Äänestys

Onko sinulla lemmikkiä?

Kyllä, se matkaa aina mukanani
8 (2.7%)
Kyllä, mutta reissailun ajaksi jätän sen kaverille, vanhemmille tms.
130 (44.4%)
Kyllä, mutta en matkustele, joten sen pidossa ei ole ongelmia
4 (1.4%)
Ei, mutta aion hankkia jossain vaiheessa
78 (26.6%)
Ei, eikä tule olemaankaan
58 (19.8%)
Olisi, jos en olisi allerginen/jos puolisoni suostuisi hankkimaan jne.
15 (5.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 285

Äänestys päättynyt: 22.03.2005, 17:58:52

Onko sinulla lemmikkiä?

(Luettu 50311 kertaa)

PP

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - pinkkistara@hotmail.com
    • Profiili
    • http://pirre.fi
    • Sähköposti
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #60 : 01.12.2005, 21:11:54 »
Tällä hetkellä ei ole mitään, mutta rottia olisi nyt tarkoitus ottaa.

matkustaminen on just se syy miksi mä pidän rotista; ne voi kevyesti jättää viikonlopuksi yksin, kunhan vaan kattoo, että niillä on kaikkea. Ne osaa mm. säännöstellä ruokansa ihan itse, ei tarvitse pelätä että ahmivat kaiken perjantaina ja ovat sunnuntaina jo nälissään. Mutta itsenäisyydestään huolimatta ne on seurallisia ja huomion kipeitä, ja oppivaisia. ihania otuksia. <3

koiran haluaisin, mutta en oikein koe vielä olevani valmis kantamaan vastuuta jostain sellaisesta. Riittää tällä hetkellä että äidillä on sellainen.
elieve there are no limits but the sky

snufkin

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - liquidflit@hotmail.com
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #61 : 02.12.2005, 11:33:03 »
<---koirus on.
ja ensi reissulla avokki jää kotiin sitä hoitamaan ja minä lähden tyttöjen kanssa viettämään synttäreitäni lontoo-rooma -akselille.
olen optimisti - en tiedä, minne olen menossa, mutta olen matkalla"

Lina

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #62 : 02.12.2005, 12:36:02 »
Mulla on ollut koira jo 11 vuotta, mutta se jäi meidän porukoille. Oma koira olisi tarkoitus ottaa tässä jossain vaiheessa kun asunto vaihtuu kerrostalosta omakotitaloksi..
Ottamani eläimen on ehdottomasti oltava koira..minkään muun kanssa en varmasti jaksaisi puuhia..paitsi sellaisen oranki vauvan, jollaisen näin eilen televisiossa..
Miten voisi pysyä paikallaan, kun aika liukuu niin kuin jää kuumien käsiemme välistä.

silva

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #63 : 02.12.2005, 13:22:28 »
Koiria ja kissoja on ollut, mutta nykyinen työ on niin epäsäännöllistä ettei viitsi ottaa mitään lemmikkiä. Voisi välillä jäädä koiran iltalenkit tekemättä.

sylvia

• Aloittelija
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #64 : 05.12.2005, 11:55:07 »
Koira ja kissa löytyy ja menevät matkojen ajaksi luotettavalle ystävälle ja "mummolaan" hoitoon. Kyllä innokkaita hoitajia löytyy aina. :)

rosella

• Aloittelija
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #65 : 18.12.2005, 03:58:49 »
Kolme ihanaa kissaa ja ihana "pikku" avomies joka niitä aina vaan jaksaa hoivata kun reissaan ystäväni kanssa ja joka toinen viikko kun olen laivalla töissä  :D

sipuli

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - janika__k@hotmail.com
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #66 : 18.12.2005, 11:39:38 »
me otettiin pari viikkoa sitten pieni kissanpentu, nimettiin se igoriksi. nyt se on jo villiintynyt ja hyppelee joka paikassa ja raapii.. ja sitten löytyy myös kultakala esko. toivottavasti se kissa ei syö sitä  :evil: aina se pälyilee sen akvaariota mutta pitää vahtia niitä kahta!
yrics- just waste between solos

Juzt

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #67 : 18.12.2005, 12:31:00 »
Urhea taistelukala Rousku on nyt sitten siirtynyt ajasta ikuisuuteen.
 :(

Tiedä sitten mikä tuli, kun eräs aamu vaan löytyi kuolleena purkistaan. Sydänkohtauksiahan nuo kuulemma helposti saavat, ja edellisenä päivänä vierailevat pikkulapset olivat sitä kovasti hätyytelleet, mene ja tiedä oliko sillä sitten jotain tekemistä asiaan, vai tekikö sattuma vaan kepposiaan.
"I bet we could get videos of all the sites, get a VCR in our hotel room...
we'd never even have to go outside!"
- Joseph Francis Tribbiani

racki

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #68 : 18.12.2005, 12:43:01 »
Minulla on virallisesti huollettavanani kaksi rottatyttöä. Niiden lisäksi taloudessani asustavat 2x koira sekä 2x hamsteri, mutta nämä ovat enimmäkseen muiden perheenjäsenien iloja.

Vielä en ole miettinyt mihin tytöt raskisin luovuttaa hoitoon tulevien pitkien matkojen ajaksi; sisko saanee tehtävän hoidettavakseen. Onneksi lyhyemmät viikonloppureissut nuo selviävät vaikka itsekseenkin, mutta en vaan kehtaisi antaa ipanoita kenelle tahansa riepoteltavaksi. Ehkä vain teen niille kivan vatsapussikodin ja pääsevät nekin elämään katurottaelämää.  :lol:
Choose your future - choose life.

tiare

• Reissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #69 : 18.12.2005, 13:11:46 »
Minulla on hamsteri ja rottia. Hamsteri yleensä menee vanhempien luokse tai anopille, mutta rotille on vaikeampi saada majoitusta. Moni pitää niitä vähän inhottavina otuksina. Kaverini luona ne ovat olleet, toistaiseksi on mennyt ihan hyvin.

