Minkänimisen koulun löysit Avery? Minkälainen majoitus?
Voisi yrittää ettiä jotain osa-aikaista työtä Malagan seudulta? Siinä oppisi hyvin lisää.
Vähän tulee vastaus myöhässä, kun ei tätä foorumia tule niin aktiivisesti seurailtua. Koulun nimi oli Easyned Málagassa. Käytännössä olin koko tuon 8 viikkoa yksityisopetuksessa, koska koulussa ei ollut muita oman tasoisiani opiskelijoita. Siellä oli myös erittäin vähän muun tasoisia opiskelijoita, eli espanjan puhuminen vapaa-ajalla jäi vähän vähäiseksi.
Ootteko pallontallaajat osallistuneet tuon Malaga Easynedin espanjan intensiivikursseille? Kokemuksia koulusta, opetuksesta ja majoitusmahdollisuuksista kaipaan 
Itse valitsin sen kimppa-asumismuodon. Jos sulla käy tuuri, niin saatat saada hyvän huoneen yläkerrasta, mutta jos käy huono tuuri niin saat pienen kopperoisen patiolta tai jopa mahdollisesti pienen kopperoisen, jossa ei ole ikkunoita ulos. Itse sain hyvän huoneen, mutta patjassa oli lutikoita ja yli kuukauden taistelin lutikkanongelman kanssa, kunnes kaikki lutikat tapettua.
Koulussa on kaksi opettajaa, omistaja ja yksi toinen mies. Se toinen oli erittäin hyvä tyyppi ja siitä sain elinikäisen kaverin, vaikka ikäeroa löytyy 10 vuotta. Koulun omistajakin on ihan jees, mutta sen asenne siihen hommaan oli vähän niin ja näin. Laitteet ei toiminut, kopiot epäselviä ja huonolaatuisia, asumistilat erittäin likaisia, paitsi itse huoneet. Alakerran keittiö oli kuvottava ja yläkerran nurkkaus, jossa oli jääkaappi ja mikro oli aivan käsittämättömässä kuosissa. Keittiössä oli kaksi pesukonetta, joista toinen oli rikki, joten pyykinpesu oli ajoittain vaikeaa kun kompleksissa asuu yhteensä varmaan 20 tyyppiä. Siellä siis asuu jotain ihan random-porukkaa enemmän, joilla ei ole mitään tekemistä koulun kanssa ja kukaan ei ainakaan tuolloin puhunut espanjaa vaan englantia. Niin ja lafkan nettisivuista saa käsityksen, että kyseessä on 100 % -kusetus. Siitä pintapuolin näkee, millä asenteella omistaja on tekemässä hommiaan.
Edulliseen hintaan toki kuuluu miinuspuolensa. Jos itse menisin tuonne uudestaan niin hankkisin kämpän omatoimisesti ja maksaisin pelkästä kurssista. Tosin varmistaisin, että siellä tosiaan on muitakin oppilaita, koska yksin siellä tulee olemaan aika tylsää.