Hotellivarauskoneet

(Luettu 67963 kertaa)

Forza

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Hotellivarauskoneet
« Vastaus #100 : 24.10.2018, 13:56:23 »
Hotels. com taitaa harrastaa aikalailla harhaanjohtavaa markkinointia. Kyse on Rewards ohjelmasta, jossa pitäisi saada ilmainen palkintoyö aina kymmenen majoitusvuorokauden jälkeen.

Olen viimeisen vuoden sisään varannut lähemmäs 20 yötä Hotelssin kautta kirjautuneena käyttäjänä ja ajattelin nyt tsekata mikä todellinen saldo tuon palkintoyön suhteen on. Se vain olikin hiukan hankalaa. En App:sta tai verkkosovelluksesta löytänyt kertymää. Ei muuta kuin etsimään puhelinnumeroa ja soittamaan...

Ja sieltähän selvisi ettei tiliäni ole liitetty kyseiseen rewards ohjelmaan. Kun sanoin, että tili on ollut minulla yli kymmenen vuotta ja sähköpostiosoite jolla olen kirjautunut vielä kauemmin ja öiden saldo on muistaakseni aiemmin näkynyt ei vastaus muuttunut: tiliä ei ole liitetty rewards ohjelmaan.

Yritin tiedustella, kuinka tähän ohjelmaan olisi sitten muka pitänyt liittyä (eikö rekisteröityminen riitä) mutta siihen en saanut oikein kunnon vastausta. Verkkosivuilta omantilin kautta olisi pitänyt ilmeisesti tehdä... Pari päivää olen koettanut asiaa tutkia, mutta en vielä ole konstia keksinyt.

Puhelimessa olisivat toki liittäneet tuohon ohjelmaan, mutta totesin että eiköhän tämän firman käyttö ollut tässä.

Ihan puhtaasta mielenkiinnosta, onko muilla samanlaisia kokemuksia, tai onko siis joku oikeasti tehnyt jonkun tempun jolla on liittänyt tilinsä tuohon rewardsiin?

Kapteeni Tunkki

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #101 : 24.10.2018, 15:09:38 »
Itse liitin tilini ohjelmaan heti luonnin jälkeen. Onnistui suoraan webbisivuilta, kun kirjautui ensin sisään.

Forza

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #102 : 24.10.2018, 17:20:18 »
Ei sitä liittämistä ainakaan liian helpoksi ole tehty. En tosiaan löydä tabletilla tai pöytäkoneella mitään konstia sitä tehdä. Eikä sitä kyllä missään ehdotetakaan, vaan ilmeisesti itse pitäisi älytä ettei pelkkä rekisteröityminen riitä.

Tai sitten olen vain tyhmä.

Matkaajanainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #103 : 24.10.2018, 21:37:44 »
Ei mulla ollut tuossa mitään ongelmia, saldo on aina näkynyt ja usein se tulee myös sähköpostiini mulstutuksena, ja useampi palkintoyökin on tullut käytettyä.
Soarele este galben

Forza

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #104 : 25.10.2018, 14:48:09 »
Kokeilin piruuttani luoda uuden tilin keksityillä tiedoilla. Onnistui helposti ja olinkin välittömästi mukana rewards-ohjelmassa.  Samalla pystyin toteamaan, että olemassa olevalla omalla tililläni ei noita  rewards-tietoja saa näkyville...  Eli oikealla käytössä olevalla tilillä. Mystistä. Jotenkin olen siitä tippunut pois.

Asiakaspalveluun olen toki ollut yhteydessä, mutta he eivät tunnu olevan kovinkaan ymmärtäväisiä. Vika on heidän mukaansa minussa, ei järjestelmässä. Ei tässä varmaan kumpikaan osapuoli voita - minä menetän palkintoyön ja he menettävät asiakkaan.

annertete

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #105 : 21.07.2019, 11:23:48 »
itse käytän hotelscombined.com - sivustoa..sen hakukone hakee parhaimmat hotellit ja alennukset yli 30:n tarjoajan sivulta..mm agoda ja hotels mukaanlukien.