisi.
Omistan koiran, mutta se majailee tätä nykyä vanhempieni luona...nyyh. :cry: ,
kun en sitä voisi nyt pitää.
hä nurkan takana jossain lie
jokin salainen portti tai uusi tie.
---------------------------------------

tupu

• Tosireissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #50 : 06.06.2005, 20:17:30 »
Meidän westie-hauvamme asustelee sukulaisten nurkissa, kun matkalle lähdetään. Tosin moni ei ole sitä valmis majoittamaan, koska se on niin äksy ja itsepäinen ja valitsee tarkasti kenestä pitää. Suloinen&vaarallinen :wink:
e, joka haluaa siirtää vuoren, aloittaa kantamalla pieniä kiviä.

jennin kaveri

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - tiiin_@hotmail.com
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #51 : 08.06.2005, 18:09:48 »
Minulla on kaksi vikasta chinchillaa. Ne eivät ole este reissaamiselle, koska taloutemme toista osapuolta ei kiinnosta matkustus pätkääkään... joten hän on lemmikkivahti, jos olen pois.
illuusio -ystäväni

aussibeibe

• Tosireissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #52 : 08.06.2005, 19:27:09 »
asustelen porukoiden kanssa vielä. Meillä on kissoja, koiria, hevosia, lehmiä, kaneja....
Omia ei oo, kun äitillä on koiria. Sit kun muutan täältä pois (sisko veikkas, et kun täytän 60v. :lol: ) aion ottaa oman lemmikin... :)
quot;Ohana on perhe. Perhe on ketään ei jätetä yksin tai hylätä.." Lilo & Stitch

veevee

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #53 : 08.06.2005, 22:36:55 »
mun koiruli jäi porukoille kun sieltä pois muutin.. olis ollu julmaa tuoda koko ikänsä vapaana juossut samojedi kerrostaloon.. eikä täällä sen puoleen elukoita sais pitääkään.. mutta heti kun kämppä ja kaikki muu antaa periksi jonkun pienen ja kivan koiran otan... jos porukat on pitänyt sitä yhtä karvaturria huostassaan ihan tyytyväisinä kohta 3vuotta niin eiköhän ne toisenkin voi hetkellisesti jatkossa ottaa, en mä näe eläiminä minkäänlaisena esteenä matkustelulle..tai sitten se vaan johtuu siitä että ehkä kaikki mun tuntemat ihmiset ottais jonkun karvaturrin hetkeksi hoitoon ihan mielellään.

absurdin

• Tosireissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #54 : 09.06.2005, 10:32:03 »
Minunkin koirani jäi äidille siirtyessäni omaan talouteeen. Koiran ottaminen houkuttaa huomattavasti, mutta matkakuume on kuitenkin aina vienyt voiton. En halua kuitenkaan vaivata muita ja itse stressata matkalla elukoistani, ehkä hamassa tulevaisuudessa sitten.

sasja

• Reissaaja
    • Profiili
Re: Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #55 : 01.12.2005, 10:24:38 »
Lainaus käyttäjältä: "wertty"
omistatko lemmikin, ja jos omistat, niin miten sovitat sille aikaa reissailun lomassa?

Minulla on koira, kolme vuotias labbis. "Retkieni" ajaksi hän muuttaa lapsuudenkotiinsa vanhempieni luokse.

Sade77

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - olazza@hotmail.com
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #56 : 01.12.2005, 11:22:51 »
Täältä löytyy kaksi koiraa, saksanpaimenkoira ja tiibetinspanieli, sekä 300 litran akvaario. Onneksi äiti aina hoitaa koirat reissailun ajan. Naapurissa asuva kaveri taas käy hoitamassa tuon akvaarion. Hyvin on asiat järjestyneet!  :D

Meghara

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #57 : 01.12.2005, 11:30:20 »
Lemmikkejä ei ole, mikä kyllä taitaa olla varsin sopiva järjestely, en ihan vielä ole tarpeeksi vastuuntuntoinen aikuinen.. :wink:  Sitten joskus vanhempana ja viisaampana :?:  aion hankkia sellaisen jeppe-koiran, kuin olvin mainoksessa oli. Suloinen karvaturri..

Salainen haaveeni olisi pitää kissakotia, jonne voisin pelastella löytökissoja luokseni asumaan, mutta avokkoni on kisuille niin allerginen että haaveeksi taitaa jäädä..  Tällä hetkellä tyydyn "tappelemaan" kaverin angoran kanssa jolla on norjalaisen metsäkissan sielu. (jostain syystä se on innostunut metsästämään kaverini sukkia.. :lol: )
Meidän tulee elää, ei pelkästään olla olemassa-
~Plutarkhos (46-120) Moralia: the education of children n.95 jKr~

Anaya

• Tosireissaaja
    • Profiili
Re: Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #58 : 01.12.2005, 16:38:29 »
Omistan koiran (Bichon Frisèn) ja kyllä sille aikaa jää sillon kun en ole reissussa. En muutenkaan vietä kotona niin paljoa aikaa kun mahdollisesti haluaisin, joten koira on pääosin vanhempieni vastuulla..  :roll:
urvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.

Äärijäbä

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #59 : 01.12.2005, 19:53:52 »
Ei ole eikä tule, näin sanoisin nyt. Rajoittaisi liikaa elämää, kuten matkustelua ja muita menoja. Jos tuo ei joku päivä enää ole mikään hyvä syy, niin sitten varmaan ostaisin jonkun akvaarion (ihan kivan näköinen sisustuksena) tai sitten koiran. Ja koirahan olisi tietenkin saksanpaimenkoira. :) Mutta mutta... koirahan se vasta aikaa viekin. Eikä sekään kyllä tulisi kysymykseen ellei asu landella. Mitään tarantelloja, pythoneita ja papukaijoja en voisi edes harkita - nekin varmasti olisivat onnellisempia luonnossa kuin jossain terraariossa/häkissä. Tai no, tiedä sitten tajuaako joku hämähäkki onnellisuudesta yhtään mitään, mutta en silti oikein ymmärrä miksi "villejä" eläimiä pitää ottaa koteihin. Onpa tosi cool... :roll:
quot;Life is what happens while you are busy making other plans" -John Lennon