Yks mesta, jota voin lämpimästi suositella on Sanctuary Bed & Breakfast. Paikka sijaitsee keskellä East Villagea hyvien liikenneyhteyksien päässä. Esim. lähin metropysäkki sijaitsee noin parin sadan metrin päässä. Paikka pyörittää paikallinen Hare Krishna -yhteisö. Älkää antako tuon ollenkaan hämätä: porukka on erittäin ystävällistä ja minkäänlaista uskonnon tuputusta paikassa ei esiinny.
Sanctuaryn sijainti on mitä parhain. East Village on todella mukavaa seutua. Sieltä löytyy paljon hyvä ravintoloita, pikkubaareja ja -klubeja. Aluella asuu paljon taitelijoita ja muusikoita, jotka tuovat oman lisänsä East Villagen tunnelmaan. Ehdottomasti mun suosikkikaupunginosa Nykissä. East Villagesta kävelee about 10-15 minuuttia China Towniin ja Little Italyyn. Business Districtiinkin menee kävellen aikaa reilu puoli tuntia.
Paikan huoneet on melko yksinkertaisia mallia sänky ja kirjoituspöytä, mutta eipä Nykissä hotellihuonetta tarvitse muuhun kuin nukkumiseen. Suihkut ovat yhteiset ja oikein siistit. Huoneen hintaan sisältyy aaminen, joka sisältää muroja/ mysliä, hedelmiä, leipää ja tuoremehua.
Muistaakseni yöpyminen maksoi vähän reilu 20 € per henki / yö, riippuen toki dollarin sen hetkisestä kurssista.
Tuossa vielä lisätietoja paikasta:
http://www.artexstudio.com/intfaith/guestrm.htmEli voin lämpimästi suositelle tätä majoituspaikkaa. Itse olen tuolla ollut kahtena eri kertana viikon verran ja kummallakaan kerralla ei ollut mitään ongelmia. Paikan yhteydessä on myös erittäin hyvä kasvisravintola, josta saa erittäin maukasta ruokaa.
Jos jollain tulee paikasta jotain kysyttävää, niin pistäkää niitä tähän ketjuun tai sitten yksityisviestinä.