yöpymisestä ja vähän muustakin

(Luettu 2789 kertaa)

hihhuli

• Reissaaja
    • Profiili
yöpymisestä ja vähän muustakin
« : 17.03.2003, 12:24:37 »
Mä olen lähdössä kaverini kanssa reissuun ja mietin tässä, että joskus jos ei satu löytymään yöpaikkaa tai löytyy mutta liian kallis niin onko miten vaarallista hengailla kadulla koko yön?siis mä oon valmis siihen vaikka se ei oiskaan turvallista mutta ajattelin kysästä tässä vaan...
Ja sitten missä te ootte säilyttäny rahojanne kun ne on varastettu? mä ajattelin ainakin ottaa sellasen rahavyön vai mikä se nyt on nimeltään joka laitetaan housujen alle ja mitä mä oon siitä kuullu niin se on tosi kätevä mutta mitä te sanotte? voiko sieltäkin pölliä rahaa?
mun mielestä ainakin siellä ois kätevä pitää passia ja pankkikorttia ja reilikorttia. mutta kertokaa ja valaiskaa mua miten te ootte hoitaneet nää hommat? :)
ave you ever had a dream?or is life just a trip?
a trip without chances a chance to grow up quick

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
Re: yöpymisestä ja vähän muustakin
« Vastaus #1 : 17.03.2003, 14:54:46 »
Lainaus
Ja sitten missä te ootte säilyttäny rahojanne kun ne on varastettu?  

mielenkiintosta... :)
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love

riksu

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 17.03.2003, 17:04:35 »
Tarkoittaa varmastikin sitä, että mistä teiltä on ne rahat varastettu.

Esimerkkinä vaikkapa tilanne, jossa Pertti nukkuu junassa, tyynynään kenkä. Kengän sisään hän on ovelasti sujauttanut rahakukkaronsa ym. arvotavarat ajatellen, ettei sieltä niitä ainakaan pitkäkyntinen käsiinsä saa.

Sitten tuleekin rosvo-Roope ja pölläisee kaikki Pertin arvoesineet kengän sisältä tyypin nukkuessa sikeästi.

Menikö ymmärrykseen? :D
on´t load me up with stones, load me up with gold

Urho_Kekkonen

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Kuvia
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 17.03.2003, 17:17:11 »
Lainaus
Ja sitten missä te ootte säilyttäny rahojanne kun ne on varastettu

En mää voi sanoo mitää ku ei mun rahoja oo koskaa varastettu...

edit: kas, en ollutkaan ensimmäinen viisastelija.
http://ihmeellisiaasioita.blogspot.fi/

Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen. Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen.
-Ääntenlaskija 1956

hihhuli

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 17.03.2003, 17:36:52 »
anteeksi jos olen jotenkin ilmoittanu asiani väärin tarkoitin nimittäin ihmettelevää ja kysyvää lausetta että missä te oikein piditte niitä rahoja sun muita kun ne kerran vietiin? en tarkoita kaikkia vaan niitä joilta on viety jotain nimittäin niitä ainakin on mitä oon lukenut...
mutta nyt ainakin yritin selventää asiaa.

suski

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 18.03.2003, 16:46:17 »
Rahoja ei kukaan oo kyllä koskaan vieny, voi tietysti johtua siitä että en oo ollu muilla kun tälläsilla ns. pakettimatkoilla, sikäli kyllä enolta ne vietiin sielläkin.. (rahapussi oli tosin suomalaisittain takataskussa:)) Mutta rahavyö varmaan on hyvä, ainoo vaan et oon kuullu juttua, et se ois kuuma/hiostava??.. Voi siis olla että kallistun kaulapussin puolelle.. tai sit laitan kenkiini, ku niissä on siinä läpässä sellaset taskut mihin mahtuu littee rahapussi.. no joo ne on kyllä skeitit, joten niillä kävely lämpimässä on aika hikistä hommaa, joten ehkä ei kuiteska.. yhellä kaverilla oli joku sellanen kaulapussi mikä meni housuihin asti, ja se sano et se oli kätevä, mut en sit tiiä..

Celia

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 18.03.2003, 18:21:31 »
Kaverilta vietiin paljon rahaa pari vuotta sitten reilillä. Hän ja pari mukana ollutta ystävää olivat rättiväsyneitä, nukahtivat hyvillä mielin junaan. Kaverilla oli passipussi, joka oli ollut paidan alla. Näin myös kahdella ystävällään. Kaikkien kolmen rinkat olivat köyttäneet jalkoihinsa kiinni.
Väsymys oli tässä se vaikuttava tekijä. Kun tytöt heräsivät, kaikkien rinkkojen sisältö oli lattialla heidän välissään, passipussit roikkuivat kaulassa avonaisina. Kaikki löytyneet rahat, puhelimet ja kamerat viety. Passi ja reilikortti oli kuitenkin tallella.
Tytöt olivat tosiaan niin väsyneitä, etteivät ollenkaan heränneet jonkun penkoessa tavaroita, tai edes kaivaessa passipussia paidan alta!
Onneksi jokainen oli laittanut rahaa päällä olevien rintsikoiden toppauksiin, sieltä ei varas ollut yrittänyt etsiä  ;)

suski

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #7 : 18.03.2003, 18:49:22 »
oih!! loistava neuvo :D !! kiitos, kiitos, kiitos.. Sori boys!! Tuo täytyy kyllä pistää mieleen.. kieltämättä joskus voi iskee niin kova väsymys, ettei mitään rajaa, silloin on hyvät neuvot kalliit.. ja tää on varmaan erittäin hyvä.. ja sit jos joku rupee rintsikoita päältä repimään ni siihen kyllä luulis viimestään heräävän.. :)

Yada

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - nixita@yahoo.com
    • Profiili
« Vastaus #8 : 19.03.2003, 12:55:43 »
Kieltämättä yksi loistavimmista ideoista turvata rahansa. :-* Itsepä en tuota olisi keksinytkään. Onneksi pääsivät tyttöset sitten takaisin kotomaahankin niillä "topatuilla" rahoillansa? Yöpyivätkö muuten jossain hostellissa vai? Aika röyhkeitä on silti varkaat olleet, ryöstää nyt kolmen (!) nukkuvan keskeltä kaikki arvokas... kai ne on sitten huomanneet tytöt todella väsyneiksi ja päättäneet yrittää onneaan... Ja eikun rauhallisia unia!  ;D
Mens sana en compore sano*

hihhuli

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #9 : 19.03.2003, 13:11:23 »
Siis jännä jos ette ole tajunneet tota turvaa rahoillenne aikasemmin...sori ei ollu tarkotus sanoo sitä tolleen, mutta siis se on tosi hyvä paikka pitää rahoja ja tosiaan luulisin, että kukaan varas lähtis sentääs tonkimaan rintsikoita :)se ois jo aika huippu :D mutta joo sori pojat mutta teidän pitää kehitellä itelenne jotain jotta rahat olisivat turvassa...

riksu

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #10 : 19.03.2003, 16:42:08 »
Lainaus
mutta joo sori pojat mutta teidän pitää kehitellä itelenne jotain jotta rahat olisivat turvassa...

Pojat voivat tunkea rahat persaukkoonsa.  ;D
on´t load me up with stones, load me up with gold