Onko ketään Perhentianilla toukokuun lopulla? Olen varannut majoituksen Bayu Dive Lodgesta... Jos joku on majoittunut siellä niin mielellään kuulisin kokemuksia
Lainaus käyttäjältä: marikahama - Huhtikuu 29, 2012, 09:44:18voin suositella matahari diverssia (ja oikeestaan myos panoramaa diversia ja turtlebay dirversia myos)! vietin just 20 paivaa kecil saarella ja oli mahtavaa! matahari chalets ei vissiin pahemmin ota vastaan varauksia, alkaa olla viikonloppusin jo tayteen buukattu aina. oikeestaan monet paikat oli taynna koska saa oli tosi hyva viimeset kaks viikkoa! ite majotuis lemon grassiin 4 yoks - 40rm/perus bungalow ja sunrise guesthousessa olin 16 yota dormissa joka taas kustansi 20rm/yo. pakko paasta takasin saarelle!ruokapaikkana voisin suositella panoramaa ja choral bayn puolella on kiva ravintola shari-lan vieressa/edessa ja annokset pari rm halvempia ja isompia kun long beachilla varkaat kuulemma ilmestynee loppu seasonista yleensa silla huumeita on saarella ja viela kaikilla narkeilla on rahaa mutta hommat muuttuu loppu kesaan pain! harmi sinansa..Pitää myös "mainostaa" ruokapaikoista myös suomalaisen kokin (johonkin kesäkuun alkuun asti) omaavaa Oh La Laa-ravintolaa, jos Malesialaiset ruuat ei joku ilta uppoa. Paikka on suurimman osan rannan sukellusammattilaisten suosiossa, joten se menköön laadun takeesta.Tonne 100 RM tasolla ei pitäisi viikonloppuja lukuunottamatta olla enää juoksukilpailua, vaan majoitusta pitäisi löytyä kohtuullisen helposti. Itse olin viimeksi pääsiäisen aikaan ja silloinkin löysin jopa halvan majoituksen kuuden jälkeen illalla (ekan yön olin dormissa, mutta toiseksi yöksi vaihtui 40RM omaan siistiin huoneeseen). Paikkana Coralin ja Long Beachin välistä löytyvä Tropicana, jossa muuten myös hyvät intialaiset vegeruuat.Kesäkuussa takaisin, mutta tällä kertaa isolle saarelle, jossa ei noista varkaista tarvitse välittää.
voin suositella matahari diverssia (ja oikeestaan myos panoramaa diversia ja turtlebay dirversia myos)! vietin just 20 paivaa kecil saarella ja oli mahtavaa! matahari chalets ei vissiin pahemmin ota vastaan varauksia, alkaa olla viikonloppusin jo tayteen buukattu aina. oikeestaan monet paikat oli taynna koska saa oli tosi hyva viimeset kaks viikkoa! ite majotuis lemon grassiin 4 yoks - 40rm/perus bungalow ja sunrise guesthousessa olin 16 yota dormissa joka taas kustansi 20rm/yo. pakko paasta takasin saarelle!ruokapaikkana voisin suositella panoramaa ja choral bayn puolella on kiva ravintola shari-lan vieressa/edessa ja annokset pari rm halvempia ja isompia kun long beachilla varkaat kuulemma ilmestynee loppu seasonista yleensa silla huumeita on saarella ja viela kaikilla narkeilla on rahaa mutta hommat muuttuu loppu kesaan pain! harmi sinansa..
Millaset kelit paikanpäällä? Säätiedotukset näyttävät sadetta ja myrskyä mutta mikä on totuus?Lähtö tänään illalla ja Perhentianille reilun viikon päästä.
Pehri, sää on väkisinkin parempi kuin oli tämän vuoden tammikuun lopussa Kecilillä, joten eiköhän se ole ihan jees Tuolloin Kecilin paraatibiitsi oli vielä täysin kiinni, mutta toisella puolella saarta jonne tyrskyt ei yltäneet oli ainakin tarpeeksi kirkasta snorklailuun ja ilmeisesti sukeltamiseenkin.
Lainaus käyttäjältä: joaliina - Heinäkuu 26, 2012, 16:09:48Pehri, sää on väkisinkin parempi kuin oli tämän vuoden tammikuun lopussa Kecilillä, joten eiköhän se ole ihan jees Tuolloin Kecilin paraatibiitsi oli vielä täysin kiinni, mutta toisella puolella saarta jonne tyrskyt ei yltäneet oli ainakin tarpeeksi kirkasta snorklailuun ja ilmeisesti sukeltamiseenkin.Hei!Ei olla vielä lukkoon lyöty tuota Perhentianin vierailua kun vasta varattuna lentoliput Singaporeen ja siitä eteenpäin ei ole vahvistettu mitään. Mutta googlen perusteella olisi VARMASTI käymisen arvoinen paikka ja kun kuvia ja matkakertomuksia lukee niin kyllä sinne mieli tekisi. Mutta se on paha, kun on juuri tuon sadekauden taitteessa tuo maaliskuu niin nihkeää on jo säät ei suosi kun sen mahdollisuus kuitenkin on olemassa. Pitää miettiä.
Onkohan ihan tyhmää yrittää mennä Perhentianille (Kecil) helmikuun puolessavälissä (majat, ruokapaikat kiinni, vettä sataa...) - silloin on kai vielä tuo "pikku-monsuuni" ? Vai kannattaako siirtää menoa maaliskuun puoleenväliin?
Kiitos vastauksesta!Kulkiko paatteja usein silloin helmikuussa (joka päivä, monta kertaa?)Oliko sulla joku hyvä majapaikka?