Tapauksia on muutamakin.
Eräs ystäväni Lontoossa, kysyi ekan kerran kun tapasimme että missä olin ollut suomessa koulussa. Kun kerroin kouluni hän sanoi tuntevansa sieltä pari ihmistä. Kun selvitin mistä hän tuntee heidät, selvisi että mekin ollaan ohi mennen tavattu ja esitelty toisillemme 3 vuotta sitten.
Kun menin yliopistooni lontoossa, oli sielä myös kaksi muuta lukiokaveriani joiden en ollut tiennyt tulevan lontooseen.
Uusi kämppikseni, vaihtaa ensi vuodeksi koulua. Selvisi että hän on ollut samassa koulussa viime vuoden kun eräs ystäväni. Kysyin ystävältäni tunteeko hän kämppistäni, hän sanoi ei, mutta että tämä minun uusi kämppis oli asunut toissa vuonna hänen huoneesaan ja että hän sai kämppikseni postia.
Tänä vuonna oltiin Roskildessa, ja sielä oli pari tuttua. Ei tullut sielä soiteltua kaverille, mut 3 tunnin aikana mitä vietettiin roskilden jälkeen Köpiksessä näimme hänet.
Lontoossa olen pari kertaa törmännyt sellaisiin ihmisiin jotka ovat ennen olleet koulussani, mutta en itse tunne. Kerran kuitenkin sanoin kaverilleni, että toi poika joka käveli ohi on mun kanssa samasta koulusta suomessa. Kaverini kysyi pojan nimeä, odotti hetken, ja huusi sitten nimeä. On poikka varmaan vähän ihmetellyt kun joku huutaa sitä Lontoossa missä uskoisin, että hän oli vain lomalla.

mut jooh, tossa oli sellaisia mitä mileen tuli.