"Noloimmat" levysi

(Luettu 21782 kertaa)

Moina

• Himoreissaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #20 : 25.04.2005, 18:36:38 »
Onko ihan oikeesti tosi vanha jos "muistaa" Arkun? :shock:
(Ok, alaikaisena sinne aina kylla taidettiin pyrkia, mutta nyt kylla iski ikariisi..)

Aiheeseen: HIMin Join me sinkku.
10 guldenia(?) Hollanista, kauhee koti-ikava ja jalkakin kipsissa.
Se on kylla jatetty ihan suosiolla sinne kotimaahan. Kauheeta.

Ja tietty ne kaikki tanssimoskat sun muut....

Nyt kun alkaa ajattelemaan, niin ihan hirveeta roskaa sita onkin tullut kuunneltua. Hapean. :oops:

Tosin kai tasta nykyisestakin kokoelmasta loytyy kauheuksia, mutta ne tajuu vasta joskus vuosien paasta.....
asta tulee varmasti hyva reissu, kun on niin paljon kamaa mukana

Tarja Halonen
presidentti

Cheve

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #21 : 25.04.2005, 18:38:33 »
Suomessa levyhyllystäni (tai oikeammin kaapista ;))löytyy mm. The Hansonien lähes koko tuotanto, Spice Girlsien levyjä ym. Huh. Näille on joskus yön pimeinä tunteinä pikkuhuppelissa naurettu :D

Sipris

• Reissaajaguru
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #22 : 25.04.2005, 18:58:41 »
just viime viikonloppuna kaivoin äitini kirppistavaroista vanhan boyzonen levyn takas talteen nostalgia hetkeä systerin kanssa varten. Siihen oli merkitty biisit 1-3 sydämmellä että kuinka hitaita ne on että dj ala-asteen discos tietää  :D

kirppistavaroissa ois kans ollut tarjolla peter andre:n, ja Mr. Presidentin levyt.
yörällä lontooseen mennään 3 viikkoa ja kävellen 2. Lentokoneella 1 tunti, raketti on nopein mikä maailmassa voi koko maailmaa kiertää.
-Into 5v-

Ohaio

• Himoreissaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #23 : 25.04.2005, 20:23:32 »
Tä on kyllä tosi subjektiivista arvioida noloja levyjä. Muiden pallukoiden nolojen listoilta löytyy ainakin HIMiä ja The Crashia joiden kaikki levyt omistan ja enkä häpeile yhtään - vaan kuuntelen.

Itselläni tähän nolojen luokkaan voisi kuulua Hulluilta päiviltä pienessä huppelissa (pakko selitellä  :oops: ) ostamani Madonnan American Life -albumi. --->  Piti oikein käydä levyhyllystä tarkistamassa ja vielä löytyi muutama, Negativen levyt (luulin että niissä olisi edes jotain hyvää ollut) ja Sentencedin Crimson.

Vaara

• Reissaajaguru
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #24 : 25.04.2005, 21:37:43 »
Kasetilla ja CD:llä seuraavia:

-Neljä Ruusua
-Backstreet Boys
-XL5
-Dead Prez (levyn sisällössä ei mitään vikaa, mutta hävettää se kauhea päteminen mikä levyn kuuntelemiseen liittyi, en silloin edes pitänyt kyseisestä musasta, mutta piti kuunnella, koska se oli cool)

:oops:
Ei ole oikein lähteä, mut on seurattava tähteä". -Pelle Miljoona-

Wade

• Tosireissaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #25 : 26.04.2005, 14:51:52 »
Joo tarkistin kanssa oman kaapissa olevan kokoelman. Scatman John - Scatman`s world  oli mulla ehdottomasti noloin. Myöskin Rednex oli aika hirvee löytö, se kylläkin kasetilla ja sit oli uskomattomia Anttilasta ostettuja 3-4 levyn tanssimusa hässäköitä.

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #26 : 26.04.2005, 14:59:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Rumarko"
Spice Girlsien koko tuotanto...(kävin jopa keikalla)

Et ole yksin..  :oops:

" I was young and naïve then, forgive me! "

AS

• Reissaajaguru
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #27 : 26.04.2005, 15:08:03 »
Don Johnsonin Heartbeat kasetilla ja Tell it like it is vinyylina.
ähdön läheisyydestä he turvaa saa.

Tirppa

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Viinipullopostia Lontoosta
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #28 : 26.04.2005, 15:17:02 »
Minulla VOISI OLLA monia edellämainittuja tanssihittipoikapändejä, mutta kun minä TYPERÄ menin ne aikoinani myymään kirpparilla. Olisi niin hauska välillä kuunnella ja verestää vanhoja muistoja.
Damn.

Noh, Britney Spearsin kokoelman sain syntsälahjaksi viime vuonna. Ja kyllä, välillä myös kuuntelen sitä. Ilen ja Kaijan parhaat -levystä ei kukaan kavereista ole tietoinen.
*Mähän kuuntelen vain pelkkää Hanoi Rocksia ja Weezeriä*

r.pete

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://www.tkk.fi/~proine
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #29 : 26.04.2005, 15:18:10 »
Tämä aihe paljastaa parhaiten kuinka kieroutunutta porukkaa pallistit onkaan  :lol:
h Yeah,
the moon - beautiful,
the sun - even more beautiful

Neiti Q

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #30 : 26.04.2005, 15:29:25 »
Täältä tulee ehdoton rimanalitus:
siihen aikaan kun rokkiradiosta vielä nauhoitettiin itse c-kasetteja, onnistuin saamaan George Michaelin Careless whisperin viisi kertaa peräkkäin nauhalle! Oli vissiin jossain limudiskossa tullut tanssittua kyseisen hitin tahdissa ja ah niin suuria tunteita mukana. Yksikin kierros oksettaa nykyisin..

