20 hengen irrottelureissu?

(Luettu 4852 kertaa)

1963

• Himoreissaaja
    • Profiili
« : 19.08.2005, 14:14:33 »
Pitäisi lähteä 20 hengen porukalle n. kuukauden päästä viikonlopuksi johonkin. Rahaa saa mennä matkaan ja majaan n. 400 euroa per henki.

Ehdotuksia?

Itse ehdotin Blue1:n lentoa Amsterdamiin ja erilaisten majoitusten kokoamista lastminutesta. Siinä on kuitenkin vähän liikaa liikkuvia osia, ja tarkoitus oli olla yhdessä.
voir un corps, c'est la grande menace pour l'esprit.

Coe

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - coe@luukku.com
    • Profiili
Re: 20 hengen irrottelureissu?
« Vastaus #1 : 19.08.2005, 14:40:59 »
Lainaus käyttäjältä: "1963"
Pitäisi lähteä 20 hengen porukalle n. kuukauden päästä viikonlopuksi johonkin. Rahaa saa mennä matkaan ja majaan n. 400 euroa per henki.

Ehdotuksia?

Itse ehdotin Blue1:n lentoa Amsterdamiin ja erilaisten majoitusten kokoamista lastminutesta. Siinä on kuitenkin vähän liikaa liikkuvia osia, ja tarkoitus oli olla yhdessä.

Itse miettisin lentoa Prahaan, lento about 300e ja varmaan saisi hotellihuoneita 50e/yö.
ou can't see the world if the terrorists cut your f*cking head off.

Lonely rider

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Matkakuvia
« Vastaus #2 : 19.08.2005, 14:50:16 »
Lainaus käyttäjältä: "Coe"

Ehdotuksia?

Itse miettisin lentoa Prahaan, lento about 300e ja varmaan saisi hotellihuoneita 50e/yö.
Ens kuussa pääsee ainakin 170 € Prahaan (Czech Airlines).

uuge

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 19.08.2005, 14:51:23 »

Vuokratkaa asuntovene koko porukalle? (en kyl tiiä onko noi isolle posselle sopivaa olemassa)

Vuokratkaa vene ja kippari ja lähtekää merelle. Ja tai lähtekää excursion matkalle saaristoon, esim Utö,Bengtskärin majakka, Jurmo...

Juzt

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 19.08.2005, 20:08:20 »
Finnairilla on nyt tarjouksessa Madrid 199€, ja saa ainakin 23-35.9 viikonlipuksi (ja jatkaa voi kumpaan suuntaan tahansa) ainakin minusta kuulostaisi ihan osuvalta tuohon tarkoitukseen.

Jäljelle jäävällä 200€:lla pitäisi se majakin järjestyä aika mukavasti
"I bet we could get videos of all the sites, get a VCR in our hotel room...
we'd never even have to go outside!"
- Joseph Francis Tribbiani

XTeme

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 20.08.2005, 11:29:56 »
Riika on kyllä kans hyvä vaihtoehto, jos haluaa pitää hauskan viikonlopun kaveriporukalla. Ainahan sanotaan Riikan olevan kallis, mitä se onkin, mutta kyllä siellä 400€ pitkän viikonlopun lentoineen, ruokineen, juomineen ja majoituksineen viettää helposti  8)
-Klassisen Kaunis--

UsvaAuer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 20.08.2005, 17:07:16 »
Majoitus ei välttämättä tule olemaan iso menoerä. Teillä on niin iso ryhmä, että saatte omalle porukallanne jonkun jättidormin hostellista! Tosin kannatta ehkä olla ajoissa liikkellä varausten kanssa.

Blue1 lentää myös Berliinin ja Berliini on tällä hetkellä Euroopan kuumin kohde. On loistavaa taidetta (Guggenheimin taidemuseo), historiaa ja ennen kaikkea bailausta.

Kohde voisi olla myös sellainen, jossa joku porukastanne on jo aikaisemmin käynyt ja täten osaisi toimia oppaana.

Entä miten olisi Pietari? Sinnekin pääsee halvalla ja helposti ja takuulla tarjoaa kaikkea mahdollista. Tosin Pietari on nykyään luksuskaupunki, jossa suomalainen tuntee itsensä varpuseksi.

tähtisilmä

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #7 : 23.08.2005, 14:53:50 »
Mä suosittelen Riikaa. Oltiin 16 hengen porukalla ja irroteltua tuli kyllä. Kun lentoihin ja majoitukseen menee reilusti alle 100 euroa jää varaa muuhunkin! Ja syöminen ja juominen on kumminkin Suomeen verrattuna halpaa. En kyllä muista paljonko mulla meni rahaa mut ei sitä nyt niin hirveesti mennyt.
Pakko sanoa.. me ollaan menossa just tolla 170 eurolla Prahaan ensi kuussa.. hyvä hinta mun mielestä.

sixtus

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #8 : 23.08.2005, 15:37:29 »
Lainaus käyttäjältä: "UsvaAuer"

Entä miten olisi Pietari? Sinnekin pääsee halvalla ja helposti ja takuulla tarjoaa kaikkea mahdollista. Tosin Pietari on nykyään luksuskaupunki, jossa suomalainen tuntee itsensä varpuseksi.

Pistäs lisäinfoo et millä tonne kandeis mennä jos siis edullisesti haluu? Viime vuonna, johon siis mun tiedot perustuu, oli frendien kanssa suunnitteilla pitkä viikonloppu just Pietarissa, mut matka kaatu siihen kun pelkkä transportaatio olis ollu +200eur. Jonkun verran tuli noita metskattua ja en tosiaan mitään edullista vaihtoehtoa löytäny.

