Urheiluharrastukset?

(Luettu 29890 kertaa)

Döm

• Reissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« : 26.07.2005, 16:38:59 »
Minkälaisia urheiluharrastuksia tämän palstan sankareilla on, jos ylipäänsä mitään kerkeää harrastamaan seikkailujen lomassa? Ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin tietää.

silva

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #1 : 26.07.2005, 18:00:34 »
Ei oikein ole urheiluharrastuksia... olisi kyllä hyvä olla koska teen istumatyötä ja kun pahimmillaan kököttänyt kymmenisen tuntia tuolilla, on paikat aikalailla jumissa.

Sunny

• Himoreissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #2 : 26.07.2005, 18:55:26 »
Minä olen urheiluhullu :D

Kuntosali ja sekalaisesti mielen mukaan spinning, kävely, juoksu, pyöräily, uinti, tanssi =).

Niin ja vaellus kesäisin.
Never Give Up.

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #3 : 26.07.2005, 19:59:49 »
Öö..urheiluharrastukset? Lasketaanko kavely kun jos bussiin ei ole varaa? :D  Sillontallon saan itteni raahattua salille, mutta se on aika kausiluonteista. Nyt kesalla on tietty tullu kasilihaksia harjotettua Kurkon nostelun avulla :wink:
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #4 : 26.07.2005, 20:48:05 »
Urheilu ei ole koskaan ollut itse tehtynä kovinkaan suuressa huudossa... Tykkäisin ratsastaa, jos en olisi allerginen hevosille nykyään. Uin mielelläni kesäisin kun pääsee järveen. Rullaluistelu on mun juttu eniten tällä hetkellä uinnin ohessa.
Pozwól sercu prowadzić Cię -
I serce namówię by zechciało znowu mocniej bić!

Liazz

• Himoreissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #5 : 26.07.2005, 21:06:11 »
Näin kesällä on tullut lisättyä liikkumista, eli käyn lenkillä 4-6 kertaa viikossa, ja lisäksi vatsat ym. Nuoruudessa pelasin vähän vakavammin salibandya mutta sen lopetettuani kunto pääsi rapistumaan todella pahaan jamaan, nyt yritän kovasti taas päästä kiinni koko hommaan.. :roll:
pen to everything happy and sad
Seeing the good when it's all going bad
Seeing the sun when I can't really see
Hoping the sun will at least look at me

Mane

• Himoreissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #6 : 26.07.2005, 22:20:41 »
jalkapallo, sali ja lenkkeily...

ja sit semmonen yleinen palloilu, mitä nyt aina sattuu keksimään :lol:
Voimassa kaikkialla maailmassa.

Aglaja

• Himoreissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #7 : 27.07.2005, 00:35:32 »
Mä aina ajattelen kovasti, että mun pitäisi harrastaa jotain liikuntaa, mut sit vaan en saa aikaiseksi kovin paljon. :D Mun liikuntaharrastussaldo on tällä hetkellä nolla, mikäli kaupassa käyntiä ei lasketa.. Pääsin tosin yliopistoon, ja siellä on ainakin papereiden kehujen mukaan hyvät liikuntamahdollisuudet, ja tämä on siivittänyt minut ajattelemaan, että ehkäpä voisin syksyn mittaan jotain liikuntaa keksiä. Mulla on vaan ongelmana, että en keksi mitään liikuntaa, mistä tykkäisin niin paljon, että viittisin sitä oikeesti tehdä. Joku lenkkeily vaan on niin tylsää. No niin, nyt liikuntatilitys loppuu tähän.

Roosa

• Reissaajaguru
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #8 : 27.07.2005, 05:32:33 »
-pyöräily
-rullaluistelu
-sulkapallo
-kesäisin uinti

Työssäni saan sen verran paljon liikuntaa, ettei ole paljoa tarvetta enää vapaa-ajalla liikkua.

Cachorro

• Reissaajaguru
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #9 : 27.07.2005, 07:09:10 »
PESÄPALLO! Se on harrastuksistani mieluisin ja rakkain!

Tämän lisäksi sulkapalloa, lentopalloa, jalkapalloa sun muita pallopelejä satunnaisen säännöllisesti. Periaatteena urheiluharrastuksissa se, että kaikkea pitää kokeilla jossain vaiheessa edes vähän.
quot;Cachorro sem vergonha"

outo_otus

• Reissaajaguru
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #10 : 27.07.2005, 07:38:09 »
Jaa että urheilua? Sehän on vaarallista! Siinä voi loukata itsensä! Ehei. Ei mitään urheilua meikäläiselle.

Mutta tosissaan. Kyllä sen sohvaperuna sitten matkoilla koivissaan huomaa kun ei ole tullut liikuntaa harrastettua. Vaan minkäs teen kun laiska olen  :P .
os en löydä itseäni täältä, täytyy etsiä muualta.

zup

• Himoreissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #11 : 27.07.2005, 08:21:52 »
Oon kova aina alottamaan kaikkia harrastuksia mutta ne jotenkin jää tai en ehdi aloittamaan ollenkaan :)

Nämä kuitenkin on aina ollut jotenkin mukana: Sali, puulaakifudis ja salibandy.
Ajattele järjellä, elä tunteella
-zup?-

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #12 : 27.07.2005, 08:37:21 »
Tällä hetkellä ei juurikaan ole urheiluharrastuksia. Skidinä pelasin lätkää seuratasolla 10 vuotiaasta 16 vuotiaaksi.  Sen jälkeen urheilu on jäänyt satunnaiseen jalkapallon potkimiseen lähinnä kaveripiirissä.
 Lenkkeilyä pitäs yrittää aloitella taas, varsinkin kun ikää kertyy.

