Urheiluharrastukset?

(Luettu 31152 kertaa)

calu

• Tosireissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #40 : 24.08.2005, 12:24:03 »
Meikäläinen ei enää nykyään muuten urheile muuta kun et skeittaamassa käyn taas parin vuoden tauon jälkeen. Pienenä tuli tehtyä vaikka mitä; futista, jääkiekkoa, tennistä yms.. Kyllä mä joskus käyn mätkimässä tennistä.. Tykkään vaan niin sairaasti kesäkelistä ja vauhdista!! 8)  Eli tuntuu taas että kyllä rullaus on mun juttu. Surffaus ois varmaan kans siisti testata. Oon lumilautaillu, mut se ei enää iske..
Olen laittanut paljon rahaa kauniisiin naisiin, hienoihin autoihin ja viinaan. Loput olen tuhlannut.
-George Best

Ruuti

• Reissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #41 : 24.08.2005, 14:48:06 »
Puskaratsastusta... Saleilua, kaiken maailman hikijummppia ja perfectbodya. Kaikesta liikunnasta tykkään ja vähän kausittain menee toi harrastelu. Sulkapallo, uiminen, lenkkeily ja koiran kanssa pitkät kävelyt  :D

Ophelia

• Reissaaja
    • Profiili
    • http://irc-galleria.net/view.php?nick=Ophelia
    • Sähköposti
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #42 : 24.08.2005, 15:31:20 »
Karatea, juoksemista (muutenkin kuin bussin perässä  :lol: ), ratsastusta ja toisinaan tulee käytyä pelaamassa lentopalloa...
quot;Teissä ja joissa on jotain hyvin merkillistä. Niitä katsoessa tulee mieli kaihoisaksi ja haluaa lähteä katsomaan minne ne päätyvät." -Nipsu-

Wade

• Tosireissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #43 : 25.08.2005, 20:47:31 »
Jääkiekkoa. Ja tietysti kun on aktiivisesti pelannut monta vuotta niin kaikkia muitakin lajeja on tullut siinä sivussa kokeiltua. Kaikki palloilulajit tietty ja nyt kun oon vähän himmannut pelaamista niin kesällä oon innostunut triatlonista.

tirmo

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/tirmo/albums/
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #44 : 10.09.2005, 18:50:20 »
pakko kait aloittaa tuo hikiliikunta uudelleen kun kesällä
syöty jäätelö ynnä muut hyvät sokeriherkkut tuntuvat tuossa vyötäröllä.  :?  no onneksi on edes opiskelijabudjetti rajoittamassa
safkaostoksia. eli pyöräilyä ja kävelyä.  :)
Krooninen euforia ¤ Ladurée

henna85

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - hennihenna@hotmail.com
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #45 : 14.09.2005, 21:17:03 »
Kilpapyöräilyä ja juoksua. Talvella myös bodypump ja kuntosali. Harrastan urheilua 6krt/vko ja se on mulle elämän tapa. Ensi kesänä olisi edessä Tukholma maraton :) Koko talven pitäisi juosta lenkkejä Etelä-amerikassa..(oon reissussa 4kk). saas nähdä mitä siitäkin tulee.

liikkuminen on ihanaa ja tykkään rääkätä itseäni..olenko hullu (?) :shock:
0)

TK

• Tosireissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #46 : 14.09.2005, 22:02:52 »
Footballia(siis amerikkalaista jalkapalloa), Krav Magaa ja puulaakipotkupalloa.
Ei vaan aika tahdo riittää aina kaikkeen, vaikka kuinka yrittää.

Suvih

• Reissaajaguru
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #47 : 14.09.2005, 22:07:52 »
Capoeiraa (ja siihen liittyen jotain akrobatiayrittelyä. Yrittelyä nimenomaan) ja lenkkeilyä. Nyt ehkä taas vähän ratsastuskin, jäi välillä jo vähemmälle kun pitkäaikainen hoitoheppa lopetettiin alkuvuodesta eikä sitten enää oikein huvittanut.

jussu

• Aloittelija
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #48 : 15.09.2005, 09:18:41 »
Lainaus käyttäjältä: "Cachorro"
PESÄPALLO! Se on harrastuksistani mieluisin ja rakkain!