Lisää rottia olisin ottamassa, mutta saa nähdä, miten onnistuu matkailu sitten. Koirakin on haaveissa kunhan olen tarpeeksi vastuuntuntoinen koiran omistajaksi. Harjoittelen ensin rotilla :D
Ne eivät kuitenkaan sido ihmistä kymmeneksi vuodeksi. Rumasti sanottu, mutta ovat onneksi lyhytikäisiä. Tottakai niiden poismenoa suree :cry:  mutta nuorena kuitenkaan ei tiedä minne elämä vie, joten väliaikaisuus on hyvä asia.

Estella

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #70 : 18.12.2005, 13:39:58 »
Haluaisin kovasti kissaa, tykkään kissoista ihan älyttömästi mutta elämäntapaani ei yksinkertaisesti sovi eläintä. Matkustan aivan liikaa ja hoitaajaa pitäisi löytyä. Olisi aivan liian monimutkaista eikä reilua eläimelle.  :(
ife is a beach and then you dive.

falls

• Tosireissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #71 : 18.12.2005, 16:31:49 »
Ei ole eikä tule, koska olen aina ollut allerginen. Ei sitä osaa edes ajatella että hankkisi kun se ei ole ikinä ollut mahdollista... Tänään istuin junassa vahingossa lemmikkivaunuun ja oli pakko vaihtaa kun tajusin, vaikka matka kesti niinkin vähän kuin alle puoli tuntia...

Cybu

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #72 : 18.12.2005, 17:14:41 »
tämmönen rekku  löytyy..ja toisesta haaveillaan. hevosen osto myös meneillään..  :) (mutta toki täyshoitotallille joten reissut yms ei ongelma)
koira on reissujen ajan ystävillä hoidossa ja se onkin nykyään ns. toinen koti.
yrittänyttä ei laisteta

takis

• Tosireissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #73 : 18.12.2005, 19:11:05 »
Lainaus käyttäjältä: "fishbone"
Nyt hävettää. :oops: Unohdin kokonaan mainita suloisista suloisimman sini-punaisen kääpiöluppakorvakanini Nipsun.

Oih, mullaki on ollu kääpiöluppa, sellanen ruskee poika. :) Pari vuotta se mulla oli, kunnes silleki iski se sama tauti mihin sen siskotki menehty.  :(

Koiria on ollu, gerbiileitä 4, marsu ja muutama hamsteri.
Nyt tällä hetkellä on vaan koira, mut seki jää porukoille vuodeksi ku ite lähen pois...

AINIIN. On meillä ollu joskus kilpikonna ja muutama kala.

Jutta

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #74 : 04.05.2006, 14:14:24 »
Jackrussellinterrieri Manda  :)  Tilanne on onneksi sellainen että "hoitotädit" tappelee, että kuka saa ottaa Mandan hoitoon, eikä mun tarvi mennä kädet ristissä anelemaan  :wink:

FunkyStar

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - kamerahemmo@hotmail.com
    • Profiili
    • http://www.myspace.com/funkaholic
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #75 : 04.05.2006, 15:32:59 »
Tällä hetkellä ei ole lemmikkiä. Eikä luultavasti tulekaan, sillä itse oon kissaihminen ja kumppanini koiraihminen... ellei sitten joskus oteta molempia  :)

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #76 : 04.05.2006, 15:44:57 »
Jahuuu, olenpas eka tässä ketjussa:

Minulla on nelivarvaskilpikonna (maakilpikonnalaji), se pärjää viikonloppureissujen yli yksinkin, mutta loppukesästä tulevan Skotlannin reissun ajaksi sille pitäisi löytää hoitaja.

Koirasta haaveilen ja todennäköisesti pieni sellainen ollaan jossain vaiheessa hankkimassa.
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

porsasurhea

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - kmajamaa@hotmail.com
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #77 : 04.05.2006, 15:50:43 »
Lainaus käyttäjältä: "PetraJii"
loppukesästä tulevan Skotlannin reissun ajaksi sille pitäisi löytää hoitaja.

Ma voin ottaa sen hoitoon, kilpparit o ihkuja  :lol: Meilla oli ennen 5  Riosta tuotua punakorvakilpikonnaa (niita ei sillo saanu viela Suomesta ja 5 tuotiin silta varalta etta joku kuolee matkalla....) Mutta sit ne jouduttiin antamaan hyvin kovin isoina uuteen kotiin

edit, Quete kuntohon
quot;Mie ku kasson ahkerii ihmisii ni väkiste tulloo sääli"

ajatusvirta

• Aloittelija
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #78 : 04.05.2006, 16:12:23 »
Kaksi kissaa löytyy, hesyläisiä. Mummit hoitaa matkojen ajan.
Tomorrow

There is no tomorrow. Whatever you
want to do, you must do it today.

KaisuMaria

• Himoreissaaja
    • Profiili
Onko sinulla lemmikkiä?
« Vastaus #79 : 04.05.2006, 18:29:05 »
Juu, kotonakotona, eli vanhempien luona on kaksi koiraa ja kaksi kissaa.

Kaikki ovat asuneet koko elämänsä tuolla kotona ja siellä kun on käymässä niin niitä näkee.

"Oman" koiran hankinta on ollut mielessä jo monta vuotta, mutta olosuhteet eivät ole antaneet periksi... jospa tässä seuraavan vuoden/kahden aikana?
ina ei voi voittaa, mutta suomalainen voittaa aina...