"Noloimmat" levysi

(Luettu 22117 kertaa)

Luna1

• Aloittelija
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #60 : 28.04.2005, 21:31:43 »
Juuri tänään kävin läpi vanhoja levyjä ja sieltä löytyivät Raptori ja Nikke T! Oliko tuollaisiakin bändejä joskus olemassa?  :?

annipurna

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://nomadin.vuodatus.net
    • Sähköposti
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #61 : 29.04.2005, 14:52:07 »
Lainaus käyttäjältä: "Luna1"
Juuri tänään kävin läpi vanhoja levyjä ja sieltä löytyivät Raptori ja Nikke T! Oliko tuollaisiakin bändejä joskus olemassa?  :?

uu raptori! mulla on niiden vinyyli jossain isän levykaapissa. pitääkin etsiä se ja kuunnella. moe  :lol:
..asemalla kaikuivat, kuulutukset. kutsuna jota pakoon ei paase. nouset kyytiin kerran, oot kyydissa aina....om shanti.

http://nomadin.vuodatus.net

Päivi

• Tosireissaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #62 : 29.04.2005, 20:12:02 »
Minäpäs näin Raptorin aikoinaan livenä. KAKSI kertaa. Kuitenkin olette kateellisia.  8)

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #63 : 29.04.2005, 20:36:45 »
Lainaus käyttäjältä: "Päivi"
Minäpäs näin Raptorin aikoinaan livenä. KAKSI kertaa. Kuitenkin olette kateellisia.  8)

Siis Raptorihan oli oikeasti hauska ja biisit toimivia, tuli hyvä fiilis. Itseä harmittaa, etten koskaan ehtinyt näkemään livenä, vaikka samasta kaupungista ja kaupunginosastakin oltiin kotoisin (kotikulmilla joskus näin).  :wink:  Multa muuten löytyy yhä Raptorin "Moe"-livevideo hyllystä, ostin sen divarista joku kymmenen vuotta sitten. Täytyis varmaan taas vilkaista ja fiilistellä!!!  :D
Pozwól sercu prowadzić Cię -
I serce namówię by zechciało znowu mocniej bić!

LittleStar

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - monsieurtahtinen@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #64 : 29.04.2005, 21:04:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Daria"

Siis Raptorihan oli oikeasti hauska ja biisit toimivia, tuli hyvä fiilis. Itseä harmittaa, etten koskaan ehtinyt näkemään livenä, vaikka samasta kaupungista ja kaupunginosastakin oltiin kotoisin (kotikulmilla joskus näin).  :wink:  Multa muuten löytyy yhä Raptorin "Moe"-livevideo hyllystä, ostin sen divarista joku kymmenen vuotta sitten. Täytyis varmaan taas vilkaista ja fiilistellä!!!  :D

Eikös ne vähän niinku aikanaan julistanu moisen uhkauksen, että aina kymmenen vuoden välein tulevat taas julkisuuden valokeilaan ja tuottavat yhden levyn, tekevät muutamat keikat ja katoavat taasen omille teilleen? Tämän käsityksen ainakin olen saanut. Ja aivan loistavaa musiikkia on!  :D
Ei ole sellaista vikaa, jota ei tietämättömyydellä ja raa'alla voimalla voisi korjata."
"I use alcohol before asking stupid questions."

gattina

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #65 : 29.04.2005, 21:08:40 »
No eihän tässä voi kun avautua: esiinnyin aikoinaan samalla keikalla Raptorin kanssa  8) 8) 8) Ja saisivat hävetä kaikki jotka sijoittavat moisen kulttikaman noloihin levyihin, eikä Tohtori Sykerö yms. legendatkaan näihin kuulu!!
ot all who wander are lost
- J.R.R. Tolkien -
"Kill your darlings", "jos sen voi piirtää sen voi toteuttaa"

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #66 : 29.04.2005, 21:12:44 »
Luulin jo hetken ettei mulla taalla levyhyllyssa ole mitaan noloa tai jotain mita en kuuntelisi..loytyihan sielta kuitenkin Shaggy, jonka ostin parilla punnalla..
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #67 : 29.04.2005, 21:25:05 »
Lainaus käyttäjältä: "gattina"
No eihän tässä voi kun avautua: esiinnyin aikoinaan samalla keikalla Raptorin kanssa  8) 8) 8) Ja saisivat hävetä kaikki jotka sijoittavat moisen kulttikaman noloihin levyihin, eikä Tohtori Sykerö yms. legendatkaan näihin kuulu!!

Hitto gattina, olitko taustatanssijana vai?? Ehkä olet mun videolla!  :wink:

gattina

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #68 : 29.04.2005, 21:27:39 »
Jotain huomattavasti nolompaa, ja sitä en ihan oikeasti kehtaa kertoa  :oops: :wink:
ot all who wander are lost
- J.R.R. Tolkien -
"Kill your darlings", "jos sen voi piirtää sen voi toteuttaa"

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #69 : 29.04.2005, 21:35:17 »
Jotain huomattavasti nolompaa, ja sitä en ihan oikeasti kehtaa kertoa  :oops: :wink:

Äläs nyt ujostele... Rohkeasti vaan esiin taas!!!  :lol:  Ajattele; kyllähän PALLONTALLAAJILLA on oikeus tietää! heh...

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #70 : 29.04.2005, 21:50:03 »

Kamoon, nyt kyllä kerrot kun aloitit!  :D
 Raptori kun tuli puheeksi, oli se minustakin ihan veikeä yhtye. Yksi biisi, "Raptori", minulla onkin kokoelmalevyllä Porkkalankatu 1.
 Tuon kappaleen riimit jaksavat kiskoa suupieliä ylöspäin jokaisella kuuntelulla.

