Päivän eka ja viimeinen lento on huomattavasti halvempi kuin muut.. oliko se nyt 2000batia+vero. Jos vähänkin lyhyempi(lue 2vko:a) loma suosittelen ehdottomasti lentoa, muussa tapauksessa käy myös juna-laiva.
Toukokuussa varmaan tulee taas käytyä jos ei kallistu phuketin puolelle. Ja kyllähän se Samui on turisti kohde, mutta hiljaistakin aivan varmasti löytyy jos niin haluat. Henkilökohtaisesti menen mielummin jo turistien kansoittamaan paikkaan lomalle koska se yleensä takaa monipuolisemman palvelutason, enemmän ajanvietto mahdollisuuksia ymsyms. Ja koska sinne baariinkin on niin paljon kivempi mennä kun siellä on muitakin ihmisiä

Ihan niinkuin täällä koto suomessakin. Ja jos totta puhutaan niin jos joku kaveri ehdottaa et mennäänkö viikonloppuna jonnekin. Suuntana on todennäköisemmin jonkun kaupungin kuppila kuin eräjärven rannalla oleva sähkötön mökki. Ei sillä et siinä toisessa vaihtoehdossa olis jotain vikaa, mut ei vaan oo mun juttu.
Sekä phuketin että samuin lähistöllä on kyllä useita saaria joissa saat olla rauhassa mutta näillä paikoissa on yleensä se ongelma et sukelluksen ja luonnossa käyskentelyn lisäksi ei muuta tekemistä juuri löydy. Koh Tao, Raya yai yms kannattaa ehdottomasti käydä katsastamassa jo vedenalainen elämä kiinnostaa.
Samuin Cheweng beach on hyvä jo biletys kiinnostaa. Lamai beach ei oikein sytyttänyt missään mielessä, jotenkin jäi huonomaku paikasta en tiiä miks, mut itse biitsi oli kyllä hieno. ja onhan siellä useita rauhallisia biitsejä jossa ei edes hedelmämyyjät väijy joka viides minuutti
Sadetta ei kannata pelätä. Vaikka vettä jostain syystä tulisikin joka päivä se yleensä sataa max tunnin ja yleensä tosiaan samaan aikaanpäivästä, muuten paistaa aurinko ja lämpöö tosiaan riittää

Viime vuonna toukokuussa kun olin kaks viikkoa todistin yhden 15 minuutin kuuron.