Döm

• Reissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #13 : 27.07.2005, 09:47:15 »
Jos vaikka itsekin vastaisin, kun kerran muilta rupesin utelemaan eli salibandyä tulee pelattua 4-5 kertaa viikossa tulevalla kaudella. Nyt kesällä on mennyt juostessa, futaillessa ja luonnollisesti myös salibandykentällä silloin tällöin, ehkäpä yhteensä nelisen kertaa/vko. Se on ihan totta, että pitää löytää sellainen harrastus, josta todella pitää, sillä muuten se rupeaa jossain vaiheessa tuntumaan pakkopullalta ja loppujen lopuksi jää helpolla sitten kokonaan harrastamatta

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #14 : 27.07.2005, 10:23:27 »
Itse harrastan nykyään kaikenlaista hyötyliikuntaa. Siis kävelyä töihin ja takaisin, kävellen matkat kauppaan, hissin sijasta portaiden nousemista jne. Toukokuussa aloitin, ja samalla muutin ruokailutottumuksia terveellisemmiksi.

Tämä muutos on ollut minulle, paatuneella sohvaperunalle, aikas vaikea. On pitänyt kieltäytyä kaikesta kivasta ja hauskasta eli tyytyä tylsempiin vaihtoehtoihin.

Mutta muutos on näkynyt mm. vaakaa käytettäessä, jossa näkyy laskua jo sellaiset 10 kiloa  :lol:
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

Lina

• Himoreissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #15 : 27.07.2005, 10:40:49 »
Mulla pakkaa tuo harjoittelu jäämään näin kesäisin, mutta talvella käyn n.5-6 kertaa viikossa aerobickissa.
Miten voisi pysyä paikallaan, kun aika liukuu niin kuin jää kuumien käsiemme välistä.

akk

• Reissaajaguru
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #16 : 27.07.2005, 10:48:11 »
Aika vähän harrastan liikuntaa. Hyötyliikuntaa olen pyrkinyt lisäämään mm. aloittamalla töihin pyöräilyn. Seinäkiipeilyä harrastan, mutta kiipeilemässä käyminen on jäänyt viime aikoina aika satunnaiseksi.

anicca

• Reissaajaguru
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #17 : 27.07.2005, 11:11:47 »
Mäkin olen peruslaiska eli aika tuuriurheilija...Yksin mua ei saa liikkumaan, mut jos jonkun kanssa pääse urheilemaan niin sitten lähden mielelläni. Suomessa kävin yliopiston kuntosalilla kavereiden kanssa, kun se oli niin halpaa. Täällä ei halpaa kuntosalia ole tarjolla, niin että se on jäänyt.
Mutta: pyöräilen(en tosin työmatkoja, kun töissä ei oo suihkumahdollisuutta), kiipeilen ja vaellan. Viime aikoina on tosin tullut harrastettua enempi vaan tuota ensiksi mainittua.

Hyötyliikuntaa kertyy tosi paljon viikoittain, ja sehän on kuulemma oikeinkin tehokasta loppujen lopuksi.

Mutta siis kyllä mää aika laiska olen, täytyy myöntää :lol: . Kesällä on kyllä ihanaa kun voi harrastaa liikuntaa ulkona, mutta sittenkin keksin aina tekosyitä(esim. sadetta luvattu tai liian kuuma: kuten nyt +34!). Eli kyllä mä tarviin jonkun potkimaan persuksille, että lähden liikkumaan!
 következö buszon
Rajta leszek én is

Döm

• Reissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #18 : 27.07.2005, 11:16:00 »
Lainaus käyttäjältä: "hani"
Itse harrastan nykyään kaikenlaista hyötyliikuntaa. Siis kävelyä töihin ja takaisin, kävellen matkat kauppaan, hissin sijasta portaiden nousemista jne. Toukokuussa aloitin, ja samalla muutin ruokailutottumuksia terveellisemmiksi.

Tämä muutos on ollut minulle, paatuneella sohvaperunalle, aikas vaikea. On pitänyt kieltäytyä kaikesta kivasta ja hauskasta eli tyytyä tylsempiin vaihtoehtoihin.

Mutta muutos on näkynyt mm. vaakaa käytettäessä, jossa näkyy laskua jo sellaiset 10 kiloa  :lol:

No mut toihan on aivan mahtava tapa hoitaa kuntopuolta. Aikaahan sulla ei varmasti kulu hirveästi enempää kuin ennenkään eli säästät aikaakin verrattuna siihen, että lähtisit aina treeneihin jonnekin muualle. Eli esimerkiksi mulla menee treenikeikkaan ainakin 3 tuntia, koska käytän julkisia, haluan aina mennä puoli tuntia ennen paikan päälle venyttelemään ja hakemaan treenifiilistä ja matka takaisin kotiin kestää myös sen reilu puoli tuntia. Ja treenithän kestää ainakin tunnin verran.

Ja eikö olekin hyvä fiilis, kun olet huomannut, että tuosta sun hyötyliikunnasta on apuakin?!

joosels

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - ps56350@hotmail.com
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #19 : 27.07.2005, 12:52:12 »
Kyllä kaikenlaisesta urheilusta tulee helposti innostuttua. Tällä hetkellä säännöllisesti kuntosalia ja lenkkeilyä. Enemmän epäsäännöllisesti potkupalloa, maastopyöräilyä ja uintia.