Sitten kun mä lopetan urheilun, mä rupean pelaamaan pesäpalloa:)

Nyt taitaa kymmenen vuoden ura jenkkifutiksen parissa jäädä ajanpuutteesta pois, mutta sulkkista käyn lätkimässä sekä lenkkeilen...
t's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious

Cachorro

• Reissaajaguru
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #49 : 19.09.2005, 11:42:34 »
Lainaus käyttäjältä: "jussu"
Lainaus käyttäjältä: "Cachorro"
PESÄPALLO! Se on harrastuksistani mieluisin ja rakkain!

Sitten kun mä lopetan urheilun, mä rupean pelaamaan pesäpalloa:)

Nyt taitaa kymmenen vuoden ura jenkkifutiksen parissa jäädä ajanpuutteesta pois, mutta sulkkista käyn lätkimässä sekä lenkkeilen...

Justiinsajoo... ettet vain olisi sitten jo liian vanha harrastamaan pesäpalloa, joka vaatii hyvän fyysisen kunnon lisäksi peliälyä enemmän kuin lähes mikään muu joukkuepeli.
quot;Cachorro sem vergonha"

PortaBle

• Himoreissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #50 : 15.10.2005, 21:24:05 »
Capoeiraa tulee pelattua
Kehonhallinnan juttuja
Venyttelyä
Jonninmoista meditointia
Lenkkeilyä välillä
Salia muun treenin ohessa tai jälkeen
A neverending yearn for new
http://portable.kulkijat.com

Pablo

• Reissaajaguru
    • ICQ Messenger - 64924128
    • MSN Messenger  - samjeric@hotmail.com
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #51 : 15.10.2005, 22:43:34 »
Thainyrkkeilyä ja ihan normaaliakin nyrkkeilyä 2-3 kertaa viikossa. Jos syystä tai toisesta ei ole aikaa käydä treeneissä, niin pitää rankaista itseään juoksemalla.

Talvella tasaisen epäsäännöllisesti lautailen.
ämä on minun totuuteni.

Nemo

• Tosireissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #52 : 15.10.2005, 23:01:24 »
Thai Boxaus tuli tässä alotettua syksyn alussa ja todella koukussa siihen... 2-3 kertaa viikossa tulee salille mentyä hikoileen ja treenaan liikkeitä...
Jalkapallo on kulkenu tossa vieressä 7 weestä alkaen ja taitaapi ens kesä jäädä ensimmäiseksi "tauko" kesäksi futiksesta 17 vuoteen...
Ja sit vielä tulee Futsalia pelattuu ihan sarjatasolla...
Että aika tiivistä on vapaa-aika noiden harrasteiden puolella...
Non scholae, sed vitae discimus.

easy rider

• Reissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #53 : 16.10.2005, 11:23:35 »
Lätkää on tullu pelattua hiton kauan, mut nyt elämän tärkeemmät asiat on vieny voiton. Pelailen kuitenkin satunnaisesti tennistä, lenkkeilen, käyn salilla ja pelaan tietsikalla änärii.

mfly

• Tosireissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #54 : 16.10.2005, 18:28:34 »
joka päivä n 8km pyörällä kouluun ja töihin. se on ns. pakkoliikuntaa kerta ei julkisia mee. :) viäl sellanen ärsyttävän pitkä ja tasasen nouseva ylämäki kouluun viimiset 200m. pitänee ottaa se siis hyötyliikuntana, kerta aina hiki tulee oli kylmä tai kuuma sää tai mikä vaan...

onneksi voi iltaisin joogata ja venytellä kunnolla, se se vasta urheilua onkin!
amera ei valehtele, se ikuistaa valheen

Döm

• Reissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #55 : 17.10.2005, 12:30:29 »
Miten olette sitten sovittaneet yhteen kaksi harrastusta eli urheilun ja matkustamisen, kumpi menee edelle? Itsellä oli pitkään niin, että matkalle mentiin, kun siltä tuntui, mutta viimeiset pari vuotta olen sijoittanut reissaamisen niihin ajankohtiin, kun ei ole ollut kausi päällä.