Teininä innostuin ostelemaan vanhoja vinyylejä kun ne oli niin kivoja. Muistona siitä omistan mm. Bay City Rollersia - tosin levaria ei enää ole. Cd-levyjä olen ostanut niin vähän, ettei niiden joukossa ole mitään (omasta mielestäni) kummallista.
Makuni on hyvin yksinkertainen. Haluan vain parasta. (Oscar Wilde)

r.pete

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://www.tkk.fi/~proine
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #31 : 26.04.2005, 15:35:54 »
Lainaus käyttäjältä: "Neiti Q"
onnistuin saamaan George Michaelin Careless whisperin viisi kertaa peräkkäin nauhalle!

HUH HUH - super noloa  :oops:

Pakko koittaa laittaa paremmaksi. Itse äänitin omaa lauluani kasetille siten, että kuuntelin biisin walkmaneilla ja koitin laulaa mukana. Biisi taisi olla Skid Rown 18 and life - Hyper noloa. Sitten isoveli löysi kasetin vanhigossa ja soitti kavereilleen.  :oops:
h Yeah,
the moon - beautiful,
the sun - even more beautiful

Neiti Q

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #32 : 26.04.2005, 15:39:30 »
Lainaus käyttäjältä: "r.pete"
Pakko koittaa laittaa paremmaksi. Itse äänitin omaa lauluani kasetille siten, että kuuntelin biisin walkmaneilla ja koitin laulaa mukana. Biisi taisi olla Skid Rown 18 and life - Hyper noloa. Sitten isoveli löysi kasetin vanhigossa ja soitti kavereilleen.  :oops:

Kiitos osanotosta.. Tuo kyllä nolottaisi vielä enemmän.

Tosin on mulla vielä yksi salainen tallenne: yhdeltä viikon opaskeikalta asiakkaiden tekemä video. En ole edes katsonut sitä, kun en kestäisi... Voihan olla, että olen kaikki nämä vuodet häpeillyt turhaan, ehkä heillä on ollut parempaankin kuvaamista kuin pälättävä opas. Oma ääni kuulostaa vaan niin pahalta!
Makuni on hyvin yksinkertainen. Haluan vain parasta. (Oscar Wilde)

nl

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • kotisivuni
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #33 : 26.04.2005, 15:58:53 »
Helsingin kaupungin ympäristökeskus teetti vuonna 2001 Pekka Ruuskalla kaksi biisiä: "Orava se on" ja "Vaahtera uskollinen". Orava oli valittu Helsingin nimikkoeläimeksi ja vaahtera -puuksi. Ne kappaleet ovat yksinkertaisesti hirveitä. Nolompi tuo CD tosin on Helsingin kaupungille, joka CD:n on tilannut kuin minulle, jolla sellainen on laatikossani.
Kotisivuillani on niin matkajuttuja kuin matkakuviakin (katso mm. uusimmat kuvat Armeniasta ja Itä-Karibialta).

anicca

• Reissaajaguru
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #34 : 26.04.2005, 20:17:35 »
Tämän hetkisestä levyhyllystä ei löydy noloja cd:itä, mut vanhempien luota kyllä. Esim. Lenigrad Cowboysin kasetteja (oltiin kaverin kaa tosi faneja, noloa :oops: ) ja Neon 2:ta. Sit tietty on niitä itsenauhotettuja kasetteja, joita en oo kyllä pitkään aikaan käynyt läpi. Eiköhän sieltäkin aika monta nolousta löydy. Ainakin Rednex ja Hanson :lol: .

Siitä olen ylpeä etten koskaan ollut New Kids On The Block -fani, kuten kaikki muut ikäiseni tytöt! 8)
 következö buszon
Rajta leszek én is

Zaza

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - epa1000@hotmail.com
    • Profiili
    • http://zaza.saunablog.fi
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #35 : 26.04.2005, 20:20:22 »
Nyt ei paase selailemaan mita kaikkea siella olikaan, mutta yksi tuli heti mieleen.. Kirkan Ota lahellesi loytyy kasetilta - rock! \,,/ :lol: Aidilta 'perittya' mutta tuli sita joskus ala-asteaikoina kuunneltuakin salaa kavereilta piilossa. :D

Jossu

• Reissaaja
    • Profiili
Noloa...
« Vastaus #36 : 26.04.2005, 20:39:41 »
Mulla löytyy kasettina Hausmyllyä(ihan aito)!

lisko

• Tosireissaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #37 : 26.04.2005, 21:57:45 »
Arja Korisevan cd-single "Hyva fiilis", nimikirjoituksella varustettuna  :shock:

Turakki

• Himoreissaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #38 : 26.04.2005, 21:58:39 »
Täytyy tunnustaa että vaikka minulla on vanhoja levyjä jo ihan 7 vuotiaasta asti, en silti löydä mitään nöyryyttävää hyllystäni. Kaikkea voin kuunnella vieläkin mitä olen ikinä itseni haalinutkaan. Pienenä nolona poikkeuksena voitaneen kuitenkin kai laskea Himin greatest lovesongs vol.666 - levy, mutta levyllä on kuitenkin osittain ihan hyvääkin musaa joten...  :)
auas on pitkä matka.

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #39 : 26.04.2005, 22:03:03 »
Itse esiinnyin kotivideolla kaverin kanssa 12-vuotiaana. Kappale minkä esitimme oli tosiaan CatCatin Bye Bye Baby - samana vuonna euroviisuissa "menestystä" kerännyt...  :oops: