Mihin maahan aiot muuttaa tai olet jo muuttanut?

(Luettu 146799 kertaa)

Adia

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Mihin maahan aiot muuttaa tai olet jo muuttanut?
« Vastaus #100 : 30.01.2010, 23:17:36 »
Kanadaan, Torontoon olisi tarkoitus tämän vuoden aikana muuttaa.  :) Toivottavasti pitkäaikainen unelmani vihdoin toteutuu...

shettis

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #101 : 01.02.2010, 08:09:24 »
Asunut Kanadan Vancouverissa kaksi ja puoli vuotta. Ja mikäs täällä ollessa :) Huonoja puolia ei oikein löydy etsimälläkään.

Anacon

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #102 : 01.02.2010, 10:13:42 »
Kiinaan on nyt edessä muutto puoleksi vuodeksi. Sama oli viime vuonna, mutta nyt menen aivan eri puolelle maata. Sen jälkeen muutan vuodeksi Englantiin opiskelemaan. Englannissa olen vuoden aikaisemmin asunut, ja viihdyn siellä todella, todella hyvin. Ihana paikka.
Go where you want to be.

eleanora

• Vieras
« Vastaus #103 : 28.03.2010, 23:02:42 »
Syksyksi Intiaan asustelemaan  :)

Anacon

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #104 : 29.03.2010, 03:50:52 »
^Minne päin ja mitä tekemään? :)
Go where you want to be.

eleanora

• Vieras
« Vastaus #105 : 29.03.2010, 08:16:32 »

Toivottavasti tuo kysymys oli minulle esitetty edes  :D
Bagalla olisi valokuvaajan töitä tarjolla niin siellä työskentelisin ja luultavasti
Anjunassa asustaisin  :)

Whig

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://www.petrilopia.net/
« Vastaus #106 : 29.03.2010, 08:43:20 »

Bagalla olisi valokuvaajan töitä tarjolla niin siellä työskentelisin ja luultavasti

Näin huonoja valokuvia ottavana wannabe valokuvauksen harrastajana pakko kysyä, että minkäslaista valokuvaajan töitä tuonne olet menossa tekemään?

eleanora

• Vieras
« Vastaus #107 : 29.03.2010, 09:10:35 »

Näin huonoja valokuvia ottavana wannabe valokuvauksen harrastajana pakko kysyä, että minkäslaista valokuvaajan töitä tuonne olet menossa tekemään?

Tapahtuma -valokuvaajaksi olisin lähdössä, yhdelle bagalla toimivalle valokuvaajalle.
On kyllä ollut aikamoista sähläämistä tuon asian kanssa, sillä eivät puhu englantia niinkään yms. (Tosiaan koulun harjoittelu jakson 2,5kk siellä olen sillä opiskelen valokuvaamista)  :)

Melkor1

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #108 : 29.03.2010, 18:53:20 »
Pääsiäisenä olisi tarkoitus muuttaa Suomeen...

Pullamarsu

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #109 : 29.03.2010, 20:50:57 »
Ehdoton unelmani olisi muuttaa Thaimaahan asumaan. Tosin en ole varma haluaisinko sinne pysyvästi, mutta jos tuota loma-asunnon hankkisi. Olen syntynyt lähellä Bangkokia, ja kiinnostus syntymämaahan on todella kova. :) No, en kuitenkaan ole lähelläkään täysi-ikäisyyttäkään saati sitten sitä, että pesämunaa olisi tarpeeksi. Mutta tämä on unelma, jonka toteutan, tapahtui elämässä mitä tahansa.

Ripple

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #110 : 29.03.2010, 22:36:29 »
Aloitan pienoisella tilityksellä. Mä en ole tähän mennessä uskaltanut muuttaa ulkomaille tai kyse ei ole ollut uskalluksesta, koska halua on ollut, en vaan oo osannut. Syynä on se etten vaan oo omannut kykyjä siihen. On tuntunu niin vaikealta hommalta, raha on puuttunut ja sitten on tuntunut ongelmalliselta lähteä kissan kanssa.. Kaikki tekosyitä jotka kyllä oikeesti hoituisivat, en siis vaan oo osannut.

Nyt kun elämä on mukavalla mallilla, asunto ja virka, oisin valmis lähtemään. Odotan, että saan virkavapaata ja sitten menen. Olen käynyt ihan tätä varten koulutusta oman alan ulkomaantyöhön. Ja ekana lähtisin Euroopassa Espanjaan, tai jos oman alan töitä lähtisin hommailemaan, niin keski-eurooppaan. Mutta ykköstavoite on itäinen Afrikka, siellä olen suorittanut harjoittelun ja sinne koitan rekrytoitua.

Harmittaa, ettei nuorena ollut kykyjä. Mutta ei elämä oo ohi, oon "vasta" 32.

Whig

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://www.petrilopia.net/
« Vastaus #111 : 30.03.2010, 08:34:28 »
Ehdoton unelmani olisi muuttaa Thaimaahan asumaan.

Itselläni taas Australiaan tekisi mieli vaikka en siellä koskaan ole käynyt.
Ollut haaveena jo monta vuotta mutta taitaa haaveeksi jäädä, kun aina tuntuu löytyvän joku tekosyy miksi ei se persaustaan ylös penkistä ja tehtyä asialle jotain :-/

jatsi

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #112 : 30.03.2010, 09:54:12 »
Oon luvannut itselleni, että viimeistään eläke-iässä muutan sitten johonkin pieneen kylään pieneen mökkiin joko Italiaan, Espanjaan tai Kreikkaan.

mpala

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #113 : 30.03.2010, 10:53:56 »

Mutta ykköstavoite on itäinen Afrikka, siellä olen suorittanut harjoittelun ja sinne koitan rekrytoitua.

Afrikkaan ei ole helppo paasta '"oikeisiin" toihin, mutta uraa voi vahan rakentaa silla silmalla pitaen: kielitaitoa, sopivaa lisakoulutusta, sopivia harjoitteluja seka hankkia tietoa mahdollisista eri tyonsaantivaylista ja luoda niihin kontakteja. Loppujen lopuksi kaikki on mahdollista, jos vaan yrittaa :)

Laurau

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #114 : 30.03.2010, 12:07:48 »
Espanjalaisten ystävien ja kielen opiskelun myötä (joka alkaa kunnolla vasta syksyllä, kuhan ollaan asetuttu suomeen) oon ihan kunnolla ihastunut ajatukseen että muuttaisi espanjaan. se olisi kielenopiskelulle sitäpaitsi muutenkin melkeinpä ehto, jos vaikka pakottaisi itsensä selviämään siinä maassa ilman englantia. muutenkin espanjalaisten englanninkielen taito ei aina ole ihan, ehm, täydellistä, niin se helpottaisi kielenopiskelua siinäkin mielessä, kun haluaa saada asiansa ymmärretyksi.
Madrid, Katalonian alue, Galicia, Sevilla, siinä olis vaihtoehdot :D harmi että pitää ensin mennä vähäksi aikaa suomeen ennen kuin voi suunnitella mitään. itseasiassa 2012 kuulostaa vasta vähän realistisemmalta muuttovuodelta......nooh, siinä ajassa ehtii ainakin opiskella kieltä kunnolla :)

Curtis

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #115 : 30.03.2010, 14:41:03 »
Paatin jo lukiossa etta aion muuttaa Italiaan, ja taalla nyt siis asustelen. Valmistuttuani 2008 pakkasin kamani ja muutin. On tassa valissa kylla tullut kokeiltua monia muitakin maita: Espanjaa, Sveitsia, Ranskaa ja Australiaa. Joku taalla Italiassa vaan vetaa puoleensa (enka tarkoita vain poikaystavaa).

Ripple

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #116 : 30.03.2010, 17:15:17 »

Mutta ykköstavoite on itäinen Afrikka, siellä olen suorittanut harjoittelun ja sinne koitan rekrytoitua.

Afrikkaan ei ole helppo paasta '"oikeisiin" toihin, mutta uraa voi vahan rakentaa silla silmalla pitaen: kielitaitoa, sopivaa lisakoulutusta, sopivia harjoitteluja seka hankkia tietoa mahdollisista eri tyonsaantivaylista ja luoda niihin kontakteja. Loppujen lopuksi kaikki on mahdollista, jos vaan yrittaa :)

Näin minäkin uskon :) Ja jos ei "oikeisiin" töihin pääse, niin tuo virkavapaus auttaa sitten kokeilemaan vapaaehtoishommia :)

Minttuinen

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #117 : 30.03.2010, 19:36:30 »
Olen jo kaksi kertaa asunut ulkomailla, Kanadassa Vancouverissa sekä Saksassa pienessä Fuldan kaupungissa. Haaveena aivan ehdottomasti muuttaa vielä joku päivä taas ulkomaille. Vaihtoehtoja on monia, Berliini houkuttais aivan erityisesti, tai sitten Irlanti. Olishan se mahtavaa joskus asua myös jossain Alpeilla, tai sitten jossain lämpösessä omassa rantabungalowissa. Oikeestaan aika moni paikka kävis :)

AntiKrista

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - kristajaaskela@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #118 : 10.04.2010, 11:35:45 »
Heippis,
ite asuin muutama vuosi takaperin pari kuukautta Kiinassa. Ja tällä hetkellä olen ollu 1,5 vuotta Moskovassa. Syy oli työt ja en ole katunut päivääkään.

Venäjään kannattaa tutustua, tää on kaikkea muuta ku sitä paskaa mitä media kirjottaa. Tuntuu ihan omalle kodille.
ato, on paljon sellaisia vankeja ettei ne lähde mihinkään, vaikka häkin ovi olis auki. Kato, niitä pelottaa elää ilman vartijaa.

LauraInkeri

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #119 : 10.04.2010, 12:07:43 »
Italiassa on jo tullut asuttua,ja kokemuksen jälkeen sen jätän pois laskuista..Mutta muuten haaveena olisi muuttaa Marokkoon..Joko Marokon puolelle johonkin niistä ihanista kaupungeista tai sitten Ceutaan tai Melillaan,jotka siis kuuluvat Espanjalle...