Idea lähti silloin siitä, et vietettäis yhen kaverin kanssa yhteisiä synttäreitä jossain muualla kuin harmaassa Suomessa ja otettais tietty mahd. paljo frendei mukaan. No nyt olis taas se aika vuodesta että molemmille on ikää tulossa lisää, joten ideaa vois taas herätellä henkiin.
Better to burn out than fade away

UsvaAuer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #9 : 23.08.2005, 21:24:54 »
Lainaus käyttäjältä: "sixtus"

Pistäs lisäinfoo et millä tonne kandeis mennä jos siis edullisesti haluu?

Turun Neva Toursin myymä pelkkä bussilippu maksaa 60 euroa suunta Helsingistä. He myyvät myös bussi+hotelli -paketteja.

reeta.m

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #10 : 23.08.2005, 21:47:09 »

Blue1 lentää myös Berliinin ja Berliini on tällä hetkellä Euroopan kuumin kohde. On loistavaa taidetta (Guggenheimin taidemuseo), historiaa ja ennen kaikkea bailausta.

Öh joo Berliini on kyllä ihan hyvä mesta ja hienoja museoita mutta toi kyseinen museo on kyllä Bilbaossa Espanjassa (on tullut muutamaan kertaan vierailtua):)
Mutta Prahaa suosittelen suurella lämmölla sillä pääsette hostelleihin ja hotelleihin alle parilla kympillä per yö. Niin ja kuten jo aijemmin mainittiin niin Dormeihinhan te mahdutte tyylikkäästi eli yön hinta halpenee entisestään :)

da b0ss

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #11 : 24.08.2005, 07:28:02 »

Pistäs lisäinfoo et millä tonne kandeis mennä jos siis edullisesti haluu? Viime vuonna, johon siis mun tiedot perustuu, oli frendien kanssa suunnitteilla pitkä viikonloppu just Pietarissa, mut matka kaatu siihen kun pelkkä transportaatio olis ollu +200eur. Jonkun verran tuli noita metskattua ja en tosiaan mitään edullista vaihtoehtoa löytäny.

Miten ois juna?

sixtus

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #12 : 24.08.2005, 09:17:14 »
Lainaus käyttäjältä: "da b0ss"

Miten ois juna?

+200eur oli sekin silloin...

En ollu oikein itsekään uskoa tuota todeksi, mut noin se vaan tais sillon olla. Tai jos ei +200eur niin ainakin hyvin lähelle sitä. Käsittämätön hinta noinkin lyhyestä matkasta.

Turun Neva Toursin myymä pelkkä bussilippu maksaa 60 euroa suunta Helsingistä. He myyvät myös bussi+hotelli -paketteja.

Kiitti infosta. Tuollahan olis esim. 3päivän paketti hoteilleineen kaikkineen 129eur, ei paha, ei tosiaan. Pistää kyl tosissaan ihmettelemään et mitäköhän v*tun lafkoja mä oon viime vuonna tonkinu - tuskin noi hinnat kuitenkaan niin älyttömästi on vuoden sisään pudonnu.
Better to burn out than fade away

Lonely rider

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Matkakuvia
« Vastaus #13 : 24.08.2005, 10:30:09 »
Lainaus käyttäjältä: "da b0ss"

Miten ois juna?

+200eur oli sekin silloin...

En ollu oikein itsekään uskoa tuota todeksi, mut noin se vaan tais sillon olla. Tai jos ei +200eur niin ainakin hyvin lähelle sitä. Käsittämätön hinta noinkin lyhyestä matkasta.
Meno-paluu Helsinki-Pietari 101,60 €, siis tämä on VR:n hinta. Ei tuo nyt lähellä kahtasataa kyllä ole, mutta onhan tuo kalliimpi kuin bussi.

Laapero

• Aloittelija
    • Profiili
Mihin päädyitte?
« Vastaus #14 : 26.08.2005, 20:34:37 »
Nyt kun alkuperäisestä kysymyksestä on jo jonkin aikaa kulunut, niin kiinnostaisi tietää mihin ratkaisuun kysyjä päätyi ja miten sujui? Vastaava reissu olis tosi kiva järkätä omien kamujen kanssa, vaikkei nyt sitte ehkä ihan 20 henkee.

Guggenheimistä kun oli puhe, niin en tiedä asiasta tarkemmin mutta ilmeisesti museoita on useammassakin paikassa. Nykissäkin on. Eli Barcelonassa oleva museo ei sulje pois että olisi Berliinissäkin :)

Juzt

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #15 : 28.08.2005, 00:59:43 »
Lainaus käyttäjältä: "Lonely rider"
Meno-paluu Helsinki-Pietari 101,60 €, siis tämä on VR:n hinta. Ei tuo nyt lähellä kahtasataa kyllä ole, mutta onhan tuo kalliimpi kuin bussi.

Aavistuksen off topic, mutta olkoon. Onkos kenelläkään kokemuksia saakos tuota paluubiljettiä halvemmalla Venäjän puolelta jos ostaa pelkän menon?
"I bet we could get videos of all the sites, get a VCR in our hotel room...
we'd never even have to go outside!"
- Joseph Francis Tribbiani

Lellu

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #16 : 30.09.2005, 10:47:37 »
guggenheim museo löytyy kyllä berliinistä, ja hieno onkin! se on siinä unter den lindenillä, ei tosiaankaan kovin vaikea löytää... kantsuu käydä väijymässä!