Itsellä on kanssa tuo eurooppalaisen matkavakuutus. En nyt jaksa muistaa mitä se maksaa, mut voin sano et on varmasti maksunut itsensä takasin jotain satakertaisesti. Meikälle tuntuu vähän sattuvan ja tapahtuvan.
Ne makso mulle suoraan sairaalamaksut Thaimaaseen kun jouduin umpparin leikkaukseen siellä. Kyllä siinä sai vähän aikaa soitella eri tädeille että lähettäkääs äkkiä korvauspäätös, et pääsen leikkauspöydälle, mut kyl ne sen lopulta hoisi. Tosin sain korvausta puhelinkuluista 130e et se vähän lohduttaa. Oon saanut kyllä kaikki sairaskulut takasin mitä olen pyytänyt plus sairastumisesta aiheutuneet lisäkustannuksista kuten lentojen síirrot, laivan peruutus ym...
Matkatavaravakuutuksen korvaus summa on ainakin mun vakuutuksessa aika pieni, mut ei mulla koskaan ookkaan mitään yli 1000e arvosta kamaa mukana. Varastetut rahat sai takas kun oli tehnyt asiallisen rikosilmoituksen paikalliselle poliisille.
Must alkaa tuntuu et oon varmaan vakutusyhtion huonoin asiakas kun se broidin autokin vähän lipes...

Suosittelen kylla kaikille vakuutusta, koska sitä ei koskaan tiedä mitä sitä satuu.