Olen muuten nähnyt kerran Matti Nykäsen keikan. Kateellisia, anybody?  :roll:

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #71 : 29.04.2005, 21:59:32 »
Lainaus käyttäjältä: "Toni X"

Eiiiiii!!!!!!  :evil:  :shock:

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #72 : 29.04.2005, 22:29:09 »

Minäkin haluaisin olla kateellinen. Oli varmasti hieno esitys. Kuulitko "Tää on mun elämää" -biisiä vai tipahtiko Masa lavalta kesken keikan? :lol:
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #73 : 29.04.2005, 23:01:01 »
Lainaus käyttäjältä: "Radical"
Minäkin haluaisin olla kateellinen. Oli varmasti hieno esitys. Kuulitko "Tää on mun elämää" -biisiä vai tipahtiko Masa lavalta kesken keikan? :lol:

Ei, ei tipahtanut. Matti taisi olla jopa suhteellisen selvinpäin; uskokaa pois. Mutta tämä keikka olikin jo vuonna 1992.  Ikimuistoisimmat lainabiisien raiskaukset kuultiin, kuten "Jestas sentään" ja "Moottorite on kuuma".  :D
  Kyseessä oli muuten eräs ilmaistapahtuma jossa oli monia esiintyjiä. Mentiin sinne lähinnä Ne Luumäkiä katsomaan, joka selityksenä mainittakoon.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #74 : 29.04.2005, 23:16:07 »
Lainaus käyttäjältä: "Radical"

Ei, ei tipahtanut. Matti taisi olla jopa suhteellisen selvinpäin; uskokaa pois. Mutta tämä keikka olikin jo vuonna 1992.  Ikimuistoisimmat lainabiisien raiskaukset kuultiin, kuten "Jestas sentään" ja "Moottorite on kuuma".  :D
  Kyseessä oli muuten eräs ilmaistapahtuma jossa oli monia esiintyjiä. Mentiin sinne lähinnä Ne Luumäkiä katsomaan, joka selityksenä mainittakoon.

Hyvä selitys, mutta ei mene läpi. Taisitte kuitenkin mennä sinne Matin vuoksi. Matissa on kuitenkin aika paljon potentiaalia laulajaksi. :lol:
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Zara

• Himoreissaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #75 : 30.04.2005, 14:04:21 »
Fresh Hits '97  8)  Siinä on kaikki ajan kliseisimmät hitit... Mutta ne oli hittejä silloin ja levy muistuttaa 14-15-vuotiaan elämästä. En ole kyllä kuunnellut enää moneen vuoteen. Sitten mulla on kanssa laaja kokoelma Celine Dionia, jota monet muut pilkkaa. Itse periaatteessa tykkään, mutta nyt on kyllä pitkään kyllästyttänyt se yksipuolisuus.

BlueZ

• Reissaajaguru
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #76 : 30.04.2005, 14:16:01 »
Kicke Paanasen iskelmälevy. Joskus törmäsin häneen ja hän välttämättä halusi sen minulle antaa nimmareilla varustettuna. Se on edelleen kellarissa ja pysyy siellä.  :lol:
i]"I feel at home here / in the middle of nowhere." - Kings of Convenience: Summer on the Westhill [/i]

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #77 : 30.04.2005, 14:28:39 »
Lainaus käyttäjältä: "BlueZ"
Kicke Paanasen iskelmälevy. Joskus törmäsin häneen ja hän välttämättä halusi sen minulle antaa nimmareilla varustettuna. Se on edelleen kellarissa ja pysyy siellä.  :lol:

Herää kysymys, kuka hän on?!???  :lol:

Tigalily

• Himoreissaaja
    • Yahoo Instant Messenger - tiger_lily1980
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #78 : 02.05.2005, 14:13:17 »
Mä olen ollut töissä Matti Nykäsen keikan aikana samassa baarissa. Tapahtui hieman ennen Matin vangitsemista, viime keväänä. Kitaran vahvari ei ollut päällä koko keikan aikana, eivätkä piuhat edes kiinni soittimissa ihan koko aikaa...

Mutta takaisin aiheeseen. Oma mielipiteeni on, että jokaisesta cd-kokoelmasta tulee löytyä vähintään yksi kakka levy. Kokoelma ei muuten ole kokonainen. ;)
quot;Happiness is in the journey, not at the end of the road."
- Quilter's saying

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
"Noloimmat" levysi
« Vastaus #79 : 02.05.2005, 17:06:32 »
Lainaus käyttäjältä: "Tigalily"
Mä olen ollut töissä Matti Nykäsen keikan aikana samassa baarissa. Tapahtui hieman ennen Matin vangitsemista, viime keväänä. Kitaran vahvari ei ollut päällä koko keikan aikana, eivätkä piuhat edes kiinni soittimissa ihan koko aikaa...

[off-topic]
Olikohan Matin mikkikään päällä aivan koko aikaa?  :lol:
Kuinkahan Matti on viihtynyt vankilassa. Onkohan hän jo siirtynyt viinasta ja Diapameista kovempiin aineisiin. Saas nähdä millaisena äijä palaa siviiliin. Toivotaan nyt, että mies saisi elämänsä vihdoinkin järjestykseen.

Täältä löytyy hienoja kuvia Matin seikkailuista:

http://www.mattinykanen.net/pictures.html