Eli käytännössä suurinpiirtein syyskuusta maaliskuuhun menee salibandykauden merkeissä ja reissaamiset hoidetaan sen kauden ulkopuolella. Tästä on tosin kuulunut pientä napinaa vaimon suunnalta...

peuno

• Himoreissaaja
  • prööt
    • Profiili
    • Virtuaalikoti
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #56 : 17.10.2005, 14:23:25 »
lentis 2-3 kertaa/vko, futis 2-3, tennis 2-3, sali ja juoksu/pyöräily/rullailu 1-2, sulkis 0-1 riippuen vuodenajasta. Olen urheiluhullu ja voin siksi erittäin terveenä. Ammattilaisuus olisi haave mutta nyt on myöhäistä erikoistua. Palloilu rockkaa mutta golffia ja salibandya en aloita koskaan.

Lakri

• Himoreissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #57 : 20.10.2005, 23:10:50 »
kyllähän mä oon tienny, että aerobic on menny muodista sitten jane fondan, mutta täällä ei oikeesti kukaan oikein tunnusta harrastavansa sitä! noh, mie oon rohkea, eli mun ehdoton intohimoni on aerobic! tosin ei se ihan tavallinen, vaan kaikki mahdolliset muunnelmat stepistä bodycompatiin... mitä vaikeemmat sarjat, sen kivempaa.. =)
ja siinä ohella sitten lenkkeilyä ja vaihtelevasti kaikennäköstä muutakin.. fiiliksen ja rahavarojen mukaan..
mut on se vaan niin epäreilua, kun lukee täältä näitä "laihduin 10 kg, kun alotin urheilun"-juttuja! kun on koko ikänsä liikkunut, ei voi tota temppua toteuttaa.. huoh..
.Ja sit tää lähtis vähän matkusteleen..

californiagirl

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #58 : 25.10.2005, 09:03:02 »
kai minunki pitää 'tunnustautua' urheiluhulluks... sali on mulle kaikista tärkein,neljä kertaa viikos on pakko käydä ja hyvänä kakkosena on juokseminen (pitkät matkat, minimi lenkki on aina väh. 10 km). lisäks ainaki uintia, aerobiccia, vesijuoksua, sulkapalloa ja joogaa tulee harrastettua vähintään kerran viikos. uudessa-seelannissa on tullu pelattua ahkerasti myös rugbyä ja liityinpä kajakpoolo- sekä jousiammunta joukkueeseenki  :lol:
I'll always love my home, it's California ;-)

Fyah

• Himoreissaaja
    • Profiili
Urheiluharrastukset?
« Vastaus #59 : 25.10.2005, 14:04:55 »
No onhan sitä tullut pelattua 11 vuotta lätkää kovastikin tosissaan mutta sit totesin ettei tämä ehkä olekaan niin fiksua. Kyllä elämässä on muutakin. Myös jalkapalloo on tullut seurassa pelattua. Kaiken maailman pallo ja mailapelit on tietty kuulunut kuvioon lätkän rinnalla.
Ai niin ja juoksinhan mä joskus kilpaa ja pärjäsinkin hiton hyvin mut se oli helvetin tylsää joten ei oikein jaksanut sitäkään.

Nykyään tulee käytyä lenkillä 2-3 kertaa viikossa ja kun tämä on tällänen uinti valtio tämä Hollanti eikä tarvii maksaa ku muutama kymppi vuodessa ni on tullut 5 kertaa viikossa käytyä sit uimassa. Sulistakin tule joskus käytyä lätkimässä eikä oikein voi unohtaa sitäkään et pöyräiltyä tulee yllättävän paljon ku koulumatka jotain 6-7 kilsan välistä ja keskustaan on jotain 3 km.
Pitäkää köyhyytenne ja rätit päässänne, tahdomme vain öljynne emme päitänne, emme vihaa teitä rakastakaa tekin meitä, tuomme vapauden ja rauhan Pax Americana