Naisreppureissaajana Nepalissa

(Luettu 2156 kertaa)

laura.h

• Aloittelija
    • Profiili
Naisreppureissaajana Nepalissa
« : 04.08.2008, 22:34:26 »
Olen lähdössä huhtikuussa kaverini kanssa kuukaudeksi Nepaliin. Uskoisin paikan olevan turvallinen myös naisreppureissaajille, mutta koska olen aina ollu hieman sinisilmäinen, haluaisinkin tietää onko asia todellä näin? Muunlaisetkin vinkit ottaisin mielelläni vastaan:)

unkkatkumiankka

• Vieras
Vs: Naisreppureissaajana Nepalissa
« Vastaus #1 : 04.08.2008, 23:18:50 »
Nepalissa on porukka herrasmiesmàistà (taskuvarkaita lukuunottamatta), joten menkàà rauhassa. :)  Ja muistakaa hyvàt kàvelykengàt, jopa tavallista paksummat ja paremmat, koska aika nopeasti alkaa vuoristomaisema kàydà pohjallisten pààlle.

joogamarsu

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 02.09.2008, 11:42:45 »
Moi,

olin kaksi viikkoa yksin Nepalissa, toisen viikon vaelsin Himalajalla.

Mulle jai tosi positiivinen kuva nepalilaisten kayttaytymisesta naisia kohtaan. Mun piti alunperin osallistua ryhmavaellukselle, kun en yksin halunnut lahtea, mutta ryhma perui. Olin siis viikon Himalajalla kahdestaan kolmikymppisen miesoppaan kanssa. Ei mitaan ongelmia, vaikka uinkin alusvaatteissani koskissa ja kuumissa lahteissa. Lahettelen yha oppaani kanssa sahkopostia.

Hyvaa matkaa, jarki paassa niin kaikki sujuu hyvin.

Ja kokemukseni ovat siis huhtikuulta tana vuonna.
Step right up and shoot the pasties off the nipples of a ten foot bull dyke! Win a cotton candy goat!

Larppa

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #3 : 02.09.2008, 11:55:25 »
Omasta Nepalissa olosta on jo aikaa, mutta huomattavasti kunnioittavammin sielä suhtauduttiin länkkärinaiseen kuin Intiassa! Yksinkin liikkuessa sai olla ihan rauhassa, olin sitten Thamelissa tai niillä muutamilla paikallisilla asuinalueilla missä tuli enimmäkseen liikuttua. kukaan ei tullut länkyttämään mitään tai yrittänyt lähennellä, edes julkisissa kulkuneuvoissa (busseissa).
« Viimeksi muokattu: 02.09.2008, 11:57:19 kirjoittanut Larppa »
 All work and no play makes Jack a dull boy -